Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enskojen Tampere-treffit helmikuun alussa?

23.01.2008 |

Moi,

aattelin, että pistetääs pino ensi kuun treffeille, niin ehditään pähkäillä, missä ja milloin tavataan. Mitkä päivät teille muille sopisi? Meille käy näillä näkyminen ke ja pe, to vasta puolen päivän jälkeen ja ma-ti typy on hoidossa klo 14 asti.

Olis kiva nähdä, mutta onko kahvilatreffit jo ihan mahdottomia? Mulla käy kyllä nekin, juoksen sit typyn perässä ympäri Siperiaa, mut ei se niin vakavaa ole. :)

-Osse

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään siellä Atlaksen edessä kympiltä :)

Vierailija
22/31 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun miehen sisko ja sen mies olis tulossa aamulla Saksasta ja haluisivat pysähtyä meillä ennen ku jatkavat pohjoiseen. Saattaa olla että tullaan myöhässä, tai sit ei ollenkaan. Laitan vaikka millille viestiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pääsette tulemaan :) Mutta joka tapauksessa tuun sinne Atlaksen eteen kympiksi kun tarvii muutenkin huomenna kaupungissa käydä.

Vierailija
24/31 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taida uskaltaa lähteä Aksun kanssa aamusta. Tuon jepulis-viestin jälkeen Aksu ripuloi kaks kertaa. Eilen illalla oli myös mummulassa ripuloinut joten taitaa olla parempi että me ei tulla tartuttamaan =/

Vierailija
25/31 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan ainakin kympiltä paikalla, koska on muutenkin asiaa kaupunkiin.

mut me joudutaan lähteen jo ehkä klo 11 maissa, kun pitää yhdessä kauempana olevassa kaupassa käydä ennen ruoka- & uniaikaa.

nähdään

Vierailija
26/31 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut onneks sain tikrulle viestiä aamusta. Mulla alkoi flunssa illalla ja en kyllä tällä ololla ois jaksanut enää lähtee tonne pyryyn bussilla matkustamaan. Mut seuraaviin treffeihin... aina nää jotenkin tuntuu kutistuvan :D

Vierailija
27/31 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aksulle ja Osselle pikaisia paranemisia!

Niin ja kiitos Tikrulle ja Ronjalle kahvitteluseurasta :)

Ehkäpä me sitten nähdään paremmin ens viikolla tai ystävänpäivänä!

Terveisin Hermione ja Milo

Vierailija
28/31 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkös Burde toi to 7.2. olis treffipäivänä? Mekin päästäis nyt silloin tulemaan. (ellei taas tuu jotain keleen tautia kuten aina...)

Vierailija
29/31 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[colord=darkmagenta] Siis kyllä meille saa tulla sillon torstaina 7.2.! Mä joudun käymään aamusta vielä yhessä työpalaverissa, mutta oon kotona viim. klo 10.30. No ukko ja Heidi on kyllä aamusta asti kotona, että saa toki tulla aikasemminkin. ;) Heh.

Mut siis tosiaan.. Jos teille sopii toi [b] klo 10.30 [/b] ja siitä eteenpäin, ni tervetuloa! Osotetta voin laittaa mesessä tai s.postilla, jos tarviitte. =)

Burde & co

Vierailija
30/31 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kun tuota kuumetta nyt vielä oli, niin en oikein uskalla luvata mitään varmaa...

-Osse ja typykkä

Vierailija
31/31 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kellonaika sopii oikein hyvin. Me tullaan mikäli nyt onnistutaan pysymään kaks päivää vielä terveinä... se ei oo ollenkaan taattua tässä perheessä