Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kai 50 asteen pesuohjelma pesukoneessa on ihan normaali, vain 40 ja 60 asteen valista? :) tyhma kysymys, mutta aina vaan puhutaan 40 tai 60 asteen pesusta, mutta meilla ainakin kon

Vierailija
23.01.2008 |

eessa myös toi 50 lukee ihan normaaliohjelmissa. arvon, laittaisinko koneen 40 vai 60 asteeseen, sellaisia pyykkejä, niin jospa laitankin välistä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä