Paljonko teillä on sisällä lämmintä?
Meillä tänään 17,5 astetta, hieman liian kylmä, yritän nostaa huoneen lämpötilaa nyt 19 asteeseen. Sen lämpimämpi on jo liikaa, ainakin yöllä.
Kommentit (35)
itse haluaisin että olisi noin 20 astetta ja makuukammarissa alkuyöstä saisi olla 17 astetta.
Meillä ei ole lattialämmitysta, mutta uskon että mikäli olisi, voisi sisälämpötila olla vielä asteen verran kylmempi.
Kaappien korkeudella 38. Mittarilla olen mitannut kun yritän saada miestä tajuumaan, että lattia tarvitsee lisäeristystä.
Mä palelen aina kun olen ihan väsynyt, mutta päivisin kun touhuaa, 21 astetta on hyvä.
Sama lämpötila kaikissa huoneissa.
Ei mitään lattialämmityksiä tms. Ihan ok nyt, kesäisin on kamalaa kun on 27,5...
Yleensä on noin 17-18 astetta, joskus kun oikein poltetaan puuta niin 20. Silloin pitää jo riisua villapaita.
makuuhuoneessa illalla 17 astetta ja aamulla 15......
Kuumemmassa ei kestä nukkua meistä kukaan :D lapset 2v ja 4v
Vaihtelee 22-24 välillä. Riippuen onko tulet ollu takassa tai onko ilmalämpöpumppu päällä.
Laskeppa ite joskus makkarin lämpötila 15-17 asteeseen.. LAita tarpeeksi paksu yöpuku ja peitto ja katso kuinka hyvin nukut ;)
muualla n. 21. Lattiat on viileet mutta villasukat jalkaan vaan. Ja itse kyllä tarvine villatakkia, palelen helposti. Mutta ei talvella sisälläkään tarvi mun mielestä tarjeta t-paidassa ja paljain jaloin. Olen oppinut jo vanhempien luona pukemaan sisälläkin tarpeeksi, vanhassa talossa oli aina viileää.
lapset on naama punaisena koko ajan vaikka olisivat alasti ja vanhemmat istuu tuskaisena sohvalla nukahtamispisteessä huohottamassa puolen tunnin vierailun jälkeen...
T: 14
Tietysti tuo viileämpi vaihtoehto. Ihan jo sähkön tai lämmityskulujenkin kannalta.
Meillä keskilämpötila 20.
lämpötila lähentelee 20 astetta, niin kaikki hytisee.
Mulla tippuu nenänpäästä räkää ja varpaat on ihan tunnottomat.
Ikijää sulaa vasta kotona saunomisen jälkeen.
-18-
meillä on niitä kyllä vierasvaraksikin
Yöllä ihanne ois n. 20 ja päivällä 21-22.
Yöksi laitan patterit kiinni, mutta makuuhuoneen patteri on jotenkin jumittunut eikä mene kiinni. Siellä on 20 astetta yölläkin, joten joudun nukkumaan olkkarissa.
Palelee, vaikka on neuletakki päällä. Olen vilukissa.