Työskenteleekö joku muukin töissä, josta ei erityisemmin pidä?
Olen vain jotenkin ajautunut tälle alalle : / En ole koskaan ollut sosiaalinen ja nyt olen jo yli 10v. tässä ammatissa työskennellyt.
Olen väsynyt tähän kaupan asiakaspalveluun ja haluaisin tehdä jotain muuta, missä ei tarvitsisi olla niin paljon ihmisten kanssa tekemisissä.
Asiakkaat ei varmaan tajua, miten leipääntynyt olen, kun en sitä heille näytä. Kaiken lisäksi palkka on huono ja pomo todella inhottava.
Kommentit (7)
ei ole hommia ja ne vähäisetkään mitään haasteellisia, palkka ok
liian paljon haasteita, haluaisin rauhallisemman työn...
En työskentele enään kauan paska duunissani, lähden opiskelemaan syksyllä! Vielä pitää hetken kestää
Olen ollut sittemmin neljässä eri yrityksessä töissä. Olen osannut asiani, työ on ollut ihan mukavaa ja antoisaa, mutta kaikki on kaatunut aina palkkoihin. Jokainen työ on ollut osittain prosiviosidonnaista ja lupauksista huolimatta hyviin tuloksiin ei ole ollut mahdollisuuksia.
Ja jos minulle ei makseta sitä, mitä luvataan, niin minä lähden!
Nykyinen työpaikkanikin on pettymys, sillä tämä oli tarkoitus olla nimenomaan sitä, että käyn asiakaskäynneillä, vaan tällä hetkellä en juuri muuta tee, kuin soitan soittamistani ja yritän saada tapaamisia aikaiseksi, mikä on todella työlästä.
Lähden kohta taas metsästämään uutta uraa!
Onneksi on tämä av-palsta, jossa tappaa aikaansa=)
- ikävät asiakkaat
- hyvin epäsäännölliset työajat
- liian vähän vapaa-aikaa ja vapaa-ajan suunnittelua ei voi käytännössä tehdä kun työaika voi muuttua yhden työvuoron aikanakin
- työn arvostus on vähäinen
- minusta riippumattomat asiat, kuten esim. huono sää vaikuttaa työn stressaavuuteen
- ikuinen kiire ja toisaalta taas välillä ei voi tehdä mitään muuta kuin istua odottamassa
- työnantajani henkilöstöpolitiikka hakee vertaistaan aliarvioimisessa
- nokkimisjärjestys on työssäni kaiken a ja o vaikka itse kuulunkin vanhimpaan kymmenykseen. muut odottavat että minä teen ihmeitä ja pakenevat vastuuta ellen puutu asiaan
ja nyt kun katson yllä olevaa listaa, on jokainen pointti myös jollain tavalla positiivinen asia, kuten esim. vaihtelevat työajat ja työnkuva.
jossa tunsin olevani aivan väärässä paikassa... Nyt olen perustanut yrityksen, ja välillä mietin, että onkohan tämäkään ihan sitä mitä haluan... Koskaan en varmaan ole ihan tyytyväinen:/
Olet ainoa.