Saisiko pillusi litistä
kyllä litisee jo ennen panemista mutta ei varsinaisesti panon aikana kuitenkaan. Mutta itsestäni on vaan kiihottavaa, kun jo alkaa litinä käydä kun mies on hetken raplaillut paikkoja, vaikka hieman kiusalliseltakin se toisinaan tuntuu mutta eipä näytä miestäkään yhtään haittaavan kun sormettaa niin se on yhtä litinää ja lätinää, uuuh.. minkäs sille mahtaa :P
Kommentit (38)
Minen yhtään tykkää kyseisestä " äänitehosteesta" :D
Ja muru nyt sattuu olemaan sitä sorttia, että kostumisen kanssa ei ongelmia ole, joten aina se litinä siellä taustalla kuuluu..;)
Jos pillu on todella mrkä niin sitä tietää että on saanut naisen niin kiihottumaan että valuu lemmen nesteitään.
M44
PS. ja miltä tuntuukaan kun saa samalla mitalla takasin??
naisen kostuus/ "märkyys" ei kerro yhtään mitään naisen kiihottumisen tasosta, jotkut naiset ovat vain luonnostaan kosteita/märkiä, ja totta kai emätin kostuu enemmän, mitä enemmän ja rajummin sitä "rämplää"
N44 - tohtori
Litinää ja lätinää se on ihanaa.
M40
Kyllä se niin välillä noloa on. Sellaista meteliä pitää. On juuri kuin kumisaapasta letosta kiskottaisiin ja taas takasin poljettaisiin.
Kyllä se niin välillä noloa on. Sellaista meteliä pitää. On juuri kuin kumisaapasta letosta kiskottaisiin ja taas takasin poljettaisiin.
Onneksi tuo on vain isomunaisten ongelma ja niitä on Suomessa tosi vähän tilantojen mukaan.
Jos pillu on todella mrkä niin sitä tietää että on saanut naisen niin kiihottumaan että valuu lemmen nesteitään.
Kyllä märkyys on tavoittelemisen arvoinen asia
Sitten kun vielä saa naiselle monta orgasmia niin tuntuu että itsekin on saanut
Niin hyvältä antaminen voi parhaimmillan tuntuaM44
Toiset naiset litisee ja toiset eivä.
Minusta tuntuu tosi kiihottavalta kun kirnuaa märkää pillua.
Välillähän sieltä kuuluu pillu-pieruja ja se antaa minullekkin lisää puhtia.
Orgasminikin on sitä luokkaa ettei haluais ottaa kalua pois spermaa tulee tosi paljon.
En näe myöskään sitä asiaa mörkönä jollei litisiskään.
Jotenkin tuollainen litisevä versio tuntuu kiihottavammalta. Naiseni ainakin kostuu aivan litimäräksi.
Lähetyssaarnaajassa joskus laitan toisen käteni naiseni pepun alle ja silloin käsi tulee aivan märäksi. Tullaisella kostuneella kädellä on sitten kiva hyväillä välilihaa ja peräaukkoa siinä nainnin tuoksinassa. Nainen tykkää ja puree korvasta.
Meillä vaimo kastuu kaikkein parhaiten lusikassa ja siksi se onkin minulle erityistä herkkua. Nautiskelen hitaasti ja tunnustelen miten pillusta valuu kiimalimaa jatkuvasti. Levittelen sitä sormilla häpyhuulilta pakaroille niin että koko peppu kastuu. Minä ajan aina kaikki karvat pois että pääsen painautumaan kunnolla tuota ihanan märkää peppua vasten ja totta kai se litisee mukavasti.
Sain anaaliseksiä taas pitkästä aikaa lauantaina saunassa kun olin pillun nuollut, en voinut kun noin 5cm työntää sisään koska muuten naiseeni se sattui. Kyllä pimppi on parempi reikä:) noin 2 minuuttia panin kakkoseen ja pesin kullin hyvin, pyyhe pantiin vessan pytyn eteen pehmusteeksi ja nain naistani märkään pilluun takaa päin mikä litisi sopivasti..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä märkyys on tavoittelemisen arvoinen asia
Sitten kun vielä saa naiselle monta orgasmia niin tuntuu että itsekin on saanut
Niin hyvältä antaminen voi parhaimmillan tuntuaM44
Voi hemmetti kun se on kiihoittavaa ihana nuolla märkää vittua sormettaen välillä. Mies ei voisi enempää nauttia kun saa maistella pilluliemiä ja nussia märkää vittua. jös nainen vielä laukeamisen jälkeen haluaa fistausta ja kieltä olen onneni kukkuloilla. m
Mikä nautinnollisempaa kun kiimalimat ja pesty pilluM50+.
Vierailija kirjoitti:
Mikä nautinnollisempaa kun kiimalimat ja pesty pilluM50+.
Niinpä!
Moni nainen uskoakseni saisi, jos saisi Litmasta.
Eikö se ole yleensä märkyyden ääni kun luistaa.
Aina on mun pillu litissyt, eteenkin jos on edelliset siemenet pillussa niin seuraava kirnuaa
Kunnolla kermavaahtoa.
Ei mulla pannessa litise, mutta silloin kyllä, kun mies tekee g-pistehierontaa mulle sormillaan. Tykkään siitä litinästä.
mun mielestä jo nyt liian märkä. Ja riittää että olen miehen lähellä niin olen koko aika kosteena. Olis kiva joskus niin että miehellä ois vähän haastetta.