Minkä ikäisenä ekat rintsikat?
Minkä ikäisinä olette itse ostaneet/saaneet ekat rintsikat tai minkä ikäisinä olette ostaneet sellaiset tyttärellenne? Muistelen itse käyttäneeni toppeja 14-vuotiaaksi, jolloin ostin ekat liivit. Silloin se oli mielestäni ihan normaalia, mutta nykyään on kai jotenkin muodikasta käyttää liivejä jo ennen kuin niitä tarvitsee.
Kommentit (4)
Se olikin silloin tärkeä tilaisuus, kun äidin kanssa mentiin oikein liiviliikkeeseen valitsemaan rintsikoita. Siellä asiantunteva täti auttoi minua löytämään hyvät ensirintsikat. :)
halusi liivit 11-vuotiaana, kun " kaikilla muillakin on" . Ovathan rinnat jo vähän kasvaneet, mutta liivejä ei mielestäni vielä olisi tarvittu, enemmän ne juuri piti saada kun ne kuuluu olla.
Voihan olla, että jollain olisi ehdottomasti syytä olla jo 12-vuotiaana, toinen pärjää ilman vielä aikuisuuden kynnyksellä. Jos rinnat selkeästi ovat isot,kannattaa aloittaa tukeminen ajoissa.
Kyseessä on pehmeät puuvillaiset, lappumalliset joissa kangas kaksinkertainen ja soma pitsi koristeena. Nyt kovasti turvoksissa olevat nännit eivät nöpötä paitojen alla vaan näyttää, että on pienet kummut.