Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä henkilöstä, joka ei 35-vuotiaana ole vielä tehnyt päivääkään oman alansa töitä?

Vierailija
27.09.2008 |

Opiskelee yliopistossa, mutta on tehnyt vain assarin hommia ja ollut puhelinvaihteessa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muuten mukava? Onko tehnyt lapsia? Onko itse tyytyväinen elämäänsä?

Vierailija
2/8 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelee yliopistossa, mutta on tehnyt vain assarin hommia ja ollut puhelinvaihteessa.

jos se on ollut oman laitoksen assarina yliopistolla niin kyllä se on ihan hyvä homma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tule niitä hommia ikinä tekemään

Vierailija
4/8 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotias on kuitenkin työelämässä vielä ihan nuori :)

Vierailija
5/8 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka me kuinka toivotaan, että maailma olis kiva ja ihana, niin kyllä tuossa tilanteessa on työnsaantimahdollisuudet ja kaventuneet oleellisesti. Jos kyseessä on toinen tutkinto, niin se on varmasti vähän parempi juttu kuin että jos nykertää vielä ensimmäistä tutkintoaan tuossa iässä.

Vierailija
6/8 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sitä kyllä. Ja ikää on 38.

Muita töitä olen kyllä tehnyt sitten kovastikin. Ja kouluttanut itseäni työn ohessa

Nyt opiskelen uutta tutkintoa päätoimisena opiskelijana.

Sellasta se elämä vaan on, kaikilla erilainen.

Vierailija
7/8 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti usko että sillä on nyt mitään merkitystä palkkaisiko sinun miehesi häntä vai ei.

Itse olen tehnyt oman alan töitä siitä asti kun valmistuin ja silti minusta on aivan yhdentekevää onko joku tehnyt alan töitä 1 päivää tai 15 vuotta. Mitä merkitystä? Elämän laadulla ja kaikella muulla on paljon enemmän merkitystä kuin jollain "oman alan työllä".

Vierailija
8/8 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n ystvä jota 8 mies ei palkkaisi, on kuitenkin tehnyt töitä eikä maannut kotona.Eivät vain ole olleet alan töitä.

nro 8:n mies ilm. pitää assarin hommia vähäpätöisinä tai on esim. lihanleikkaaja joka nyt ei luonnollisestikaan tkis assarilla mitään.

Ap ei maininnut mitä ovat ystävän alan työt ja silti joku voi ilmoittaa ettei palkkaisi :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi