Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitesukellusta harrastavat! Miten olette aloittaneet sukelluksen raskaustauon jälkeen?

Vierailija
23.01.2008 |

Mulla on ollut sukeltamisessa yli puolentoista vuoden tauko, koska raskaus ei heti tärpännyt ja raskausaika sitten tietysti kesti 9 kk :)

Miten olette aloittaneet sukeltamisen tauon jälkeen, oletteko käyneet jonkun kertaus-/tune up -kurssin? Mulla on ennen raskautta vasta parikymmentä sukellusta takana, joten en ollut mikään huippukokenut sukeltaja silloinkaan.

Veteen tekisi mieli viimeistään keväällä vesien lämmettyä. Miten kannattaisi aloittaa? Parina on mieheni, joka on jonkun verran sukellellut tässä taukoni aikanakin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein siellä parin kanssa perusharjoitteita, mm. maskin poisto, ilman jakaminen, letkun irrotus, hätänousu jne.

Eka avovesisukellus tauon jälkeen oli Thaimaassa, siellähän on huomattavasti helpommat olosuhteet kuin Suomessa. Jos olisin aloittanut Suomen vesissä, olisin ehkä ensin kerrannut jossain yhden illan kurssilla tms. Lähinnä huono näkyvyys olisi hermostuttanut.

Tsemppiä ekalle sukellukselle :)

T. AOWD - ei mikään huippukokenut täälläkään.

PS: Eikö täällä tosiaan ole muita sukeltajia?

Vierailija
2/3 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis ole vinkkejä ap:lle, mutta ajattelin ilmoittautua, kun kakkonen kuulutteli muita sukeltajia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pulmani ratkesikin juuri: mies lähetti sähköpostia, että yksi hänen työkaverinsa (jonka olen kerran tavannutkin) on sukelluskouluttaja. Hän lupasi pitää mulle privana kertauskurssin oman seuransa hallivuorolla. Vastalahjaksi olemme lapsenvahteina jonain iltana, niin että hän pääsee vaimonsa kanssa leffaan ilman lapsukaisia.

:)

T. Ap