Kenellä on ollut eniten vaunuja/rattaita ja lasten lukumäärä? Otetaan skaba ; )
Meillä on kaksi lasta ja kärryjä on ollut yhteensä kymmenet ja yhdet uudet on taas tulossa.
Kommentit (16)
154432 vaunut. Heillä on jokaisella kaapissaan 5123.7 vaatekappaletta. Juomme 2561 litraa päivässä, ja syömme kuukaudessa 7896 euron edestä ruokaa.
Itse tienaan kuussa 14675 euroa, mieheni taas vuodessa 1234578 euroa. Emme välitä ilmastonmuutoksesta edes 14562 vertaa, koska kulutamme 78 kertaisesti joka päivä sen mitä maapallo kestää.
Määrä aina korvaa laadun ja maalaisjärjen.
Morjens.
terveisin numero 546. 287
yhdet sattarit, yhdet softyt ja kahdet tuplarattaat. Kaksi lasta. Yhdet ostettiin uusina.
yhdet yhdistelmät,ostettu uutena
yhdet sateenvarjorattaat kirpparilta 8¿
nyt yhdistelmät annettu pois ja mietin avorattaiden ostoa
Vaunut
2x rattaat
Matkarattaat
Sateenvarjorattaat
Eli, viidet yhteensä.
Kovaan on kulutus jos 10 vaunut. Onko ne rikkoontunu vai miksi ihmeessä niin monet?
Ja asiasta kukka ruukkuun must parhaat vaunut työntö ominaisuuksiltaan oli museoonkin kenties kelpaavat emaljungat. Sääli etten osaa verhoilla oisin laittanu uudet kankaat ja ei ois koskaan tarvinukaan toisia vaunuja
4 matkikset
2 tuplat
2 tavan vaunut
2 mökkirattaat
sekä ostettiin kaksi kuukautta sitten kahdet uudet isovanhemmille käyttöön
ja pitäis ostaa vielä ilmeisesti kolmosten rattaat. Jos nää nyt pysyy masussa.
Eli mitä tuosta tulee 12-13 rattaat/vaunut, mutta jos ostetaan nuo kolmosten rattaat niin sitten lapsia 6
Meillä yksi lapsi ja yhdet vaunut. Haberkornin halpikset ja hyvin pelittävät.
sillä, että on varaa. Vähänkö en ole kade moiselle järjenjuoksulle!
toisesta päästä.
2 lasta, yhdet yhdistelmät ja yhdet matkarattaat.
on tavallaan harrastus. Eikä minulla tosiaan enää noita kaikkia kärryjä ole vaan olen myynyt eteenpäin : )
ap
3 vaunut
3 matkarattaat
2 avorattaat
Yksillkin vaunuilla oltais pärjätty, mutta halusin kolmannelle uudet menopelit.
ja vaunuja/rattaita on ollut yhteensä 8 (näistä 3 tuplamallia). Kyllä niitä menopelejä tarvitaan niin monenlaiseen menoon... ;)
Miten ap olet onnistunut tuossa? :) Minä olen jo ostanut käytettyjä ja myynyt niitä eteenpäin mielestäni todella paljon.
Kaksi lasta ja kuudennet rattaat menossa
ja yhdeksät rattaat/vaunut, neljät niistä kaksosten mallia