Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa kun olen päässyt eroon herkkuhimoista.

Vierailija
22.01.2008 |

Huoman vaan että ei edes tee mieli suklaata yms.

t. entinen suklaaholisti

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun teki mieli popsia jotain hyvää, napostella niin söin noita.

Muutenkin aloin syömään todella monipuolisesti, siis paljon kasviksia, hedelmiä, marjoja, maitotuotteita, täysjyväviljaa ja proteiininlähteinä kanaa, kalaa, raejuustoa yms.

Luulen, että kun nyt ymmärrän mitä oikeasti tekee mieli niin ei edes tule nämä tyhjäravinteiset herkut mieleen. Eikä tosiaan tee mieli.

Juon myös paljon, vettä ja teetä. Usein joku mieliteko/näläntunne onkin janoa...

ap

Vierailija
2/8 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tätä " paastoa" takana kolme viikkoa, ja alkaa jo helpottaa :) Suklaan ja makean himoni on ollut ihan kauheaa, mutta itsekin juon nyt paljon vettä ja etenkin SYÖN oikeaa ruokaa, oikeaan aikaan. Elimistö oikein huutaa ravintoa kun ei saa sitä miljardia kaloria suklaan muodossa joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on kevyt, pirteä ja energinen. Olen reipas ja hyväntuulinen :). Muutama kilo on tippunut, ja varmaan jotain turvotusta häipynyt + ryhti parantunut kun mielestäni näytänkin paljon hoikemmalta.

Tähän on mennyt aikaa 3 viikkoa.

ap

Vierailija
4/8 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseltä lähtenyt reilu kilo painoa, ei muuta muutosta. T olinkohan mä nelonen...

Vierailija
5/8 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus syön esim pari kpl keitettyjä kananmunia jos on " proteiininpuutosolo" .

Muutenkin, välillä voi olla pävivä että tekee mieli jotain todella tuhtia, ja silloin syön, vaikkapa jotain kermaista broilerpastaa, enkä pihistele annoskoossa. Sitten vaan paljon kasviksia ja hedelmiä yms saman päivän aikana, niin on tyytyväinen olo ja seuraavana päivänä tekee taas mieli ottaa kevyemmin. ap

Vierailija
6/8 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin puren vaan kieltäni kun normaalisti olisin menossa namikaapille! 5

Vierailija
7/8 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan nykyään kieltäydy yhtään mistään. Suklaariippuvuudesta ei kyllä muuten pääse eroon kuin puremalla sitä kieltä...

Vierailija
8/8 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiloja on pudonnut 4, ok varmasti osa on jouluna mässättyä nestekertymää... Mutta selkeästi hoikempi varsinkin vyötäröltä.

Yllättävän helposti ja kivuttomasti meni ekat päivät ilman sokeria, itsekuriahan se vaan vaatii!

Minun uudenvuodenlupaus on jättää karkit ja suklaa sekä laihduttaa 10 kg kesään mennessä ja nyt siis pudotettavaa on enää 6kg. :)