Hyrynsalmi- Mitä tuo mieleen?
Mitä Teille tulee mieleen paikkakunnasta Hyrynsalmi?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Laudat rähjäisten hylättyjen talojen ikkunoissa.
Vai sen kaiken kurjuuden, laudat eessä ovien
Koulukiusaajat, pahoinvointi, paha mieli, synkkyys katkeruus ja suru. Ihmiset.
Taisto Heikkinen ja Raija Oranen ovat kotoisin sieltä. Onkohan hienot maisemat?
Siellä on pappina P? Tunsin hänet pari vuosikymmentä sitten. Huh, mikä painajainen ihmisenä silloin. Toivottavasti elämä on opettanut sitäkin lumihiutaletta.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on pappina P? Tunsin hänet pari vuosikymmentä sitten. Huh, mikä painajainen ihmisenä silloin. Toivottavasti elämä on opettanut sitäkin lumihiutaletta.
Ei ole enää, irtisanoutui viime syksynä.
Iso mäki ja poroja. En pysähtynyt matkalla pohjoisemmaksi, mutta se mäki jäi mieleen.
Käydään S-Marketissa pohjoiseen mennessä. Hyvä kauppa, asuntoautolle parkkitilaa ja helppo tankata. Ihan 5-tien reunassa.
Ukkohalla, helikopterin raato vanhan bensa-aseman pihassa, kianta järvi, raatteentie.
Vierailija kirjoitti:
Ukkohalla, helikopterin raato vanhan bensa-aseman pihassa, kianta järvi, raatteentie Kiantajärvi on Suomussalmella.
Koiravaljakot ja iglut, joissa aborginaalit pitävät majaansa.
Eväidensyöntipaikka vitostien varrella
Tuttu paikka. Muistelen, että lapsena tuolla käytiin sukulaisen mökillä ja laskettelemassa.
Ah, exäni oli sieltä kotoisin ja monesti tuli käytyä :D
Miten sen nyt kauniisti sanoisi. Kaikkien Suomen ankeiden peräkylien äiti :D
Yksi opsikelukaveri oli sieltä kotoisin.
Hyrynsalmesta tulee mieleen loma. Olen käynyt siellä muutaman kerran lomareissulla. Olen viihtynyt kun en mitään menomestoja kaipaa.
Olen samaa mieltä.hyry on menny alas.ei kunnon lääkäriä.ter.keskus huono.palvelut huonot.ei vuosiin.olen sivusta katsoja.en pyöri kylillä .
Sotilasvala.pyöräiltiin Kajaanista Hyrynsalmelle ees taas. Paluumatkalla satoi vettä.
On k-kaupan sisällä...