Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kummipojalle lahjaksi, arvo saa olla max 40€?

Vierailija
23.01.2008 |

Olen ekaa kertaa tulossa kummiksi eikä itsellä ole mitään hajua mitä voisi/kuuluisi ostaa lahjaksi. Mitä teidän lapset ovat saaneet? Mitä toivoisit kummin ostavan, entä mitä ei missään nimessä? Kiitos!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kehys. itse ainakin haluan kummeilta pysyvät, muistona säilyvät jutut.

Vierailija
2/8 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapsi sai isoäidiltään sellaisen ihanan " Tervetuloa maailmaan" -pupun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poikani sai 12 vuotta sitten kultaisen vauvan kantasormuksen. Nyt odottaa innolla ripillepääsyä, että saa siihen rippilahjaksi kultaisen ketjun. :)

Vierailija
4/8 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et nimeä tiedä etukäteen, voit kaiverruttaa jälkikäteen tai sopia liikkeessä että vanhemmat vievät kaiverrettavaksi.

Vierailija
5/8 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä nimi.

Kaiverruksen voi tehä jälkikäteenkin.

Vierailija
6/8 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

valokuva-albumin, johon sai kaiverrettua kanteen nimet ja syntymäajat yms.

sellaisen varmaan ostaisin jos itse kummiksi nyt pääsisin! =) en usko että ne maksaa noin paljoa ihan, eli voithan ostaa vaikka kauniin pienen pehmonallen siihen mukaan.

Vierailija
7/8 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

valokuva-albumin, johon sai kaiverrettua kanteen nimet ja syntymäajat yms.

sellaisen varmaan ostaisin jos itse kummiksi nyt pääsisin! =) en usko että ne maksaa noin paljoa ihan, eli voithan ostaa vaikka kauniin pienen pehmonallen siihen mukaan.

Vierailija
8/8 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en oikein tykkää " perinteisestä" kummilahjatinakrääsästä. Millaisia lapsen vanhemmat ovat, luuletko että he pitäisivät tinaesineistä? (Tuollaiset lahjatjan taitavat olla ennemminkin esillä olohuoneen hyllyssä eikä " lapsen omia" .)

Valokuvakehys on hyvä idea, mutta sen ei tarvitse olla sellainen ABC-palikka-nallenkuva-kehys, vaan ihan tavallinen, tyylikäs kehys. Tai sitten joku söpö/kaunis/tyylikäs (lahjan saajan maun mukaan), laadukas rasia lapsuuden aarteille. Ja lisäksi, vaikka tällaisen rasian sisään, jotain lapselle heti käytettäväksi, kuten vaate tai lelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi