Elokuisten viikkoa 47
Hei vaan!
Pistinpä uutta pinoa pystyyn, kun taidettiin vielä kirjoitella tuolla viikon 45 palstalla. Täällä oviksen jälkeinen viikko menossa, ei kummempia tuntemuksia suuntaan eikä toiseen - kenties ei tärppiä tässä kuussakaan taas tullut.
Niinuu yk 6, kp25/30
Kommentit (44)
Perästä tullaan. Testasin just negaa. Menkat alkaa varmaan sitten kohta
Tsemppiä Mantelille dbdbdbd!
yk2, kp 30/29 (mieli maassa)
Taitaa tuo mun vaistoni olla ihan korvien välissä vaan, en malttanut testauksen kanssa odotella, kun minimissäänkin on oviksesta jo 10vrk ja testit 10-herkkyyksisiä ja tyylipuhdas nega tuli :( Kuvittelisin että edes haamua olisi näyttänyt jos jotain olisi tekeillä masussa ja kun vaisto muka ollut niin vahva. Pöh, alan nyt varautua menkkoihin viikon aikana sitten :( Ellei aivan yllätys sitten tule myöhemmin loppuviikosta jos viitsii enää testailla edes. Ihmettelen kun ei edes perinteistä "menkkafinniä" ole pulpahtanut esille, yleensä se yksi ainokainen hormoninäppy puhkeaa naamaan reilua viikkoa ennen menkkojen alkamista. No, kerkiäähän se vielä. Vähän masentunut fiilis, mutta eiköhän se tästä, eipä ole sitten jouluna ainakaan pahoinvointia vielä..
*helene 21/24-28 (25 kai tällä kertaa)*
pahoittelut Niinuulle.
Bakteerille pahoittelut negasta. Jospa silti kuitenkin...
Helene, ehkä testasit kuitenkin liian aikaisin. Mulla herkätkin testit näyttäneet plussaa vasta päivää ennen täysiä kp:iä (vaikka markettitesti+ jo seuraavana päivänä).
Itse testasin tänään taas haalean haamun prisman testillä. Huomiseksi ostettuna clear blue. Sitten soittelen kyllä neuvolaan tai lääkäriin tai molempiin.
nau kp 39/30
Pahoittelut tädistä! Itsellä sellainen fiilis, että perässä tullaan vielä tänään.
Nyt siis kp 29/27-29/mitälie milloinkin, ja nyt on kyllä niin vahva fiilis, että minä hetkenä hyvänsä...Huomisaamulle olen testin varannut jos se täti älyäisi pysyä poissa
Manteli niiiiin toiveikkaana