Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elokuisten viikkoa 47

17.11.2008 |

Hei vaan!

Pistinpä uutta pinoa pystyyn, kun taidettiin vielä kirjoitella tuolla viikon 45 palstalla. Täällä oviksen jälkeinen viikko menossa, ei kummempia tuntemuksia suuntaan eikä toiseen - kenties ei tärppiä tässä kuussakaan taas tullut.

Niinuu yk 6, kp25/30

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että Niinuu laitot uuden pinkan, mun piti jo viime viikolla mutta höyrypäissäni sen aina unohdin...

Täällä elellään ihan samoja hetkiä ja tunteita kuin Niinuu... mulla vaan on aika pessimistinen fiilis...vaikka lupasin etten ota kuuleviin korviini näitä kaikkia mun oireita, niin eikös kuitenkin eilen tulleet aroiksi ihan nännin kärjet...ja arvatkaas aloinko spekuloimaan!;)

Viime viikko meni aika kivuttomasti odotellessa, nyt alkaa verenpaine jo nousta :) jos ensi viikon alkuun selviäsi ilman testausta niin ei menisi kalliit testit hukkaan...mutta maltanko!!

Manteli kp 22/27-29 taijotain

Vierailija
2/44 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka oviskin on aikasintaan viikonloppuna;) Odottavan aika on pitkä ja me sentään ollaan pidetty kolmen kuukauden mittainen pakollinen tauko.

Tänään selvisi, että yhdellä työkaverilla on huhtikuussa laskettuaika..Olen kyllä huomannut, että hän on raskaana, mutta en vain ole saanut kysytyksi milloin lapsi syntyy. Jotenkin on todella vaikea onnitella toisia ja niellä omia pettymyksiä..Tällainen katkera eukko täällä..Onneksi on yksi lapsi, josta voi sitten iloita senkin edestä:)

Teillä alkaa toisilla olla jo jännät paikat - pian päästään varmaan testaamaan ensimmäiset plussat elokuulle:)

Walpu kp 10/28-35 tai jotain ja yk 4 kai..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla pupuiltiin mieheni kanssa ja touhujen jälkeen hän hyvin hellästi ja rauhallisesti paijaili alavatsaani ja tuijotti syvälle silmiini..taitaa olla hänelläkin siis kovat odotukset , että saisimme pian oman nyyttimme.

Olen vaan ollut tosi herkällä tuulella, tänään aamulla pelkkä katse mieheeni päin sai kyyneleet nousemaan silmiini, tai kun päivittäin ajan kättärin ohi niin pelkkä ajatus että joku päivä mekin pääsemme sinne noutamaan lähetystämme nostattaa kyyneleet silmiin. Kummassakin em. tilanteessa siis vaan onnesta...

Voin vaan kuvitella että kun ja jos joku päivä saan positiivisen raskaustestin, itken ihan hysteerisenä... ja miten sitä sitten pystyy olemaan omasta onnesta ihan hys hys?!

Voi voi, onpa mulla hassut jutut, ovis viikko menossa eli läheisyyttä ja lämpöä tiedossa...onneksi! :)

Mybaby yk1, kp 12/28 :x

Vierailija
4/44 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään ollut ovisoireena pahoinvointia? Limaisuutta oli kehissä eilen illalla, samoin aika voimakasta oksetuksen tunnetta. Olen ihan hukassa ovisoireiden bongaamisen kanssa! Ei uskoisi, että olen jo yhden lapsen äiti... Pupuilemaan on päästy suhteellisen hyvin, mutta kp:t 15-16 jäivät harmittavasti välistä, kun esikoinen onnistui toimimaan e-pillerinä ratkaisevilla hetkillä.

Tsemppiä niin oviksen bongaajille kuin piinailijoillekin!

valpuri 19/28-33

Vierailija
5/44 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Täytyy myöntää, että itsekin aina kateudesta vihreänä kuuntelen ympärillä vellovia vauvauutisia - sitä kuinka nyt jo potkut tuntuu ja kuka nyt sitten on raskaana. Tekisi mieli välillä kiljua, että MIKSEN MINÄ??!!!??!!!!!! Olen jo hyvin yrityksen alussa tehnyt päätöksen, että tutuille kerrotaan mahdollisesta plussasta vasta sitten, kun kriittisimmät hetket on ohi ja jotenkin nyppii aivan suunnattomasta, kun kaikki haluaa ilmoittaa meillekin heti onnestaan. Vaikka eihän se minulta ole pois, mutta silti. Eiköhän meistä jokainen paini ajoittain näiden tuntemusten kanssa. Ja ukkoseni ei kyllä tunnu tätä kateutta ymmärtävän laisinkaan, kenties raskaus on naiselle niin tärkeä asia, että miehet eivät sitä ymmärrä?

Joo, täällä ei juurikaan mitään kummallisempia oireita, mutta silti huomaan ajoittain etsiväni niitä. Välillä tuntuu, että alavatsaa vihloo, välillä rinnat tuntuu piukeilta tai aamulla oksettaa. Olen vain niin vakuuttunut, että tässä kierrossa (kuten ei aiemmissakaan) ole tärpännyt, että luulen pääni tekevän vain kepposet. Yllättävän rauhallisesti on tämä kierto tosin mennyt, pitkästä aikaa ei ole stressannut, mutta silti tämä oviksen jälkeinen aika on niin piinaavaa. Oviksen tienoilla taas aika tuntuu rientävän, kun on selkeä toimintasuunnitelma illanviettoihin... ;)

niinuu yk 6, kp 26/30, tuskaisena omasta vartalostaan :)

Vierailija
6/44 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entistä enemmän ymmälläni ovistestien kanssa, niitähän aloin tehdä viime tiistaina jolloin tuli heti tasavahvat viivat, seuraavana päivänä oli jo onneton testiviiva ja torstaina jo juuri ja juuri näkyvä jonka jälkeen tullut enää pelkkä kontrolliviiva. Oireista päätellen kuitenkin ovis oli lauantaina, vaikka ovistestit olleet puhtaita negoja siis tiistain jälkeen. No, tänään sitten jostain syystä taas alkanut tulla vahvempi kontrolliviiva, oli liki tasavahva jälleen. Kyllä mä sanon että jos/kun ei tästäkään kierrosta raskaudu niin mulla lentää nuo ovistestit hiiteen, noillahan sekoittaa kokonaan päänsä. Miten ihmeessä saman kierron aikana voi viikon välein tulla lh-nousu ja vieläpä oviksen jälkeen (oletetun siis..)

Äh, ei kyllä ole mun homma nuo ovistestit!! No, pupuilua on tullut harrastettua ja ollut jopa ihan kivaa, paitsi tuo lauantain väkisin yritys. Eilen jäi vain väliin kun ei yksinkertaisesti huvittanut kun väsytti kovasti.

Onko jollakin toisella kokemusta noista ovistestiviivoista, onko kukaan onnistunut saamaan samassa kierrossa kahdesti lh-nousun ja miksi näin käy?

*helene-ovistestivihaaja kp.14/24-28 (tässä kierrossa tod.näk.25)*

Vierailija
7/44 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp.15 nyt..mehän mennään jo tiistaissa taas :D

Vierailija
8/44 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti tuli taas, joten paremmalla onnella tässä kierrossa!

Mulla näyttää menkat menevän niin, että joka toinen kierto on 27 ja joka toinen 25 päivää. Näin oli jo joskus kauan ennen e-pillereiden syöntiä. Niitä ehdin käyttää useita vuosia, jolloin menkat oli tietenkin säännölliset 28pv.

Moona yk4, kp1/25-27

Vierailija
9/44 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla toisessa pinossa oli niin hiljainen meininki niin ajattelin sitten tännekin kirjoitella... :)

eli siis eka lapsi yrityksessä, nyt kp 10/25 joten tää viikko tullaan viettämään tuolla makkarin puolella :D

muutaman kerran ollaan jo yritetty, ja nyt sais kyllä jo tärpätä...

vähän on kyllä pientä stressiä ilmassa, uutta työpaikkaa oon hakemassa sun muuta.. täytyy vaan koittaa ottaa rennosti ja antaa ajan kulua..

