Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ahdistaako ketään muuta kovasti tuo Heathin kuolema?
23.01.2008 |
Musta on kauheata ajatella, että hän on kuollut, peruuttamattomasti poissa:(
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kai se itsekin tiesi mitä tapahtuu jos käyttää huumeita tai turhia lääkkeitä...
Alue: Aihe vapaa
mutta ei nyt varsinaisesti ahdista. onhan se aina jotenkin erilaista, kun noin nuori ihminen kuolee aivan yllättäen. =(