Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan teillä menee aamutoimissa lasten kanssa? Meillä 2-3 h!! MIten saada nopeammaksi?

Vierailija
25.01.2008 |

Meillä siis minä hoidan vauvan ja taaperon yksin iltaan asti.

aamulla menee käsittämättömät 2-3 h heräämisestä siihen, että on syöty aamupalat, äiti käynyt suihkussa, vauva vaipatettu, taaperon hampaat pesty ja saatu sisä- ja ulkovaatteet päälle.

Miten siihen menee niin kauan aikaa?

Antakaa vinkkejä miten suoriutua nopeammin. Meillä helposti minä sitten vielä hermostun ja suutun, kun haluaisin jo päästä liikkeelle.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikataulu on tällainen niinä kolmena aamuna kun isommat tytöt ovat seurakunnan kerhossa klo 9-12. Kahtena arkiaamuna ja viikonloppuisin nautitaan kiireettomyydestä ellei sitten ole tiedossa joku kiva retki tms jonne halutaan päästä liikkeelle ajoissa.

Ja 14: ei mene hermo. Meillä aamut on yllättävän rauhallisia ja sopuisia kiireisen oloisesta aikataulusta riippumatta.

Vierailija
22/25 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos aikataulusta.

Meillä on sillai eri tavalla, että esikoinen herää 6.30 ja vauva 7. Nukkuisi pitempään jos voisin jäädä viereen. Mutta pakko on nousta esikoisen kanssa, kun mies lähtee töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kade. NOin niin kuin muuten, olen tehokas ja organisoitunut. Mutta aamuhommat ihan tuskasia.

Mun pitäis ruveta heräämään kuudelta, että saisin aamun rauhassa käyntiin itsekseni. Mulla menee hermot siihen, että heti pitää alkaa kantamaan ja pesemään jne. siis heti herättyäni. Nautin rauhallisista aamuista. Meillä myös perhepeti, en tiedä pystyisinkö heräämään niin että muutkin ei sitten heräisi klo 6. ja kun mies sitten nousee 6.30 ei liikkuvaa vauvaa voi jättää yksin sänkyyn.

Herää heti jos siirrän pinnasänkyyn. Onko tähän vinkkejä?

Missä muuten 7 asut?

Vierailija
24/25 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin teillä on kiire?

varmaan tosi kiva aloittaa päivä stressaamalla...

Vierailija
25/25 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vau, anna vinkkejä miten noin nopeasti. Ehditkö myös itsesi laittaa noin nopeasti, syödä aamiaisen jne.?

syön aamiaisen, lapset syövät itse. Käyn suihkussa ja kuivaan tukan, vähän meikkiä. Lapset syöneet ja 2-vuotias pukenut päälle illalla varatut vaatteet.

Sitten ulkovaatteet ja minun pukeminen 30-45 minuuttia menee. 45 jos tosiaan käyn suihkussa ja kuivaan tukan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän