Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko teillä on sisällä lämmintä?

Vierailija
17.11.2008 |

Meillä tänään 17,5 astetta, hieman liian kylmä, yritän nostaa huoneen lämpötilaa nyt 19 asteeseen. Sen lämpimämpi on jo liikaa, ainakin yöllä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppilassa on 23-25 ja mua ahdistaa siellä...ja missä tahansa muullakin jossa on yli 22 lämmintä.

Vierailija
22/35 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina tottunut että on 17-20 astetta. pitkään ihmettelin, miks mulle tulee kylässä aina kipee olo ja sit tajusin että se johtuu siitä kun niin monella on yli 20 astetta. mun posket muuttuu aina ihan punasiks ja usein kylässä kyselläänkin olenko sairaana. olen myös mitannut että mun kehonlämpötilakin nousee ihan oikeesti n.37.2-37.3:een liian kuumassa ja monesti joudun ottaa sit migreenilääkkeen. nyt olen töissä paikassa jossa on tosi kuuma ja otan särkylääkkeen päivittäin... aika hurjaa, mut en oikeest kestä näin kuumaa. lapset on samanlaisia, niillä nousee monesti neuvolassa kirkkaanpunaset läikät poskiin ja neuvolantäti oli pitkään huolissaan et lapset on koko ajan kipeitä.. sit tuli käymään meillä kotona ja tajus että lapset on oikeesti tottunu viileeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi olla jopa 27,5, sitten on vähän liian lämmin. Sellainen 24 on hyvä.

Yläkerrassa on aina vähän viileämpi, joten hyvä nukkua.

Kesällä tää on ihanan vilpoisa asunto.

Vierailija
24/35 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopiva olisi juuri 22-23 astetta (kesät & talvet). Välillä meillä on talvella makkarissa n. 18 astetta ja anoppilassa vielä pari astetta kylmempää (vanha maalaistalo).

Mä en kyllä nuku hyvin viileässä, kun ahdistaa se peittojen ja vaatteiden paljous. Käsiä ym. ei voi yhtään pitää peiton ulkopuolella, vaan pitää muurautua vällyjen alle. Lämpimässä nukun siis rennommin.

Vierailija
25/35 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieno kysymys teille, joilla aina makkarissa reilusti alle 20 astetta; miten tarkenette harrastaa seksiä siellä?

Mä olen ainakin noissa lämpötiloissa niin jäässä, että en pysty asiaan enää keskittymään. Peitto ei kuitenkaan siinä hommassa pysy kunnolla päällä, enkä sitä halua edes pitää, kun se on tiellä.

Vierailija
26/35 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin seksihommat sujuu vaikka makkurissa 18-19 astetta, kyllä siinä touhussa lämpiää....terv.alkuperäinen kirjoittaja

Vierailija
27/35 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja emännällä silloinkin fleece ja villasukat päällä. Kiva mennä vieraaksi kun hiki virtaa vaikka olisi ihan kevyesti päällä.

Vierailija
28/35 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sopivan lämmintä.

Vierailija
29/35 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mittari näyttää 23.4, muualla mittareita ei olekaan. Makkarissa on jonkin verran vähemmän, miehelle ja pojalle tulee herkästi nukkuessa liian kuuma, minua ei haittaisi vaikka olisi makkarissakin vähän lämpimämpi.

Olen tottunut siihen että kotona on lämmintä, lapsuuden kodissa on varmaan n.25 lämmintä, pieniltä saa aina vähentää vaatetta, mutta mukavampi niin päin...,

Anoppi muutti vasta 1930-luvulla rakennettuun maalaistaloon ja siellä on kyllä jumalattoman kylmä. Viimeksi sanoi että 20 lämmintä sisällä, mutta lattiat ainakin oli jääkylmät. Sellaisiahan ne vanhat talot tahtoo vähän olla.

Vierailija
30/35 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se tuntuu kylmältä:( Entisessä asunnossa (kerrostalossa) oli 25-26 eikä ollut edes patterit päällä koko talvena. Nyt ollaan yritetty opetella tohon 20-22 mutta villasukat ja villatakki kyllä täytyy olla päällä ja takka laittaa päälle jos putoaa 20! Kait siihen joskus tottuu?

Vierailija
31/35 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin niin, ettei nyt niin kylmä ole, mutta ei kyllä kovin lämminkään. Asuin kerran asunnossa, jossa lämpötila oli varmaan 16-17 ja tietokoneellakin piti olla hanskat kädessä.

Vierailija
32/35 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen 22. Illalla lämmitettiin takkaa, mut yleensäkin aina 20. patterit ei oo päällä, ilmalämpöpumppu lämmittää. =)

Vierailija
33/35 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä näyttää mittari olohuoneessa nyt 22,7 ja minusta täällä on vähän turhan viileä. Asteella voisi nostaa. En todellakaan halua kotonani kulkea kauhean paksussa varustuksessa.

Makuuhuoneita pidetään n 20 asteessa.

Vierailija
34/35 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan lämmin. Olen kova palelemaan.

Vierailija
35/35 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrostaloasunnon (reilu 50 neliötä) kolmesta patterista vain yksi kierretty päälle. Vähän vilpoisalta tuntuu, mutta olenkin koneella pelkissä alusvaatteissa villasukat jalassa ;D. Lämpötila on varmaan jotain 22 astetta, makkarissa on viileämpää. JOs tulisi tosi kova pakkanen, sitten pitäisi kiertää noita pattereita varmaan auki, mutta esimerkiksi viime talvena ei pidetty juuri ollenkaan niitä käytössä.

Miehen vanhempien luona tuntuu aina että tukehtuu, liian lämmin joten tulee sellainen olo ettei henki kulje. Nukkuminen tuntuu tosi huonolta. Heillä varmaan aina patterit täysillä ja kaikki ikkunat pysyvät visusti kiinni.