Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pihlajamäki ja lähiseutu, seuraa 2,5v, 8 kk lapsille ja 30 v.äidille

24.01.2008 |

Moi!

Löytyisikö läheltä seuraa pitkien päivien piristykseksi? Mailailkaa yv:n kautta, pian please, olen kuolemassa tylsyyteen, kun päivät niin tappavan samanlaisia... :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipat.

Pakko vinkata, sekä Pihlajamäessä että Pihlajistossa on tosi kivat perhekahvilat. Pihlajistossa paljon porukkaa Viikinmäestäkin. Sinne kannattaa mennä niin tutustuu uusiin naamoihin:).

MLL:n nettisivuilta-->uudenmaan piiri-->paikallisjärjestöt-->pihlajamäki osiosta löytyy osoitteet ym..

Itse olen jo työelämässä mutta oon kuullut paljon hyvää noista kaffiloista:).

Vierailija
2/5 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

riipukka:

Moi!

Löytyisikö läheltä seuraa pitkien päivien piristykseksi? Mailailkaa yv:n kautta, pian please, olen kuolemassa tylsyyteen, kun päivät niin tappavan samanlaisia... :)

joo, siis tarkoitin, että vastatkaa mulle tähän vaan, ei taida yv:t täällä onnistua.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Aloinpa vastaamaan sinulle, kun asutaan aika lähekkäin....

Asumme tässä pihlajiston lähellä viikinmäessä, eli ei kovin kaukana teiltä varmaan. =)

Kiva olisi tutustua muihin saman ikäisiin lapsiin kuin poikanikin on, tiedä vaikka tulisi hyvät leikkikaverit ja samassa saisi äitikin uuden kaverin, niitä kun ei koskaan ole liikaa!!! =)

Miehelläni on ennestään jo 4v tytär, joka on aina joka toinen viikonloppu meillä...

mun sähköposti osoite on: katjabirg@luukku.com

Vierailija
4/5 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Oli ihan pakko vastata viestiisi, kun oma tilanne on niiin samanlainen! Minulla on pojat 2v3kk ja 8,5kk ja itse täytän kesällä 30. Muutimme helmikuun alussa Tapaninvainioon eli aika lähelle Pihlajamäkeä. En tunne täältä ketään " lapsellisia" ja päivät ovat täälläkin välillä tylsiä. Jos kiinnostuit, kirjoittele:

soikku78@yahoo.com

Vierailija
5/5 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Minäkin olisin seuran tarpeessa, jos kiinnostaa. Välillä tuntuu niin yksinäiseltä, kun vielä asunkin kahdestaan poikani kanssa. Minullekin saa kirjoittaa; osoite on paradise@luukku.com.