:)

Vierailija
10/44 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

valpuri: Minulla on myös ollut tässä ovispäivinä huono olo... Pari päivää on ollut. sitä ihmettelin 2 päivää sitten, että mitäs nyt tapahtuu..? Ja on huipannut myös.

oN: ovis ilmeisesti oli tänään. Eilen oli vahvampi viiva testissä. Puuhailtu on 3 päivänä peräkkäinm, että eiköhän pitäisi riittää. :D Vai huononeeko siinä siittiöiden laatu? Piti pitää pari päivää väliä, mtuta sitten vaan "mopo karkasi käsistä". ;) Välillä näinkin päin. Mutta nyt vaan mietityttää, että oliko vimeisellä kerralla sittiöitä ollenkaan tarpeeksi??

Plussaonnea kaille!! :)

Kp 16/26-30, yk 16 (tympii tämä yrittäminen)

Vierailija
11/44 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovis minullakin siis meneillään - luultavasti??

Ovisplussat on olleet 3 päivää tasavahvoja kontrolliviivan kanssa ja nyt tännän vielä vahvempana. Lämmöt ei edelleenkään ole nousseet. Miksei? Ovistuntemuksia minulla on ollut jo viikon.

2pojanäiti - toivottavasti saatte pian plussan! Uskon että alkaa yrittäminen tympimään. Itse olen ihan hermona jo näin 3 viikon yrittämisen jälkeen. ~~~ + säteitä sinne!

Piiuli yk1 ovispvä?

Vierailija
12/44 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menisi varmaan aikakin nopeammin eteenpäin, jos ei täällä palstalla jatkuvasti kävisi roikkumassa.

Tulinpa kuitenkin toivomaan kovia plussatuulia kaikille. Tehdään elokuusta ennätyksellisen vilkas synnäreille!

kp 25/n.29 ja yk 2 (ei oireita)

Vierailija
13/44 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinpa nyt tähän ketjuun, kun ei tuolla heinäkuisissa enää ketään ole. Tänään aamulla testasin ja selvä plussa tuli! Hurjan varhaista vielä, mutta ei sitä auta pelätä. Varovaisen onnellinen olen!

Tulosta syntyi siis ensimmäisen autetun kierron aikana. Söin kierron alussa Femar-kuurin, joka ultrankin mukaan näytti tepsineen. Muuten yritystä kesti jotain +10 kk.

Terv. Pötkö (vasta rv3+6) kp 32/25-37

Vierailija
14/44 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

LA olisi siis 30.7.2009.

Vierailija
15/44 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjan paljon onnea Pötkö05:lle :)!!! Ja tarrasukkia matkalle mukaan!!

Joku kyseli pahoinvoinnista ovisoireena...Mulla myös pahoinvointia oletetun oviksen aikaan aina välillä. Ei joka kierrossa, mutta aika usein. Esim. tässä kierrossa oli sunnuntaina pahoinvointia ja oletan nyt, että ovis oli sitte ma/ti. Oli nimittäin sellasia kipuja, että jos ei ovikseen liittyny ni jo on ihme...Ja limoja myös ma/ti ja tänään selkeesti kuivempaa. Mielenkiintosta tekstiä!!!:) Mutta nyt siis suht toiveikas olo, koska pupuilut osu kohilleen tosi hyvin, vaik aluks luulin ettei päästä hommiin ollenkaan tässä kierrossa, kun mies oli niin kipeenä. Voi olla et parin päivän päästä on jo mieli muuttunu ja toiveet karissu. Yleensä viikko ennen menkkoja oon ollu varma onko tärpänny vai ei...

