Tonskat uuteen viikkoon
Pystytänpä uuden pinon, kun vanha oli venynyt jo niin monisivuiseksi. Tuossa edelliset jutut:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=12073584&p=1&mpage=8&tmod…
Hermionelle vielä jaksamista surun keskellä, toivotaan että uusi plussa tulee pian ja kaikki menisi tällä kertaa hyvin.
Sonterille pahoittelut menkoista, harmi kun tulivat taas :/
Sittikselle myös pahoittelut negasta, varmasti suuri pettymys. Toivottavasti pääsette pian uuteen kiertoon.
AA:lla oli juhlat sujuneet mukavissa merkeissä, kiva kuulla!
Nyt vain peittoja heiluttamaan.
Mikäs piinailijoiden tilanne, Viipuli, Poppis? bd että sieltä saataisiin plussauutisia!!
ON: Menkat ei vielä ole alkaneet, mutta kaipa ne pian sieltä tulee. Alkaisivat vain mahdollisimman pian että päättyisi tämä kierto ja pääsisi uuden alkuun.
Viipero kp 28/25-33
Kommentit (51)
Jokos Poppis on testaillut uusiksi?
AA:lla on kyllä kurja tilanne :/ Toivotaan nyt että tärppäisi viimeinkin, ettei tarvitsisi haaveesta luopua!
Paljon plussaonnea kaikille, eikö nyt pian olisi jo aika jonkun tuoda niitä iloisiakin uutisia!
Viipero kp 6/25-33, yk5
Ja pahoittelut kaikille, keille ferrari kurvasi pihaan!=(
Poppis, tulehan nyt kertomaan mitä siihen tikkuun ilmestyi?? Jos siis pääsit uudestaan testailemaan..
Kaimalle vielä erikoispaljon plussatuulia lähettelen, ettei vaan tartte lykätä toivetta vuosien päähän:) +++++ Ja ei kai se nyt ihan yhdestä kk ole kiinni, jos vaikka kolme-neljän kk sisällä tärppäis?! (Ois niin kiva kasvatella masuja taas yhtäaikaa)
Täällä siis taas vain taustailemassa, vaikkakain pistää tuo kp19 lipsahdus vähän jänskättämään. Nyt menossa kp27/?, saa nähdä mihin kierrot tasoittuu nyt pillereiden jälkeen..
Aurora
Pahoittelut kaikille negoista ja tädeistä. Toivottavasti kaikki pääsisitte pian tonne odotuspuolelle. Poppiksellako vielä on jännättävää? bd
NapNap, mä ihan säikähdin, kun näin sut täällä. Vitsit, kun haluisin sutkin pian tonne o puolelle. Sulla on kyllä ihana mies, kun kuumeilee vaikka sä et. Harvoin se on nimittäin noin päin. Mä voin alkaa ympäripuhumaan sua ;) . Mitä nopeemmin alatte nyt yrittämään, sitä nopeemmin raskausaika on taas takana ja vauva sylissä. Jos kumminkin haluut toisen lapsen, niin miksi ei nyt? Raskausaika menee sitäpaitsi toisella kertaa paljon huomaamattomammin, kun ei niin ehdi keskittyä siihen omaan oloonsa, kun esikoinen vie huomiota. Eikä se vauvan yrittäminen välttämättä vauvakuumetta tarvii. Joo, mut ota tää mun höpinä ihan huumorilla. Haluisin vaan sut niin kovasti kanssa odottaviin ;)
AA:lle paljon plussatuulia, että nyt tässä kierrosta sitten tärppäis. Tylsää, että teillä on tollanen aikataulu. Mä oon silti sitä mieltä, että perheen perustaminen menee työnantajan edun edelle. bd
Eipä mulla muuta.
pesukarhu
Piti tulla laittamaan, että ei se pelkästään työpaikasta ole kiinni tuo raskaaksi tulemisen ajoittaminen, meillä ei vaan ole varaa pitää mua hoitovapaalla kauheen kauaa.
Meillä on lainan lyhennytkset sen verran kovat ja nyt kun otettiin vielä toinen laina rakentamiseen josta tosin maksetaan vaan korkoja, mitä enempi lainaa nostetaan sen enemmän on korot eikä näillä meikäläisen vajaan 350 euron kuukausi tuloilla kauheesti juhlita.
Miehen palkasta menee puolet lainan lyhennyksiin ja jotain pitäis vielä syödäkkin.
Jos jäis äippälomalle niin sais edes kunnon rahat.
aa ja helmassa roikkuva ae
Harmi, että niin paljon on pettyneitä nyt täällä, toivotaan kaikille ens kierrosta parempia uutisia!
Aamulla kävin tosiaan siellä ultrassa, eipä sieltä mitään poikkeavaa löytynyt, nyt sitten tero kuuri uusiksi ja muutamia testejä verikokeella ja sitten vähän myöhemmin tarkempiin tutkimuksiin erikoislääkärille.
Toisaalta helpottaa ettei ollut mitään kasvaimia tai muuta. Lääkäri kyllä epäili, että syy on psyykkinen eikä fyysinen, mulla on ollu rankka vuosi eka se keskenmeno ja sitten isä sairastu syöpään ja kuoli kesällä. Siihen vielä päälle painonnousu, niin kai se on aika selvä yhtälö.
No, ei kai muuta kun painon pudotusta ja jos jonnekki pääsis miehen kanssa " rentoutuslomalle" niin jospa se taas siitä.
Sittis
Juu..ei mitään uutta kerrottavaa..Tein uuden testin toissapäivänä ja negaa pukkaa..Tänään on kp34 ja oon psyykannu itseni, että tuntuu menkkamaiselta. Mitään ei vielä kyllä näy..
Fiilis: laalaadidaa daa laadidaa... =)
t. poppis kp34/28-35
Tänään todettiin ultrassa kuollut alkio, rv7+6. Olin itse jo aika varma asiasta, otti vaan päähän kun sai suunnilleen feikata tuhat oiretta, että pääsi ultraan. Luulisi, että äidin vahva tuntemus (ettei kaikki ole hyvin), riittäisi!
Olen parin viikon ajan jo valmistellut itseäni pahimpaan, kun on tuntunut, ettei kaikki voi olla hyvin. Ei tullut yllätyksenä eikä järkytyksenä. Nyt on oikeastaan tosi tasainen olo, ja odotan vaan, että saan tyhjennyksen hoidettua.
Ja ihan oikeasti, olo on yllättävän hyvä. Mietin jo, että nyt ehdin syksyllä käydä ekan jakson ajan yliopistollakin. Voi tehdä ihan hyvää, kun on tämä kotiäitiys joskus aika puuduttavaa. Ja kyllä se lohduttaa mua ihan älyttömästi, kun tietää, että on kaksi kertaa tullut raskaaksi nopeasti ja helposti. Uskallan luottaa raskautuvani tämän vuoden puolella uudestaan.
Mutta tosiaan, nyt pitää odotella se tyhjennys ja yksi kierto, ja sitten taas piinailemaan.
Kandi
Kandille iso halaus! Mukava kuulla että sun olo kuitenkin ihan hyvä, tosiaan tuo äidinvaisto on se mihin pitäisi luottaa, eikä mitkään lääkärikirjojen oireet.
Poppis, bdbdbdbdbdbd
Aurora
Kandi, voi ei... Muuta en osaa sanoa kuin että olen tosi pahoillani :(
Halaus!
Poppiksella siellä odottelua siis yhä. Toivotaan että pääset pian uuteen kiertoon TAI mielummin tietysti sitä toistakin viivaa tikkuun.. :)
Viipero kp 7/25-33 yk5
Laitan viestin nyt tälle puolelle, kun en tiedä pystytkö tällä hetkellä käymään lukemassa noita toisen puolen juttuja...
Itkettää niin kovasti sun puolesta! Miksi piti käydä näin? Sitä vastausta itsekin etsiskelin keväällä, mutta en löytänyt. Ei sitä voi ymmärtää. Mulla ei edes äidinvaisto pelannut, kun en tosiaan yhtään aavistanut, että jotain voisi olla pielessä...
Toivottavasti saatte miehen kanssa lohtua toisistanne ja ihanasta Noelista! Voimia!
