Voi, pikkasen säälittää, kaveri synnytti neljännen tytön.
Mua taas henk. koht. säälittäisi enemmän perhe jossa olisi neljä poikaa muttei laisinkaan tyttöä.
Vaan meitähän on moneksi.
Tekivätkö vikan vielä vain siksi että piti saada poika?
Kommentit (29)
En toki kehtaisi sitä ääneen sanoa, mutta...
tehneet lasta ihan vain saadakseen pojan.. Pitää olla tyytyväinen siihen mitä saa.. Terveitä tytsyjä 4 kpl!! Olisin tyytyväinen.. Ja ihan sama poikien kanssa.
siitä että joku on saanut terveen, ihanan vauvan!!!!!! Uskomatonta!!!
Itse saan kohta neljännen pojan - ja olen todella iloinen!
Lapsiahan tehdään jotta saataisiin LAPSI, sen nyt jokainen tajuaa että sieltä tulee mikä tulee, vaikka leikillään toivoiskin toista... samaan tapaan kuin voi haaveilla että lapsesta voisi tulla pianisti tai futiksenpelaaja tms. ja silti tietää, että lapsesta tulee just se mikä siitä tulee.
Mut tekee surulliseksi se, että niin moni vastaajista kommentoi että 4 poikaa ois SÄÄLITTÄVÄÄ, ihan oikeesti, olen ymmälläni - enkö saisi olla iloinen tästä vauvastani???
Sehän on tosi kiva, että nuorimmalle on oma kaveri - POIKA. (2. ja 3. välissä on 7 v. eroa., eli "2 sarjaa").
Uskokaa tai älkää, mutta he ovat varmasti ikionnellisia jokaisesta *lapsestaan*. Sukupuoli on loppupelissä aina toissijaista.
Jokainenhan voi jossitella, että jos olisi vielä yksi, jos lapsia olisi tullut nuorempana, jos ikäero olisi isompi/pienempi, jos joku tai jotkut olisivat eri sukupuolta kuin nyt jne. Totta kai elämä olisi jollain tapaa erilaista, mutta ei varmasti sen parempaa tai huonompaa.
Aika huonosti on kyllä elämän perusasiat, jos ei osaa arvostaa sitä mitä on saanut!
vaihtaisi 5 poikaani viiteen tyttöön! :)
En ikinä valittaisi sukupuolesta, jos ylipäätään saisin lapsen.
Nimim. lapseton
neljä ihanaa LASTA, tyttöjä kaikki :):)
Mua taas henk. koht. säälittäisi enemmän perhe jossa olisi neljä poikaa muttei laisinkaan tyttöä.
Kaikki säälii meidän yhtä tyttöä...Poikia on neljä ja ultran mukaanv iiden poika tulossa. Vanhin lapsista on tyttö, ja kaikki aina säälivät häntä kun on ainoa tyttö poikalaumassa. No, poikaa itsekki odotin. Helppoa kun suurin osa on samaa sukupuolta. Esikoinen oli mukavasti tyttö, sen jälkeen en enempää "prinsessoja" kaivannut.
mä olisin taivaassa jos saisin neljä tervettä lasta... ja neljä TYTTÖÄ (2 on jo) olisi ihan unelma. tuohon ei vaan itse voi vaikuttaa niin kuin kaikki hyvin tietävät, lasta sitä lähdetään toivomaan/"tekemään" eikä tiettyä sukupuolta..