Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perhehuoneeseen vai ei?

Vierailija
22.01.2008 |

Millasia kokemuksia teillä on tavallisesta huoneesta. Olimme viimeksi perhehuoneessa, mutta nyt mietityttää kannattaisiko mennä ihan tavalliseen 2-3 hlö:n huoneeseen ilman perhettä. Olisi kiva lukea plussaa ja miinusta molemmista vaihtoehdoista ja monestisynnyttäneiden kokemuksia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaetussa huoneessa ei saa yksityisyyttä, jos oma vauvasi on hiljaa niin naapuri huutaa taatusti. Hoitohlökuntaa ravaa yölläkin sen naapurin luona jos eivät sinun.... Olisin halunnut perhehuoneen mutta kaikki täynnä.

Vierailija
2/5 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla kyllä erittäin hyvät unenlahjat ja kiinnitän huomioni siihen mikä minulle on olennaista. esimerkiksi en herää miehen herätyksiin, mutta oma herätykseni on puolet hiljaisempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kimppahuoneesta, mutta emme mahtuneet perhehuoneeseen. Ja toisaalta, esikoisen kanssa on minusta tärkeämpää päästä perhehuoneeseen, niin saa yhdessä opetella uutta ja ihmeellistä vauvanhoitoa. Kakkosen hoito sujui minulta yksinkin jo rutiinilla, vaikka tikit kiristivätkin niin vietävästi ja olisin mielelläni pesettänyt vauvan yösonnat miehellä... Toivottavasti minun paikkani perhehuoneessa " vei" joku esikoisen saanut perhe. Sitten minua ei edes harmita. =)

Vierailija
4/5 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokan ja kolmannen kanssa neljän hengen huoneessa. Oli juuri hyvä ratkaisu meille. Sain rauhassa tutustua uuteen vauvaan ja olin kuin lomalla. Mies vieraili vanhempien lasten kanssa ja pyöritti kotiarkea.

Vierailija
5/5 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva oli sitäpaitsi kova huutamaan öisin, joten minusta oli vaan kiva, että edes toinen meistä sai nukkua öisin kunnolla. Mes oli siis kotona.

Mies oli päivät sairaalassa ja muuten kotosalla. Matka oli 4 kilsaa, joten ei ollut pitkä matka kotiin.

Ja onhan se perhehuoneessa oleminen aika kallistakin. Me oltiin 5 päivää sairaalassa, ja ainakin itse koen, että ihan turhaa olis maksettu 130 euroa ylimääräistä siitä perhehuoneesta.