Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy mitä vain ex-lestalta

Vierailija
24.01.2008 |

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee juorupiiri. Jos jollakin menee huonosti Helsingissä, sen tietää pian kaikki Oulussa.

Mutta tällaiset asiat tapahtuvat taatusti muissakin yhteisöissä, joissa on tyypillistä tällä tavon isot piirit, toisaalta pienet, kun aina tunnet jonkun tutun tai perheenjäsenen...

Vierailija
22/27 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asunnot. Pukeudutaan merkkivaatteisiin. kivoja ihmisiä, ketä tunnen, mutta asiaa olen ihmetellyt. Olen ihmetellyt tällaista ulkoista statusta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...onko lestaperheessä mies perheen pää ts. ovatko puolisot enemmän tai vähemmän tasa-arvoisia kuin ns. normiperheet?

...onko lestapiireissä enemmän (lasten) seksuaalista hyväksikäyttöä kuin muussa väestössä? Tästä niin paljon puhutaan...

Vierailija
24/27 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ainakaan huomannut, että vaimot olisivat jotenkin enemmän " miehensä alamaisia" vl:llä kuin muillakaan. Miehet tekevät myös suurissa perheissä paljon kotitöitä, niinkuin vaimotkin. Miehetkin saattavat joutua lykkäämään esim. opiskeluhaaveita, koska perheen elatus vaatii työssäkäyntiä.

Vierailija
25/27 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...onko lestaperheessä mies perheen pää ts. ovatko puolisot enemmän tai vähemmän tasa-arvoisia kuin ns. normiperheet?

Enemmän tasa-arvoisia, tosin nainen on jonkin aikaa ainakin aina kotona jos on vauva. Mies osallistuu kyllä suuresti kotihommiin.

...onko lestapiireissä enemmän (lasten) seksuaalista hyväksikäyttöä kuin muussa väestössä? Tästä niin paljon puhutaan...

Tuskinpa on. yök.

Vierailija
26/27 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lasten hyväksikäyttö ei varmasti ole yhtään sen yleisempää kuin muillakaan.

Vierailija
27/27 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin aika usein vl-miehet tekevät pitkää päivää töissä, joten sentakia vaimoille lankeaa kyllä enemmän perheen pyöritys.