Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alan keräämään kummitytölle astiastoa

Vierailija
23.01.2008 |

Ehdottakaas, mikä olis hyvä ajaton astiasto!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kummitäti alkoi kerätä Arcticaa, kun olin 15 v. Itse tosin ilmoitin hänelle, että tykkään ko. astiastosta.

Vierailija
2/37 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kummityttö, nyt kohta 16 v. valitsi itse Pentikin Inkiväärin. Jos on vähän isompi, niin voithan kysyä mielipidettäkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. kapioarkkua. Hommaan jostain jokaiselle kauniit vanhat arkut ja sisällöksi ekaan omaan kotiin muutettaessa tarpeellista tavaraa, pyyhkeitä, lakanoita, astioita, kattiloita ym.

Vierailija
4/37 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Arctica tuntuu hyvältä. Kattausta saa sit koristeltua muulla tavalla.

Tuo Illusia on mun mielestä todella kaunis. Mutta ei taida olla järkevä valinta..

ap

Vierailija
5/37 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina kun oon kysynyt sen mielipidettä johonkin, niin sanoo vaan että tykkää molemmista jne.. :)

Tietty voisin antaa äidilleen esitteitä ja se vois kysyä.

Vierailija
6/37 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse joku ajattomampi, esim. just Teema tai 24h.

Kuinka vanha kummityttösi on?

Vierailija
7/37 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ! laita mieuummin nekin rahat vaikka pankkitilille tai rahastoon, niin saa kummityttö ostaa mieluisensa astiaston sit, kun sen aika on!

TODELLA tyhmää kerätä jotain kippoja ja kuppeja!l

Vierailija
8/37 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en haluisi sellasta itelleni ainakaan!!!

Vierailija
9/37 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi 24h on kyl ihan kattava sarja. Sitäkin vois ajatella.

10: Meen suvussa on perinteenä kerätä astiasarja lapsille. Kummityttöni äiti on lapseni kummi ja kerännyt omalleni sarjaa pari vuotta. Että asia on siinä suhteessa ok :)

Vierailija
10/37 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... enoni vaimolta, kun olin vissiin 12 vee. Silloin en tuota elettä kauheasti arvostanut, mutta nyt arvostan... oli ihana aikoinaan muuttaa omaan kotiin, kun oli astiat valmiina ja muutenkin kaikkea tarvittavaa (äitini kasasi minulle sitten taas sen ns. kapioarkun, jossa oli muuta käyttötavaraa).

Nyt meillä on iso kaapillinen tuota Teemaa... löytyy tarjoiluastiat ja kupit ja lautaset etc... ja nyt kun tuli noita uusia värejä, niin meillä on kahta eri väriä... tulee todella kaunis kattaus.

Nythän teema on ihan jees, kun astiastoon kuuluu hieman käytännöllisempi syvä lautanen... se aiempi jälkiruokakulho oli vähän... nojoo... pieni ;)

Ainiin... siis itse olen ostanut ehkä 2 lautasta koko aikana... muutkin sukulaiset alkoivat myöhemmin tuomaan noita astioita, kun kuulivat, että tätä sarjaa kerään.

Vierailija
11/37 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ennen siinä on ollut enemmän osia, esim kahta isompaa kulhoa, joita mulla on molempia itsellä. Tarjoiluosat olen ostanut eGooni sitten ABC/Nero -sarjasta. Nythän Neroon on tullut ruokalautasiakin.

Vierailija
12/37 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan kallistumaan KoKoon, 24h:n tai Arcticaan.

Mitä mieltä ootte, kannattaako ottaa värillinen vai valkonen sarja?

Tietty Pentikin astiatkin olis vaihtoehto. Toi Vanilja-sarja on mun mielestä tosi nätti. Tiedättekö minkä hintasta on?

ap

Vierailija
13/37 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhanaikaista?minusta vaan parempi niin,

Vierailija
14/37 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs olisi kokonaan kotimainen, Suomessa valmistettu Kerman Saven astiasto?

Esim. Oliivi-astiasto on todella laaja, kaunis ja ajaton. Saa jos mitä kuppia, kannua yms. Plus on aina näitä sesonki-värejä piristykseksi.

Kotimaista työtä ja laatua.

Suosittelen suosimaan kotimaista.

T. Eräs Heinävedeltä tehtaan kupeesta :)

Vierailija
15/37 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iittaloissa ja pentikissä on sellainen loistava juttu, että niitä saa aina... eli muistaakseni jollain iittalan sarjoilla on saatavuustakuu vuoteen 2015 saakka... ihan kiva, jos rikkoo pari lautasta, niin voi hakea ne pari lautasta lisää kaupasta, eikä tarvii sen takia hankkia koko astiastoa uudelleen.

Vierailija
16/37 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kattomassa ja tuo Aina-sarja tuntuu kivalta. Vaalea, mutta kuitenkin hillityn koristeellinen.

Onko kellään kokemusta siitä, onko hyvä ja kestävä?

Kultakeramiikallakin on tuo Taru sellanen perusastiasto.

Höh, on niin vaikea tehä päätöstä.

ap

Vierailija
17/37 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Iittaloissa ja pentikissä on sellainen loistava juttu, että niitä saa aina... eli muistaakseni jollain iittalan sarjoilla on saatavuustakuu vuoteen 2015 saakka... ihan kiva, jos rikkoo pari lautasta, niin voi hakea ne pari lautasta lisää kaupasta, eikä tarvii sen takia hankkia koko astiastoa uudelleen.

Vierailija
18/37 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi sietää jotain Arabiaa, koska se on niin tavanomaista ja keskiluokkaista. Mulla on ollut Teemaa, mutta myin sen pois. Perintöhopeat mun äidillä on muovipussissa, eikä ne kelpaa kenellekään.

Et voi ennakoida mistä kummityttäresi tykkää vuosien päästä.

Rahastosäästäminen tai taiteen kerääminen tai ihan mikä tahansa muu, mutta kipot. Mun mummulla oli Myrnaa ja sitä mä toivoin pienenä, jos olisin sitä saanut ne olisi jo myyty.

Mun kummitädin antamat kultakorut kanitettiin kun muutin kotoa pois. Rumia ja möhkälemäisiä. Eikä harmita edes nyt 20 vuoden päästä yhtään. Mitä mä niillä olisin tehnyt?

Vierailija
19/37 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistakaa ihmiset hyvät että ne sopii tytön makuun edes. Kermansavea en suostuisi pitämään edes kaapissa. Kuinka noloa ja junttia.

Kaikilla ei ole sama maku.

Vierailija
20/37 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat muistaa vain ne ruskeat kipposet mitä on mummoilla kaapissaan.

Heidän Oliivi-sarjahan on upea, ja mitä niitä muitakin on. On trendivärejä ja muutenkin nuorekasta tavaraa.

Käyhän tutustumassa heidän tuotantoonsa ensin.. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän