Miten kaikilla tapaturmaisesti kuolleiden lasten äideillä on irkkinikki?
Kommentit (21)
mut onneks te MAMMAT tiedätte kaikesta kaiken ja olette aina oikeessa..
Vierailija:
mut onneks te MAMMAT tiedätte kaikesta kaiken ja olette aina oikeessa..
Tyypin lapsi kuollu 2 päivää sitten ja heti on laitettu ' manun muistolle' - yhteisökin pystyyn ja päivitetty kuolleen lapsen elinajat jne.
on se pihasaaviin hukkunut.
Siitä kuolleesta lapsesta on netissä kuvia :(
Siis arkussa makaavasta lapsesta.
aika harvinaista varmaan.
kukaan ammattilainenkaan ei siihen luultavasti pysty...
Ehkä se on sama homma, kuin miksi " kaikilla niillä on permikset?" , " kaikilla niillä on pitkä toppatakki?" , " kaikki ne harrastaa pilatesta?" tai " kaikilla niillä on Unikko verhot?" .
Joillakin ihmisillä on samanlaisia intresseja, toisilla taas toisenlaisia.
Niin se on aina ollut, ja niin se tulee aina olemaan.
Vierailija:
on se pihasaaviin hukkunut.Siitä kuolleesta lapsesta on netissä kuvia :(
Siis arkussa makaavasta lapsesta.
Mutta mainitsemasi kuva ei ole IRC-galleriassa, vaan tämän lapsen äidin tekemällä kotisivulla.
Olen irkannut ekan kerran -96. Ei se ole mikään teinien tai alle 25-v. paikka pelkästään. Ircin luojakin on jo lähemmäs 40 v.
Vierailija:
Olen irkannut ekan kerran -96. Ei se ole mikään teinien tai alle 25-v. paikka pelkästään. Ircin luojakin on jo lähemmäs 40 v.
Ihanaa, av-mammat irccaa galtsussa.
Miten joku voi edes katsoa muiden lasten kuolema kuvia? Olen niin herkkä että en voi katsoa. Vaikka kuolema kuuluu ihmiselämään niin haluan silti että sitä ei joka paikassa toitoteta. Alan kirjaimellisesti jo itkemään kun luen lehdistä lasten kuolemista ja muista vääryyksistä... on se niin väärin kun Jumala vie kaikkein kauneimmat enkelit ennen kuin ehtivät siipiänsä kokeilemaan. Nytkin jo meinaa alkaa itkettää * Huokaisee syvään *... on tää vaan vähän liian julma maailma.