Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enskojen Tampere-treffit helmikuun alussa?

23.01.2008 |

Moi,

aattelin, että pistetääs pino ensi kuun treffeille, niin ehditään pähkäillä, missä ja milloin tavataan. Mitkä päivät teille muille sopisi? Meille käy näillä näkyminen ke ja pe, to vasta puolen päivän jälkeen ja ma-ti typy on hoidossa klo 14 asti.

Olis kiva nähdä, mutta onko kahvilatreffit jo ihan mahdottomia? Mulla käy kyllä nekin, juoksen sit typyn perässä ympäri Siperiaa, mut ei se niin vakavaa ole. :)

-Osse

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille sopis noi perjantait paitsi ei öö... onko se nyt sitten 8.2. tai 7... Miten olis HopLop Koskikeskuksessa? Se on siellä Cine Atlasta vastapäätä. Ja se leffateatterin kahviokin on kyllä tilava

Vierailija
2/31 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko saada taas elämä kulkemaan tavallista arkea kaiken surun jälkeen. Milostakin olis varmaan kiva nähdä kamuja vaihteeksi :)

Milo kanssa oppi kävelemään niin taitaa se Siperia olla aika mahdoton ajatus meidän kohdalla. Mutta Millin ajatus Hoplopista tuntuu kivalta.

Meille sopii kaikki muut päivät paitsi se pe kun pitäisi silloin lähteä Poriin katsomaan Milon mummaa ja paapaa.

Milosta tulee kanssa taaperoenska 6 helmikuuta. Virallisia synttäreitä me ei nyt pahemmin juhlita mutta se on kiva että kuitenkin Milolla on jotakin hauskaa silloin tiedossa :)

Hermione ja Milo melkein 1 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mekin halutaan treffeille. Myös joku tollainen paikka missä on toimintaa käy meille.

Mites muiden aikataulut? Kun meille kävis parhaiten aamupäivällä klo 10 jälkeen, tai sit iltapäivästä kolmen jälkeen. Mutta jos venytetään niin puolenpäivän maissakin käy, silloin täytyy vaan kattoo että missä vaiheessa tyttö nukahtaa seisaalleen.

Ja meille käy muut päivät kun ma, kun silloin oon töissä.

Vierailija
4/31 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin just ettei meille sovi se torstaikaan kun Milolla on 1v neuvola. Mutta tosiaan ma, ti ja ke sopii meille tosi hyvin. Kellon ajoista sen verran että aamupäivät olisi meille parempia kun Milo menee viimeistään klo14 mennessä päiväunille. Mutta jos teille sopii iltapäivä paremmin niin voin yrittää kyllä pistää Milon aamupäiväunille. Elikkäs tullaan mihin aikaan tahansa :)

Vierailija
5/31 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ti 5.2. vapaa, mut se ti on kurja jos/kun kerran Ossen typy on sillon hoidossa.. Seuraava mahku meillä olis sit to 14.2. eli ystävänpäivä. =)

Kellon ajoista paras olis klo 9-11.30, kun päikkäri aika on sit siitä eteenpäin.

Hoplop tai joku muu kohtuullisesti " rajattu alue" olis kiva, kun muuten ei tuu varmaan keskustelusta yhtään mitään, kun kaikki saa juosta muksujensa perässä..?! =)

burde & co.

Vierailija
6/31 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille sopis se ystävänpäivä. Kellonajalla ei oo väliä. Sitä edeltävällä viikolla ei oikein olekaan sopivaa päivää jolloin me päästäis.

Vierailija
7/31 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tuntuu olevan aika hektistä tuo helmikuun alku. Mutta toki tullaan treffeille, jos päästään. Viikolla 6 sopii vaan pe, mut se ei tainnut sopia kaikille. Seuraavalla viikolla sopii ma, ti, ke ja ehkä pe. Eli just toi ystävänpäivä ei sovi, kun ollaan silloin laivalla :( Aamupäivä ois meillekin hyvä, kun Helmi alkaa päikyille klo 12 jälkeen. Tai sitten kolmen jälkeen.

Jepsis & Helmi

Vierailija
8/31 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän mikään estä meitä pitämästä monia treffejä - eihän? paitsi että jos jollain meistä on enska-kiintiö, että vain kerran kuussa on soveliasta tavata?

