Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Millätavalla sinä kehität ja sivistät itseäsi?

Vierailija
25.01.2008 |

Minä opiskelen kieliä ja käyn luennoilla + osallistun järjestötoimintaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on muuten tosi hyvä sivistää itseään! :)

Vierailija
2/7 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap taitaa olla normaalia sivistyneempi? tosin käythän sinäkin näköjään täällä.... =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelen mielelläni itseäni fiksumpien kanssa, kiva saada eri näkökulmia asioihin. Pidän koko ajan mielessäni sen, etä laakereilleen ei voi jäädä makaamaan, on pakko kehittää itseään, ettei jää jalkoihin.

Vierailija
4/7 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni puolesta joudun lukemaan paljon tieteellistä tekstiä (englanniksi, joten tulee sitä kielipuoltakin), mutta työpäivän jälkeen en ehdi muuta kuin lasten hoitoa/huoltoa + kotitöitä. Hesaria nyt tietty luen.

t. äiti X 6

Vierailija
5/7 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn pitkiä keskusteluja siskojeni ja hyvien ystävieni kanssa ja san niistä tosi paljon.

Mä en ole koskaan ollut mikään supernero missään, mutta yleissivistys on niin kattava, että pystyn juttelemaan kenen kanssa vaan ja melkein mistä vaan - ainakin vähän pintaa raapaisten.

Vierailija
6/7 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menossa Tahkokallion kirja lasten kasvatuksesta. Viimeksi luin ravinnon merkityksestä ja terveellisestä ruuasta jne.

Vierailija
7/7 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn lisäksi luen yleistajuisia tiedelehtiä ja käyn kiinnostavilla yleisöluennoilla. Seuraan politiikkaa lähinnä Hesarista. Ymmärrän kyllä, että se ei ole kaikissa asioissa se objektiivisin tietolähde, mutta en kerta kaikkiaan ehdi etsiä vertailumateriaalia.

Ongelmani ei ole kiinnostuksen puute vaan ajan rajallisuus. Olen kiinnostunut kaikesta mahdollisesta ja tiedonjanoni on pohjaton. Joskus minulla vain on vaikeuksia päättää mitä asiaa alkaisin milloinkin tutkia syvemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä