SuperRemua/Remua näkynyt alessa Helsinki, Espoo?
Olen itse onnistunut jotenkin ohittamaan kaikki paikat, joissa olisi ollut SuperRemu- tai Remu-haalareita talvialessa. Olisiko muiden silmiin osunut täällä pääkaupunkiseudulla liikkuessa? Etsinnässä 98-104 cm koolla.
Kiitos, jos joku ennättää vastata.
Kommentit (5)
siellä oli toissapäivänä muistaakseni yksi SuperRemau ja muutama Remu ja olivat -50% alessa.
Muistelen että SuperRemun koko olisi ollut 104 cm, mutta kannattaa soittaa ja varmistaa onko niitä enään ja mitä kokoa.
Myös Kampin liikkeessä oli muistaakseni muutamia Remun haalareita (kokoa en katsonut) ja siellä sama ale -50%
Mutta Travallen tehtaanmyymälästä sai poikien housut harmaat superremu 25 egeä ja haalarin 70 egeä, tästä jokunen viikko aikaa.
Nythän on vain auki enää viikonloppuisin. Ainahan voi soittaa ja kysyä.
Asun jyväskylässä ja täällä ainakin nyt ke-la 20prossaa alehinnoista pois sokoksella.Oisko siel sama tarjous?ostin nimittäin eilen 92cm remun pojalle ens talvelle ja oli kaikenlaista haalaria siellä vielä tarjolla.50e jäi hintaa sille..
Täytyy tehdä soittokierros! Harmillista, että se tehtaanmyymälä on siellä kaukana täältä Helsingistä, mutta eihän kaiken tarvitse täällä pääkaupunkiseudulla sijaitakaan.
Mä olen katsellut Vantaalaisista Cittareista ja ei ole kyllä alessa ollut tai sitten ale on kestänyt alle viikon. Vauvojen remut on olleet alessa jo pitkään mutta ei mun mielestä muut. Muutenkaan Cittareissa ei mun mielestä ole toppavaatteet olleet vielä alessa.