Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten köyhä voi laihduttaa?

Vierailija
22.01.2008 |

kaikki laihdutusjutut maksaa, painonvartijat maksaa, terveellinen ja vähärasvainen ruoka maksaa...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun kohalla:( Kun ei ole varaa ostaa oiken ruokaakaan, makeaa en syö koskaan ja en käytä rasvaakaan ruoan valmistuksessa.

Muut perheessä ihan normaalipainoisia, paitsi minä. liikun säänöllisesti, eli kävelen yli 10 km päivässä koirien kanssa + lasten kanssa pihalla liikkuminen. Kun nämä konstit on kokeiltu, eikä paino putoa tarttisin jo jotain muuta (esim: just noita painonvartijoita) mutta kun ei ole varaa. Rikkaillehan noi tollaset on näemmä kaikki tarkotettu.

Vierailija:

Jos on varaa ostaa ruokaa kropalle ylimäärästä niin voi tarkistaa ostoskorin ja ottaa pois kaikki ylimääränen hyvä!

Tee itse, älä osta valmisruokia jne. Lopeta röökaaminen ja syö hedelmiä sen sijaan! Itse teet valintasi mitä syöt.

Kotiruuan syöminen ei ole lihottavaa jos sitä ei vedä liikaa naamariin. Siis ei kokoajan perunaa, vaaleeta makaroonia/riisiä, ei vaaleeta leipää vaan kohtuudella! Jos tekee itse leipää niin pääsee halvemmalla ja sekaan voi heittää perunasta aina jyviin mitä haluaa kokeilla.

Liikkuminen ei maksa paljoa, seuraa tarjouksia. Halvallakin löytää suksia, luistimia, ehkä jollain olis käyttämättömänä??

Ja kun miettii mitä muuta voi elämässä säästää esim. kulkemalla, vaatteissa, laskuissa niin siitä voi raapasta pari lisäeuroa ruokaan!

Vierailija
22/28 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välipaloja eikä muutakaan einespaskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvinta ruokaa on kyllä makkara jne. Kyllä perunaa ja juuresta saa halvalla mutta ei pelkästään niillä elä. Neljä lihistä saa alle eurolla, samoin 400g eineslihapullia. Hedelmät ja vihannekset ovat kalliita, samoin kaikki kevyemmät juustot yms. Ja jotkut profeel-tuotteet eivät todellakaan ole halpoja!!! Leipäjonossakin jaetaan pullaa, homejuustoa, kolmioleipiä, majoneesipohjaisia salaatteja...

Vierailija
24/28 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on laihduttavia ja terveellisiä! Ihan perusruualla yleensäkin. Se mikä on huonoa on hedelmien ja kasvisten hirveä hinta. Niitä pitäis lisätä mutta ei ole varaa:( Jos mahdollista niin hyödynnä kaikki metsän marjat ja sienet, hyvää ravintoa ilmaiseksi!!

Vierailija
25/28 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut kohta 6 kiloa mutta niin on lompakkonikin!! Vihannekset ja hedelmät ovat kalliita, niin ovat myös liha ja täysjyväviljat. Esim. tumma pasta ja riisi maksavat paljon enemmän kuin tavallinen.

Kyllähän kaikkein halvinta on tehdä esim. lihamakaronilaatikkoa mutta mitenkään terveellistä pelkän syöminen ei ole! Kun sitä makaronilaatikkoa saisi vain ottaa ehkä desin verran ja puolet lautasesta pitäisi täyttää KALLIILLA KASVIKSILLA!

Makkaraa tai eineksiä en osta enää ollenkaan. Ne on silit halpoja ja monet köyhät ostavat siksi niitä!

Että kyllä terve syöminen on kallista. Tosin en sitten osta lainkaan pullaa, keksejä tai karkkia... Mutta silti.

Vierailija
26/28 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

valikoimalla syömisiään.

Peruskotiruoka ei lihota (jos annoskoot normaaleja) Onhan tuo köyhyys hyvä tekosyy moneen asiaan

Vierailija
27/28 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiristä vauhtia! Löntystäminen ei ole liikuntaa! Itse teen erittäin fyysisesti raskasta työtä 8 h ja jos syö väärin, ei tulos ole kuin lihavuus.

Jos väität että liikut. Etkä muka syö liikaa energiaa niin jossain kusee jos oot lihava. Eikä tässä ole kyseessä geenit tai muu. Avaa silmät ja SYÖ -oikein-

Vierailija
28/28 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaan lauseeseen. Joten ei luulis köyhän tarvitsevan laihduttaa, mutta totuus on ihmeellisempää.

Kysymys ei liene siitä että terveellinen ruoka on kalliimpaa eikä sitä ole vara ostaa. Jos ostaa sen tarjousburgerin ja syö niitä yhden päivässä niin sillä ei vielä kukaan lihoa! Kysymys on tässäkin että ostetaan sitä halpaa evästä mutta syödään liikaa. Vähempikin riittäisi sitä halpaa evästä ja säästyis rahaakin

Ja ei nyt voi perunoitakaan sanoa kalliiks tai jauhelihaa!

Kasviksiakin ja hedelmiä voi ostaa kunhan jättää ne sikakalliit ostamatta. Niinkuin kotimainen tomaatti nyt! KEsällä tilanne on taas toinen