Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävänpäiväksi korttia- helppoa- 3,5vuotiaan kätösille sopivaa askartelua?

06.02.2006 |

Eli vinkkejä kaivataan! Tänne vain ohjeita niin pääsee kokeilemaan =)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kanssa kivoja kortteja. Itse leikkasin sydämen muotoisen sabluunan ja poika töpötti sormiväreillä korttiin sydämiä. Töpöttimen tein ihan siivoussienestä maalarinteipin avulla. Sormiväri on siitäkin kiva että siihen tarttuu mukavasti kimalle. Meidän korteissa on siis kimaltelevia sydämiä =)

Vierailija
2/5 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim.jotain silkkipaperin rypistely juttuja osaa tehdä...vaikka sydämen muotonen korttipohja ja siihen liimailee erivärisiä pallukoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehtiin sormiväreillä, punaista ja keltaista. Tyttö 4 v ja osaa tehdä jo sydämen tapaisen sormilla, mutta eihän se tarvii sydän olla....

Joku kiva runa sisäpuolella ja siinä on!

Vierailija
4/5 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla jo liian helppoa, mutta sydänlävistäjällä otettuja " reikiä" on kiva liimata korttipohjalle. Me olemme lävistäneet sydämiä erivärisistä metallipapereista ja hyvän näköisiä kortteja tuli!

Vierailija
5/5 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 4-vuotias innostui tekemään keijuja siten että A5-paperi pohjana ja leikkasi mun piirtämien mallien mukaan pään, vartalon, kädet, jalat ja siivet. Kädet tuli halausasentoon. Pienempikin voi tehdä, jos aikuinen leikkaa osat. Nalle tms. on kans kiva. Hauska tulee siksi, että lapsen liimaamana osat ei aina ihan kohillaan ja itse piirretty naama ihana. Liimasi vielä langanpätkiä hiuksiksi. Aika työläs tietty, ettei niitä kymmeniä jaksa tehdä (tyttö jaksais, mut mä en jaksa auttaa).