Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Killa!

23.01.2008 |

Hei vaan,

ajattelin kysella etta missa mennaan ja mita kuuluu? toivottavasti mieli on ollut hyva!! jokos suunnitelmat on lahteny kayntiin? olikos ne helmikuussa?

mulla on nyt viimenen iui takana ja menkat alulla. tanaan tuli kauhea masis siita etta ' nainko tassa tosiaan kavi etta ei ilman ivf:aa selvita' !! jotenkin ' yllatti' noi tunteet.....ja kun mua pelottaa ettei sekaan onnistu. pelkaan etta me kuulutaan just siihen prosenttiin kelle ei mikaan auta tai etta ne loytaa vian mille ei mitaan voida. pelottaa aivan kauheesti. ja aikaakin taalla menee ennen ku paastaa toimiin....varmaan vasta huhti-toukokuulla!!!!!!!! niinku ei oltas jo odotettu tarpeeksi ;)

no, toivottavasti siella parempi fiilis!!!!!

annu

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa, että Brookekin lopulta löytyi! :) Sua tuossa välillä koitettiin huhuillakin, mutta arvattiin kyllä että huonosti oli käynyt ja siksi et täällä ole jaksanut viihtyä! Mä toivon todella, että nyt teitä onnistaisi ja pääsisitte tästä piinasta!

Q: kiireistä on ollut, joten en ole oikein koko asiaa miettiä. Menkkojen alkamista odottelen (ehkä viikonloppuna), jotta pääsen aloittamaan pillerit. Sit parin viikon päästä on ultra ja jos siinä kaikki ok, päästään hoito aloittamaan. Tähän ekaan IVF:ään ollaan menossa VL:oon, kun NKL:lle päästään vasta kesäkuussa eikä jakseta odottaa.

Toivotaan että just nämä meneillään olevat tai tulossa olevat hoidot takaisi nyt menolipun vauva-arkeen mun lisäksi muille vanhoille Enskoille eli Naksulle, Jessikselle ja Brookelle! :) Ja huiskutus kaikille muillekin vanhoille kamuille!

Killa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi