Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen pärjää omassa huoneessa, joka on eri kerroksessa kuin vanhempien makuuhuone?

Vierailija
24.01.2008 |

Meillä on alakerrassa kaksi makuuhuonetta ja yläkerrassa iso, asuttava ullakkomainen tila, joka on nyt työ- ja vierashuoneena. Esikoinen on 7 ja hänellä on oma huone. Kuopus on 2 ja hän nukkuu kanssamme toisessa alakerran makkarissa. Koska voisimme järjestää toisen alakerran makkarin kuopuksen huoneeksi ja muuttaa itse sänkyinemme yläkertaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-vuotias nukkuu omassa huoneessa alakerrassa ja me itse ylhäällä. hyvin on pärjännyt.

Vierailija
2/6 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakerrassa on yksi makuuhuone, joka on nyt lasten leikkihuoneena. Yläkerrassa makkarit, joissa kaikki nukumme.

Ajatuksena on, että kun nuorimmainenkin nukkuu kokonaiset yöt kertaakaan heräämättä ja osaa kävellä itse portaat turvallisesti, vaihdamme huoneita. Sitten vanhempien makuuhuoneeksi tulee alakerran leikkihuone ja lasten huoneet ylös. Arvelisin vaihdon tapahtuvan, kun kuopus on noin 3v.

Tällä hetkellä nuorimmainen nukkuu vielä syvennyksessä vanhempien makuuhuoneessa. (Sellaisessa syvennyksessä, mitkä ennen vanhaan olivat juuri tarkoitettukin sängyn paikoiksi.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai oman huoneen toisesta kerroksesta kun koulu alkoi.

Vierailija
4/6 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan kyllä AINA nukkua samassa kerroksessa kuin lapsetkin.

Ihan sama, nukuttaisko kaikki ylhäällä vai alhaalla, mutta sama kerros pitää olla kuitenkin kaikilla.

Mitäs jos syttyy tulipalo? Ehditkö pelastamaan lapsesi liekeistä jos hän nukkuu eri kerroksessa?

Ei samakaan kerros tätä pelastamista takaa, mutta parantaa mahdollisuuksia kuitenkin.

Vierailija
5/6 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin on mennyt, tosin meillä on liikkeentunnistimella toimiva valo portaikossa, eli jos lapset lähtevät liikkeelle yöllä, eivät kulje portaissa pimeässä.

Vierailija
6/6 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä asti ollaan nukuttu eri kerroksissa. Meillä on toiminut ihan hyvin se että lapsilla on huoneet ylhäällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi