Vanha suola janottaa?
En tajua tätä... Olemme eronneet exän kanssa 8 vuotta sitten. Meillä molemmilla on jo uudet kuviot ja lapsiakin tämän jälkeen tullut. Yksi yhteinen lapsi meillä myös on.
No, viime aikoina olen huomannut, että ex puhuu minulle lempeämmin ja äskenkin oltiin puhelimessa ja naurettiin yhdessä mitä ei olla tehty vuosiin. Taustaa... exän nykyinen ei tule toimeen lapsemme kanssa ja eivät ole siis isä ja lapsi kovasti toisiaan tapailleet. Nyt ex mainitsi, että ehkä eroavat.. Olin suunnattoman iloinen siitä. Miksi? Sen takia, että lapsemme saa taas isänsä takasin vai minkä muun takia?
En mielestäni ole häneen uudelleen ihastunut, mutta mitä tämä on? Oma parisuhde voi mielestäni hyvin. Ja vielä enemmän ihmettelen exääni.. Siitä on tullut ihan kummallinen.. Ihan kuin hän olisi ihastunut minuun.. En voi ymmärtää..
Kuvittelenko vain? Mielipiteitä?
Kommentit (17)
Teiltä saa välillä ihan hyviä vastauksia ja välillä aivan hepreaa...
Mä vaan kysyin teidän mielipidettä asiaan.
Ja sit tää jo kolmesti ? vastannut voi lopettaa vastaamisen.
Marsu=) Olen samaa mieltä, jos sulla ap on ukkos kanssa asiat ok, niin miksi edes pohdit entistäsi, josta olet varmaan(toivottavasti) eronnut, hyvästä syystä?
taidat jo skitsoillakin? Hanki ap oikea työpaikka ja tee elämässäsi jotain järkevää, äläkä haihattele. Voi, mies parkojasi.
Mutta mua vaan ihmetyttää tää juttu.
ps, en voi ottaa marsua, olen allerginen...
Ei tykkää teidän lapsesta, joten tuskin sustakaan. Nyt ovat eroamassa, niin mies uskaltaa jutella sun kanssa vapaammin. Ei sillä mitään tunteita sua kohtaan ole. Sen ei vaan tarvitse kuunnella eukon jäkätystä, jos vaihtaa kuulumisia sun kanssa.
miks mun pitäis mennä töihin, kun näinkin tulee toimeen erittäin hyvin? ;)
Juuri tuo oli se mitä itsekin ajattelin. Sä oot ihana!!!!!! Kiitos. =)
kun kehittelet päässäsi saippuaoopperoita=)
Sitä exäkin vähän ihmetteli, että miksi mun ei tarvitse käydä töissä.. No, ei kaikkien tarvitse..
eikä tule niin kauheasti mietittyä, olisko exä musta vielä kiinnostunut ja olenko mä siihen lätkässä, vaikka hyvä ukko olis nytkin kierroksessa. Oletko muuten miettinyt sitä, että exäsi ei antais sun lorvia päivisin kotona. . . =9
Siis oikeestiko sä luulet, että mä päivät pitkät tätä asiaa mietin? Se vaan sattui tapahtumaan hetki sitten tuo juttu tai siis viimeinen puhelu ja siksi sitä nyt täällä aloin ääneen pohtimaan.
On töissäkäyminen varmasti kivaa, mutta en mä halua tehdä töitä. Tai siis oikeita töitä. Mä haluan hoitaa mun lapsia kotona ja tehdä silloin tällöin jotain työn tapaista.. Lapset on mun elämä ja mä haluan, että ne on onnellisia joskus tulevaisuudessa, kun äiti on antanut heille aikaa.
Mä en todellakaan haluais olla stressaantunut, kiireinen, vihainen, äkäinen jne työssäkäyvä äiti, jonka lapset ei ikinä näkis mua.. ei ei, mä ehdin vielä tekemään töitä, kun lapset on vähän kasvaneet.
Älkää nyt hyvä ihme olko kateellisia mulle, kun mun ei tarvi tehdä töitä ja silti mulla on varaa ostaa vaikka mitä.. ja matkustaa... ja shopata..
Mutta nyt mä meen maate varmaan.. öitä.
Mä jatkan. Antoi se mun ex olla mun silloinkin kotona, kun lapsemme oli pieni. miksi ei nyt antaisi? Eihän sillä kyllä olis vaihtoehtojakaan.. heh
ja mistähän me sen voimme tietää????Älä ole tyhmä!