Parhaan ystävättäreni kanssa muututaan eri suuntiin...
Ollaan tunnettu ihan lapsesta ja aina jaettu kaikki asiat. Nykyisin minusta tuntuu että en ihan pysy hänen juttujensa perässä, ne ovat jotenkin niin yliampuvia. Hän haukkuu aina miestään vaikka tämä on ihan tavallinen kunnon mies. Hän ylistää joitakin ystäviään, lähinnä siksi että ne ovat rikkaita tai kuuluisia. Muutenkin tuntuu että hän vuosien myötä arvostaa yhä enemmän materiaa ja menestystä, eikä esimerkiksi miestään joka on ihan tavallinen kunnon mies.
Välillä tuntuu että miksi olemme vielä ystäviä? Siksi tietysti että ollaan aina oltu, mutta mikä häneen on mennyt, meidän arvot alkaa välillä olla tosi kaukana toisistaan.
Kommentit (6)
Minä olen välillä erkaantunut parista ystävästä, mutta ajan kuluessa olemme lähentyneet uudelleen. Lähinnä kyse on ollut eri perhetilanteista. Toisella on jo ollut lapsia, ja toinen on saanut myöhemmin. Molempien äitiys on sitten yhdistänyt uudelleen.
koska olen vihdoin tajunnut, että hän ei ole aidosti kiinnostunut toisten ihmisten (esim. minun) asioista ja haluaa lähinnä jonkun kuuntelemaan omia juttujaan. Ollaan tunnettu 6-vuotiaasta ja nyt ollaan yli 3-kymppisiä..
Pääsette kumpikin kehittymään, kun annatte toisillenne tilaa välillä. Koko suhdetta ei tarvitse eikä kannata sen vuoksi katkaista. Läheisissä ihmissuhteissa on tärkeää, että kumpikin saa olla oma itsensä.
pitkäaikaisimmalle ystävälleni sellaisena kuin olen enkä ole koskaan kelvannut. Vaikka olemme aina olleet ystäviä on hän häpeillyt minua enkä minä ole ollut koskaan hänen ykkösystävänsä (vaikka nuorena ja lapsena luulin niin).
Nykyään en pidä enää yhteyttä häneen. Tutustuttiin kun oltiin 3-4-vuotiaita ja nyt 32-vuotiaina emme juurikaan ole enää tekemisissä. Yhteyden pito alkoi vähentyä 20-vuotiaana kun hän alkoi seurustella ja sai miehen ja työn kautta ns. hienompia ystäviä.
yhteistä matkaa siis takana n. 35 v