saako keltarauhasta (?) puristella? (ov)
Kommentit (34)
Kyllä ne sun keltarauhaset tosiaan jaksaa kauas vaeltaa!
voi saada syntyessään, eli ei tarvi olla ollut sukupuoliyhteydessä sitä sairastavan kanssa.
Mulla tuli niitä aiemmin joka ovulaation jälkeen. Sit kerran vaan ei tullu eikä sen jälkeen ole vuosiin näkynyt. Kannattaa pestä aamuin illoin alapää ja pistää vaikka punaista bepanthenia ni ei kirvele jos sattuu hankaamaan pikkariin. Käytä ihan tavallisia pikkareita, jätä stringit kaappiin.
26
bartholinin rauhasia on 2 kpl kummallakin puolella, häpyhuulien molempien puolin, ns. klo 7 kohdalla (sanoi gyne!).ne tuottavat " liukkautta" ja voivat toisinaan tulehtua tai ärtyä. Niille ei itse kannata tehdä mitään muuta kuin suihkutella lämpimällä vedellä, sama koskee kyllä myös esim. tulehtuneita talirauhasia. mene lääkärille!
Vierailija:
bartholinin rauhasia on 2 kpl kummallakin puolella, häpyhuulien molempien puolin, ns. klo 7 kohdalla (sanoi gyne!).ne tuottavat " liukkautta" ja voivat toisinaan tulehtua tai ärtyä. Niille ei itse kannata tehdä mitään muuta kuin suihkutella lämpimällä vedellä, sama koskee kyllä myös esim. tulehtuneita talirauhasia. mene lääkärille!
Normaali hygienia riittää ennaltaehkäisemään niiden tulehtumista, mutta silti ne joskus voivat hyvästä hygieniasta huolimattakin tulehtua. Hormonitoiminta vaikuttaa.
Vierailija:
Ja miten niiltä talirauhasilta voi välttyä?
ap
http : // fi. wikipedia. org/wiki/Bartholinin_rauhaset
Kyllä ne mun finnit on ilmeisesti olleet ihan vaan finnejä.
Mun on kyllä edelleen vaikea uskoa ap:tä ihan oikeaksi henkilöksi.
Kiva kun ongelma ratkesi. Av:hen voi aina luottaa. :)
ap
http: //www. hedelmallisyys. fi/Images/femreprosystem_tcm34-441. jpg
(poista välit kaksoispisteen ja pisteiden jälkeen)
Lapsensaanti voikin sitten olla jo hankalampi homma, jos se kohtukin on valahtanut johonkin omituiseen paikkaan esim. välilihaan.
Paiseet ovat siis ylempänä kuin kuvailit, mutta taudinkuvasta johtuen sinulla voi olla ongelmia paikallistaa ja nimetä kehon osia. Se selittäisi kokemuksesi alahuulten paiseista.
niin pääset talirauhasista.