Voishan sitä kai kattoo sillä ekalla kokonaisella viikolla jonkun päivän mikä käy mahd, monelle ja sit vaikka vaan ystävänpäivän kunniaksi pitää extra-treffit?

(ehdottelee hän joka on kovasti osallistumassa, mutta sitten kuitenkin viime hetkellä puhelin pirahtaa ja työt kutsuu:))

-tikru

Vierailija
9/31 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu niinku Tikru sano, niin eihän kukaan estä treffaamasta useempaan otteeseen. =)

Mulle tuli mieleen, että esim. sillon torstaina 14.2. saa tulla vaikka meille kylään. Oon monesti aatellu, että olis kiva pyytää teitä käymään, mutta kun oon ollu töissä, ni se on jääny. Mut toi ystävänpäivä vois olla semmonen, että sillon se onnistuis mun ja Heidin puolesta. =)

Burde, heidi & viltsu

Vierailija
10/31 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa meille käviskin paremmin joko ti 5.2. tai to 7.2., et jos on halukkaita tulossa meille...

Sillon 14.2. voidaan treffata Heidin kanssa vasta klo 14 jälkeen... tod.näk.

Nii joo ja ei meille pakko oo tulla. ;) Tai jos haluu tulla, mutta ei noina päivinä, ni voidaan sopia keskenämme jotain muuta ajankohtaa.. =)

Burde taas

Vierailija
11/31 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ko. viikko kun 6 päivä on pahaksi onneksi vielä Milolla soija-altistus. Kiva toisen 1v synttäripäivänä. Mutta tuo Burden ehdottama ti meille ainakin sopii. Ja tietenkin voidaan kyläillä teillä :) Jos siis siihen päivään päädytte.

Niin ja ystävänpäivä treffit sopii meille kanssa hyvin. En omista Enskakiintiötä :)

Musta on vaan kiva kun paljon menoa ja tekemistä :)

Vierailija
12/31 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiistaina ei tosiaan päästä, torstaina ollaan ihan siinä lähellä muskarissa, joten se kävis mainiosti. Mut jos burdee ei haittaa, niin me tullaan ainakin? Voitte mun puolesta siis treffata kyllä tiistainakin. Mullakaan ei oo kiintiöitä, mut en halua joustaa noista hoitoajoista, kun kerran oon sen päätöksen tehnyt, et typy sinne menee. Muuten itseni tuntien käy niin, et typy ei oo koskaan siellä ja mä vaan maksan turhaan paikasta. :D

Ystävänpäivä käy kans.

Vierailija
13/31 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi 5.2. ei sovi meille ja tuosta 7.2. en vielä tiedä. Oon joko silloin tai sitten perjantaina koulun puolesta hommissa. Mutta jos jollekulle se ystävänpäivä käy niin silloin päästäis treffaamaan. Ja tälläkin viikolla jo meille kävis torstai tai perjantai.

-P-

Vierailija
14/31 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennäänkö vaikka siihen Cine Atlakseen? Mihin aikaan? Ja ens viikolla sit lisää...? :D

Vierailija
15/31 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkotatko sä tuota tän viikon perjantaita. Meille se sopii kanssa ja olisi ihan kiva jos tällä viikollakin olisi vähän jotakin tekemistä. Meillä kun on muuten ihan kuollut viikko ja ukkokin on tosi myöhään töissä.

Ja ens viikolla tullaan mahdollisuuksien mukaan :)

Vierailija
16/31 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin, tuli vähän epäselvästi kirjoitettua. Mutta ainakin siis p-millille ja hermionelle siis sopis?

Vierailija
17/31 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille sopii perjantaina aamupäivästä. Kahden maissa ollaan sitten taas jo sovittu muuta.

Vierailija
18/31 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitais tähdätä kympiks sinne? Jos se ees aukee niin aikaisin... :D

Vierailija
19/31 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille sopii mikä aika tahansa. Mutta klo 10 olisi kyllä ihan paras niin Milo kerkeisi vielä nukkumaan hyvät päikyt kotona sen jälkeen. Niin toivottavasti se olis auki jo sillon...

Vierailija
20/31 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos treffataan kymmeneltä siinä Cine Atlaksen edessä ja suunnataan siitä vaikka koskarin keskusaukiolle juoksemaan ympyrää (lapset siis) jos atlas ei oo vielä auki =D