Onks täällä muita, jotka palstailivat Pusituuteri2nen ja Äitimammasen aikoihin vauvoissa ja taaperoissa?
Ihan kaipaan noita kaiken tietäviä ja kaiken osaavia. Äitimammanenhan sit vähitellen häipyi tehtyään äitimammaset.
Ketäs niitä muita olikaan?
Kommentit (32)
Oikeasti ne mun jutut ei tainnu olla sittenkään mitä järisyttäviä, koska kukaan ei enää mua muista. Siihen aikaan vaan muuta ärähti ja tuli pientä kinaakin, mutta äitimammaset ja muut vei sitten huomion muualle. t.10
Jompikumpi tai molemmat olivat olleet mallibisneksessä. Tosi vauhdikkaan ja mukavan olosia ja sanavalmiita neitosia. Sitten oli suosikkini ylitse muiden: Sentti Euron äiti. Aivan mahtavat sivut ja jutut!!! Hänen kertomuksiaan edelleen kaipaan kovasti. Oi niitä aikoja...
Synnytysasiaa-palstalta keskustelua jossa juurikin synnyttänyt äiti etsi apua ummetusvaivaan. Vatsan oli saanut tyhjäksi loppujen lopuksi suihkussa seisten pesuvatiin. Tähän sitten meni kommentoimaan joku ensimmäistään odottava tyhjäpää, että täytyykö kyseisellä palstalla kaikki asiansa retostaa ja ollen kommentoinnissaan täysi ääliö. Oli menossa suunniteltuun sektioon kun persettään ei lapsen vuoksi aio repiä jne.. Oli paltautunut synnyttäjien listalle, mutta vaihtoi nikkinsä älämölyn vuoksi. Pyysi myös poistamaan itsensä listalta.
En muista nikkiä mitenkään, keskustelu olisi ollut mukava kaivaa.
Joku ei halua tsestään muistutettavan ;-)
Tässähän vain hieman muistellaan! Joku vanhoista nikkiläisistä on siis nyt valvojana ja perjantaikännissä poistelee nyt kiivaasti kaikkea mahdollista?!!
Eihän kukaan nyt selvinpäin näin tee?
että valvoja voi poistaa viestejä omien mieltymystensä mukaan. Ei onnistuisi ainakaan siellä missä itse valvon.
Pusituuterihan oli nikkinä ihana. Mistä lie sen keksinyt?
vaan ton bataattijutun :). mut siis miks ne sit katos?
Vierailija:
Muistaako kukaan sitä Juulia tyttöstä joka asui Turkissa? En tiedä oliko sitten feikki vai oikeestiko oli olemassa.
Vierailija:
Ihan kaipaan noita kaiken tietäviä ja kaiken osaavia. Äitimammanenhan sit vähitellen häipyi tehtyään äitimammaset.Ketäs niitä muita olikaan?
oliko jopa 16 v ja sit sulla oli poika ja taisi olla jotain ongelmia yläkerrassa