Plussaonnea kaikille++++++++

Neppe kp16/24-29, yk7

Vierailija
16/44 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinaa vaan täälläkin =) kp25/26-28 menossa ja jänskättää kauhiasti!

Tosin meillä noi pupuilut jäi tässä kierrossa tosi vähiin mutta pari kertaa oli kyllä suht hyvän tuntuiseen saumaan, joten toivoa saattaa olla =)

Edellisestä kerrasta oli jääny yks raskaustesti (B-sure) kaappiin ja pakkohan mun oli se eilen aamulla tehdä. No eipä se mitään näyttäny muuta ku negaa, mutta olihan se vähän liian aikasin tehty... mulla kun tahtoo noi testit aina poltella liikaa jos niitä on käden ulottuvilla.=D Nooh... Jos oikeen alkais taas rahojaan tuhlaamaan ni huomenna vois ehkä vaikka sen clearbluen testin tehä...? Apua, hillitkää mua!! =D

Eikku malttamattomana kp25/26-28 ja yk6

Vierailija
17/44 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikki!

Täällä on nyt alkamassa kunnolla neljännen pienokaisen yritys. Viime kierrossa jo jäi kumit pois, mutta oviksen suhteen oli jo auttamatta liian myöhäistä. Täti tuli siis ihan odotetusti ja tässä kierrossa päästään tositoimiin :-)

Mun aiemmat raskaudet on tärpänneet yk3 (km), yk2, yk1 (km), yk1 ja yk8. Lapset on tyttö 8/00, poika 2/03 ja tyttö 6/08. Kuopus on siis vasta 5kk :-D Niin ja viimeisin raskaus oli kaksosraskaus alunperin, mutta toinen pieni hiipui matkalle :-( Toinen oli mennyt jo kesken siinä vaiheessa, kun saimme kaksosuudesta ultrassa tietää. Ei koskaan vuotanut pois vaan imeytyi hiljalleen kohdun seinämiin. Rakenneultrassa ei enää näkynyt mitään tuosta toisesta. Olivat erimunaiset, omilla istukoilla.

Mulla on synnytyksen jäljiltä kierto vielä hiukan haussa, mutta jos lasketaan mun normikierron mukaan, niin la menisi ihan elokuun lopulle.

Haluamme nyt ihan tarkoituksella pienellä ikäerolla nelosen, koska mulla on vielä hinku opiskelemaan enkä kyllä tästä muutenkaan enää nuorennu :-) Ollaan miehen kanssa molemmat 31v ja Espoossa asustellaan.

myLove yk1, kp 1/24-?

Vierailija
18/44 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta odotuspuolelta tipahdin sitten eilen myöhään illalla. Meni kesken rv 6+2. Kovat kivut edelleen mutta kai tämä tästä kun niin alussa vielä kumminkin oltiin. Nyt vaan uuteen kiertoon täysillä mukaan.

Pilhis yk 3, kp 2/24-31

Vierailija
19/44 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pötkölle onnea ja Pihlajankukalle myötätuntoa!

Itsellä on ihan kummallisen lyhyet kierrot nyt 24 ja 25. Ennen lapsien syntymää oli aika tasan 28, mutta nyt näemmä heittää enemmänkin. Varsinainen yk 1 siis alkaa, nyt kp 1/ 24-32.

Nyt kun tärppi kävisi olisi la 26.8, sattumalta mieheni syntymäpäivä. Siihen tähdätään!

Elovauva olisi tosi ihana, voisi jäädä töistäkin kivastu kesän alussa pois, viimeistään juhannuksena kun pitäisi kesälomia pois. Huoh!

haaveissaan Jeela

Vierailija
20/44 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me siis mennään ihan samoissa, meilläkin alkoi yk 1 ja kp:t on 1/24-jotain... Ja munkin miehellä on synttärit 26.8.!!! :-D

Mä en tarkkaan laskeskellut tuota la:a, mutta kaipa se sitten ois se sama. Eiköhän nyt kuule hoideta miehille parhaimmat mahdolliset lahjat, vai mitä? :-)