Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä minä tämän hoitovapaan jälkeen jaksan

Vierailija
25.01.2008 |

käydä töissä 8 tuntia päivässä? Tämän vuoden olen kotona, mutta tuntuu etten jaksa yhtään mitään, olen kuin joku kävelevä muumio. Imetyksen lopetus varmaan auttaisi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pään tuulettamisesta. Tietty illalla lasten nukkumaan mentyä on ihan poikki, mutta parempi kuitenkin näin.

Vierailija
2/6 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin kolmen lapsen kanssa jo itsetunto vaipunut niin alas että kuvittelen ettei minusta ole enää mihinkään. Kun mies ehdottaa että menen pian töihin niin masennun jo ajatuksesta. Ajattelen että olen niin kauhea ettei tuo edes voi elättää minua.

Ehkä tosiaan väsymys-imetys-ynnä muut rumbat vaikuttaa niin ettei ajatus kulje ja pää toimi!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valvominen vastaa en nyt muista miten monen promillen päihtymystilaa.

Kannattaa olla kotona niin kauan kuin voi ja sitten käyttää sitä osittaista hoitovapaata hyväkseen. Turha ajaa itseään piippuun.

Vierailija
4/6 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä olen ollut aikamoisessa " humalassa" minäkin kuopuksen yli vuoden kestäneiden 1-2 h pätkäunien aikana... 2

Vierailija
5/6 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän tsempata myös itseäni. Olen ollut viisi vuotta kotona ja tunnen itseni tosi tyhmäksi ja osaamattomaksi. En oikeasti osaa tehdä enää mitään kun ohjelmistot ovat muuttuneet ja työpaikkakin on muuttanut toisiin tiloihin. No, jospa joku sitten jaksaa minutkin kouluttaa. Sijaiseni työsopimus päättyy jo ennen kuin menen töihin, joten hän ei pysty minua perehdyttämään. Mutta nyt olen vielä pari kuukautta kotona ja nautin talvesta!

Vierailija
6/6 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole imettänyt enää aikoihin ja lapset nukkuu kohtuullisen hyvin, mutta olen ihan raato. Aina sanotaan että mene takaisin töihin, mutta mä varmaan kuolisin sinne, tässä kotona sentään selviää aina joten kuten. En tiedä mistä johtuu, ennen lapsia pärjäsin töissä ihan hyvin vaikka se on fyysisesti aika rasittavaa. Ajattelin että kahden lapsen kanssa kotona olo on lomaa töihin verrattuna...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä