Lue keskustelun säännöt.
kai 50 asteen pesuohjelma pesukoneessa on ihan normaali, vain 40 ja 60 asteen valista? :) tyhma kysymys, mutta aina vaan puhutaan 40 tai 60 asteen pesusta, mutta meilla ainakin kon
23.01.2008 |
eessa myös toi 50 lukee ihan normaaliohjelmissa. arvon, laittaisinko koneen 40 vai 60 asteeseen, sellaisia pyykkejä, niin jospa laitankin välistä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla