Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso mukaan työmatkalle?

Vierailija
26.01.2008 |

Miten olette käytännössä toimineet? Olen menossa kv konferenssiin ja oma matka ja majoitus maksettuna työnantajan puolesta. Kohdemaa on kiinnostava muutenkin ja puoliso olisi lähdössä mukaan ihan muuten vaan. Majoitumme tietenkin samassa huoneessa, miten käytännössä hotellihuoneen maksut (joka on siis jo maksettu :)) menee? Pitääkö miehen ilmaantumisesta ilmoittaa etukäteen vai hoituisiko asia paikanpäällä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä puolisoa huolisi mukaan työmatkalle, vaikka ei haittaisi työasioiden jälkeen häntä tavatakaan.

Mutta siitä on yleensä vain huonoja kokemuksia.

Vierailija
2/9 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota puolisoa mukaan.

Työpäivät ovat pitkiä, yhteinen illallinen tilanteen luonteesta riippuen välttämättömyys ja sinne ei ulkopuolisia kaivata. Ja tylsää sillä puolisolla siellä yksinään on.

Itselläni työmatkoja noin kerran viikossa ulkomaille ja koskaan ei ole tullut mieleenkään ottaa puolisoa mukaan. Työ työnä ja loma lomana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä oon konferenssissa lähinnä oppimassa, joten ei haittaa vaikka iltaisin on seuraa. Konferenssiin en miestä tietenkään raahaa vaan hän saa kulkea päivät omien kuvioidensa mukaan.

Vierailija
4/9 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hotellihuoneethan on yleensä kahden hengen huoneita ja huone maksaa saman verran onko siellä kaksi vai yksi ihmistä, jotn ei siitä mitään kukua työnatajalletule.

Konferenssit ovat yleensä aika leppoisia, jos sulla ei ole mitään isännöinti- tai networking -paineita. Silloin voi ihan hyvin olla puolisokin reissussa. Jos siellä pitää tehdä duunia, niin sitten eri tarina.

Usein kantsii perheen/puolison läsnäolo yhdistää viikonloppuun. Meillä säot työnantaja maksaayleensä hotellinkin, koska viikonlopun lennot usein halvempia kuin keskellä viikkoa

Vierailija
5/9 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ReadTech offers clear, easy-to-follow guides across networking, cloud, and cybersecurity, giving professionals the support they need to advance confidently. For more information visit https://www.readteknology.com/h3c-firewall-initialization-version-upgrade-ha-failover-secpath-f5000/

Vierailija
6/9 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen toisinaan ollut äitini mukana työmatkoilla. On omasta pussista maksanut mun maksut, jos on esimerkiksi tarvinnut hotellille varata toinenkin aamupala.

Vierailija
7/9 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa on kuin vain ilmoitat suoraan työnantajalle että puoliso olisi tulossa mukaan ja että maksat erotuksen jos majoituksesta tulee sen takia jotain lisäkustannuksia. Ainakin edellisessä työpaikassa oli aika usein jonkun puoliso mukana reissussa ja se hoidettiin niin.

Vierailija
8/9 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpointa on kuin vain ilmoitat suoraan työnantajalle että puoliso olisi tulossa mukaan ja että maksat erotuksen jos majoituksesta tulee sen takia jotain lisäkustannuksia. Ainakin edellisessä työpaikassa oli aika usein jonkun puoliso mukana reissussa ja se hoidettiin niin.

Oiskohan ap:n ongelma 17 vuodessa jo ratkennut ihan itsekseen?

Vierailija
9/9 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tylsää sillä puolisolla siellä yksinään on.

Miksi olisi tylsää? Sehän voi tehdä ihan mitä tahansa päivän aikana. Tutkia kaupunkia ja nähtävyyksiä, käydä näyttelyissä ja museoissa, shoppailla, urheilla, käydä leffassa, tai makoilla huoneessa katselemassa Netflixiä jos huvittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi