Onks täällä muita, jotka palstailivat Pusituuteri2nen ja Äitimammasen aikoihin vauvoissa ja taaperoissa?
Ihan kaipaan noita kaiken tietäviä ja kaiken osaavia. Äitimammanenhan sit vähitellen häipyi tehtyään äitimammaset.
Ketäs niitä muita olikaan?
Kommentit (32)
Olenko roikkunut täällä jo niin monta vuotta.
mutta ei kukaan enää muista minun nimimerkkiäni.
mutta muistan kyllä hänet hyvin. Samoihin aikoihin minäkin aiheutin kuohuntaa joissakin.
Älä mieti. Minut on ihan oikeasti unohdettu ja hyvä niin.
Menestynyt, rikas ja täydellinen citynainen, joka mm sai esikoisensa noin nelikymppisenä ja vaati itselleen mukavuussektion.
T. vuodesta 2003 palstaillut, välillä pari vuotta pois pysytellyt ja nyt uudestaan...
mutta aina se tunnistettiin, kun se oli vain niin TYHMÄ!? : )
Villasukat alias Nooga tms, jos se sen Helsingin reissu olikin aivan loistava provo, niin olen kateudesta vihreä.
Joku Kirsikka oli myös joka tiesi ja osasi aivan kaiken.
Joo, vuonna 2002 aloin täällä notkumaan, sen jälkeen on tullut notkuttua päivittäin.
Monet noista niceistä palautui mieleeni.. olinkin jo suurimman osan unohtanut.
Eka lapsi syntyi -02 ja pian sen jälkeen aloin pastailla.
Tuo surkuhupaisa ketju oli tässä ihan muutama viikko sitten nostettuna taas;)) Luin koko ketjun ja nauroin kuset housussa..
jos enemmänkin käytettäisi nikkejä. Tätä palstaahan voisi silloin käyttää - öh - melkein sosiaalisena verkostona.
Mä olen palstaillut täällä vuodesta -98 kun aloin odottaa keväällä esikoistani. Välillä oli vuosia poissa mutta nyt kun lapset on isompia niin voi taas käydä täällä lueskelemassa.
mulle tulee mieleen Pilke - hän oli ihan ok tyyppi. Sillon alkuaikoina täällä ei ollut tapana provoilla ja muutenkin oi kesympi meininki :).
Olishan se hauskaa jos kaikilla ois nikki niin oppisi tuntemaan ihmiset ja saisi tästä verkoston itselleen kuten joku jo mainitsikin.
Millanen se ketju on minkä joku äsken sanoi naurattaneen?? Mä olen ollut vuoden 2002 ainakin poissa kun lapsi valvotti sillon ihan liikaa eikä ollut energiaa. Mitä olenkaan menettänyt...
Musta hauskin oli se " parin neliön" talo-ketju - sillon oikeesti ulvoin naurusta. uimahallijutut on hauskoja (miten peset itsesi jne) unohtamatta legendaarista perseiset kädet ketjua : D
Onneksi on Av!!
Mäkin oon ollu täällä jo vuodesta 2001....Eikä oo enää edes vauvaa perheessä...ammattikasvattajan roolissa täällä on kivaa lukea juttuja....
muutaman kerran taisin minäkin sohaista muurahaispesää, mutta tuskin kukaan muistaisi nikkiäni....
Useimmat yllämäinitut nikit palas mieleen muistini kätköistä: ))))
Oi niitä aikoja, kun oli vielä chattikin näillä sivuilla, oli tosi kivaa.
Oli Iloinen Kirahvi, SAH Mom, Pandora, Vivian ja Arto ja haamurabbi.
Muistaako kukaan sitä Juulia tyttöstä joka asui Turkissa? En tiedä oliko sitten feikki vai oikeestiko oli olemassa.
oot?"
Ja minä olen sihissyt että " hilllljaaaa!!! En ole mikään äitimammanen vaan ÄITI!" Ja siitäkös neitosemme on oikein tyytyväisyyttään hyräillen yltynyt sitä aika-ajoin huutelemaan, saaden minussa värin vaihtumaan ja niskan kyyryyn.
Ja ei, en TOOODELLAKAAN ole the one and only, pahimmista pahin; äitimammanen.
Terveisin vakkari vuodesta 2001