Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin jättää lapsiluku yhteen?

Vierailija
23.01.2008 |

Rakastan esikoistani, mutta ei kiinnostaisi hankkia lisää lapsia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilmeisesti et kuitenkaan rakasta lastasi, kun et halua hänelle sisarusta antaa

Vierailija
2/13 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai. Saahan sitä nyt itse päättää tuommoisen asian. Jos ei halua enempää niin ei sen pitäisi muita kaivella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sekin olla hyvä lapsuus ja hyvä elämä.

Vierailija
4/13 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen ei tarvi saada turpaansa sisaruksiltaan, paljon parempihan se on lapselle. saa kotonaan olla turvassa

Vierailija
5/13 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai sekö, että ainakin lapsenne saa huomiota eikä joudu jatkuvasti olemaan lapsenvahtina..?

Vierailija
6/13 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikein tehdä lapsi, jota ei halua, vain kaveriksi esikoiselle?

Vierailija
7/13 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen päättäköön omista lähtökohdistaan, ei muiden painostuksesta. Toiseen lapseen(tai ties kuinka monenteen) pitää olla samalla tapaa valmis kuin ensimmäiseenkin. Ettei tarvitse valittaa kun lapset ovat täysi-ikäisiä, että miksi piti tämäkin lapsi tehdä. Näinkin on tosi elämässä tapahtunut, että äiti on valittanut jälkimmäisistä lapsistaan että miksi nuokin piti tehdä.

Vierailija
8/13 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo ajatus että siinä muka olisi jotain väärää.

Eihän kaikki edes saa enempää lapsia vaikka haluaisi.

Vierailija
9/13 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta lasta haluaa / jaksaa hoitaa eikä siinä pitäisi muilla olla nokan kopauttamista. Mitä se muille kuuluu.

Vierailija
10/13 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoi että koskaan ei saa lasta tehdä sisarukseksi lapselle vaan lapseksi vanhemmalle. Aina ei mene kuten unelmissa että sisarukset tulevat hyvin toimeen tai edes asuvat samalla mantereella aikuisina.

Eri asia voi olla jos asuu keskellä ei mitään ja naapuriin 20km. Silloin sisarukset voivat olla ainoat mahdolliset kaverit. (Jos edes niitä tulee) Mutta mekin ollaan niin sosiaalinen perhe muuten, että lapsi ei todellakaan kaipaa enempää ikäistään seuraa. Meillä on hyvä näin, olemme ehjä ja terve perhe. Kukaan ei voi sanoa kuinka monta niitä lapsia PITÄÄ olla. Olen tarpeeksi nähnyt myös myös aivan loppuun ajettuja suurperheitä. Kiitos ei meille.

Vierailija
11/13 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

keski-ikäisenä. Nyt riittää energiaa ja rakkautta tälle yhdelle. En ole koskaan elänyt normien mukaan muutenkaan, joten vihjailut toisesta lapsesta ovat menneet nopeasti toisesta korvasta ulos. Meille ehdottomasti paras ratkaisu ollut.

Vierailija
12/13 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan kaivannut sisaruksia, ja mikään ei myöskään takaa että sisaruksilla olisi hyvät välit.

Minusta paljon pahempi olisi tehdä lapsi jota ei halua, koska se pakostakin näkyy. Ja etenkin jos on sellainen olo ettei jaksa enempää lapsia, kenen etu muka on väsynyt äiti/isä/molemmat, jolla hermo kireällä ja perhe-elämä kireää sen takia?

Vierailija
13/13 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asia tuntuu luonnolliselta. Mä olin itse onnellinen ainokainen ja miehellä tosi riitaisat ja traumaattiset välit veljeensä. On kai vastuuttomampaa väsätä iso liuta lapsia joille ei sitten voi antaa mitään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi