Jakakaa kokemuksia Roombasta tms imurirobotista!
Olen tänään uusi, onnellinen Roomban omistaja. Akussa riitti virtaa puoleksi tunniksi ja näin, miten se toimii. Koska meillä on yhtä isoa tilaa eteinen, olohuone ja keittiö - ja makuuhuoneenkin ovi oli auki - niin se sitten seilaili mennen tullen. Oli muuten järkky määrä likaa, joka siitä ajasta tuli...
Mietin nyt, kuinkakohan monesti viikossa sitä olisi hyvä käyttää, jotta peruspuhtaus säilyisi? Entä onko jotain optimia, kuinka ison alan se pystyy siivoamaan kerralla (meillä on kaksi majakkaa mukana)? Ja vastaanotan kaikkea muutakin infoa!
Kommentit (6)
Käytämme sitä makuuhuoneessa, jossa mukavasti kerää pölyt sängyn alta. Ei korvaa imuria, mutta helpottaa. Käytetään ehkä kerran pari viikossa.
En tunne robomoppia, mutta miksi "se ei korvaa imuria"?
ap
googlasin ja luulen, että robomop ei ole lainkaan samanalainen kuin Roomba. Ainakin se on 10 kertaa halvempi.
sehän pitää aika kovaa meteliä, niin me usein jätetään se hommiin kun lähdetään itse ulos. Makuuhuoneessa kyllä useimmiten käytetään, hyvä just sängyn- ja sohvanalusiin. Sikäli se ei korvaa tavallista imuria, ettei se pääse nurkkiin ja ihan joka neliösenttiä ei varmasti ainakaan kalusteitten jalkojen ympäriltä pääse siivoamaan
erillinen huiska, joka siivoaa nurkat. Vaikka itse kone ei pääse nurkkaan, niin se huiska pääsee.
4 jatkaa - ei siis tosiaan ole imuri eli ei ime mitään sisäänsä. Siksi se on lapsiperheessä turvallinen... eivät pikkupikkulelut vahingossa ajaudu robotti-imuroijan saaliiksi. Robomop vain moppaa pölyt mikrokuituliinaansa.