Oudoimpia ruoka yhdistelmiä, mitä tiedät jonkun syövän?
Mun isä laittoi aina pullapitkon palasen päälle paksulti voita ja siihen vielä esim. makkaraa tms. päälle. Ja pullapala oli paksu.
Kommentit (28)
Vierailija:
tai punaviini&cokis yök.
Hyi hitto. Johan niistä voi saada jotain matojakin.
tykkää syödä ruisleipää vadelmahillolla ja kinkkuleikkeellä päällystettynä, ja nakin päälle se pursottaa kermavaahtoa... oisko perinnöllistä, itekin tykkään esim suklaakakusta chilikastikkeen kanssa
red bullia ja guinnessia... kuulemma tekee hyvää mieskunnolle mutta niinhän kaikki niitten mielestä :D
sekoita kunnolla.
Yksi tuttu tekee näin. Yök...
itse akmmoksun tuota tapaa. En ole perehtynyt onko ne raakoja, vai esipaistettuja. Mutta jäisinä (tai silleen, että hammas pystyy) syö ne
Minun pravuuri jota aina joskus saatava on ' vesipuuro' , vain riisiä, suolaa javettä ja on hyvää!
Kaveri aikoinaan dippas nakkeja siirapissa.
Loistava yhdistelm, korostavat hienostuneesti toistensa makuja.
..syö kaurapuuron niin että paloittelee sinne aurajuustoa ja päälle ketsuppia.
syö treenatessaan kaurapuuroa ja ketsuppia!
nimim. luin eilen elämäni ekan seiskan kun miehen kaveri toi meille tullessaan:D
Yksi entisistä hoitolapsistani olisi halunnut ketsuppia joka ruokaan, myös kaurapuuroon. Silloin selitin, että ei ne sovi yhteen, mutta varmaan ois pitäny antaa lapsen kokeilla. :)
esimerkiksi omena sopii erittäin hyvin kanakastikkeeseen,kuten myös ananas ja persikka. Oudoin yhdistelmä mitä olen nähnyt on banaanijugurtti ja popcornit. Siinäpä on suolaisen ja makean yhdistelmä mitä jaksoin ihmetellä. :)
raakaa voitaikinaa jäisenä ja raakana
karjalanpaisti ja ketsuppi
pullasiivu, missä paljon voita ja sokeria siihen päälle