Halauksin
-Q-
[color=D87093] Tosi surullisia uutisia Kandilla:( Voih:( *halaus* Hirmuisesti tsemppiä ja jaksuja!
Omaan napaan ei ihmeitä. Nyt olisi menossa kp 5/30.
~ ♥ ~ Viipuli ~ ♥ ~
Tulin kurkkimaan josko Poppis ois infonnut jotain, mut eipä näkynyt vielä!
Mun ovistuntemuksien mukaan ois pitänyt jo hiljalleen tätsän kurvata kylään. Mites muuten kuinka pitkä luteaali voi normaalisti olla, sen 16 päivääkin vai?? Tietty tää on vasta eka pilleritön kierto ja " hormonit" hakee paikkaansa, mut jos ovis olikin myöhemmin niin sithän tässä pitää alkaa piinailemaan kun mentiin ns. varmoilla päivillä...;) No, enpä raskautumisen mahdollisuuteen usko, mut vähän silti jännittää!
Eli nyt kp29/30-32 (ennen pillereitä)
Aurora
KANDI, pahoittelut pikkuvelisiskon poismenosta :´( Hienoa että jaksat olla noin positiivinen kaikesta huolimatta, mutta muista, että saat sinä surrakin. Jaksamisia! ♥hali♥
Han
Olen pahoillani Kandi, ettette alkua pidemmälle päässeet. Jaksamista ja iso halaus täältäkin!!
Mikähän tilanne Poppiksella?
Aletaan tässä elellä kierron puoli väliä ja ovista aloin tikuttaa tuossa maanantaina. Ei vielä tulosta, hailakoita viivoja vaan. Mutta miula se onkii todistetusti ollu aina loppukierron puolella. Eli sitä tässä ootellaan. Niin ja saa nähhä mitä vaikutusta tuolla omenaviinietikka kuurilla sitten on. Niin ja aurinkoisen keväisillä päivillä ja sillä että ajatukset on nyt enemmän ja vähemmän meijjän taloprojektin kimpussa. Huomenna lähetään kattomaan miltä siellä näyttää. On tässä joulun jälkeen tapahtunu ihan mahottomasti siellä.
Mutta ilmottelen kun alkaa sitten piinapäivät...
Sonteri ja Miska 6,5kk
piti laittamani poitsun tietojen sijaan omia, mut on jotenki jääny päälle tuolta vauva puolelta.
Sonteri ja yk4 kp16/31-33
Itsellä on kyllä vaisto sanonut näillä epäonnisilla kerroilla että kaikki ei ole ok. Se vaan tuntui siltä että kaikki ei ole ok.
On ollut aika paljon murhetta kuin myös onneakin tässä pinossa. Toivotaan että jatkossa surulliset asiat jäävät taka-alalle.
Täällä itsellä menee ihan ok. On kiva käydä töissä. Ovis taisi olla tänään joten pitkä kiero vissiin edessä. Nyt kait jo kp22 (siis jos leikkauksesta lasketaan) Uskon että voi olla nyt jopa 40pv. No samapa tuo tässä tilanteessa on.
Onko teillä muilla ovis kipuja? Siis sellaisia että sattuu niin kovasti mahaan että ihan oksettaa. Musta tuntuu että munasarjat on menneet solmuun ja ne tuntuu räjähtävän ku käy niin kipeää, mistähän moinen voi johtua?
No eipä tässä tällä erää enenmpiä :)
T: Ull-Maij
Oon ihan älyttömän pahoillani puolestasi. Tosi surullista. Miksi näin piti käydä. On tää elämä välillä niin vaikeeta. Voimia ja halauksia!
AA: ei ollut todellakaan tarkotus arvostella teidän ratkaisua ja toi syyhän on ihan täysin ymmärrettävä, kun ei se raha valitettavasti puussa kasva. Toivon tosissani, että pian plussaisit ja ei sun tarvis mennä töihin.
pesukarhu
Kandille isot pahoittelut.. =/ piuh.
Mulla alko tänään menkat..Juujuu..Onhan aina seuraava kierto..=)
t. poppis kp1/~34? pläh.
pesukarhu: en mä mitenkään itteeni ottanu, ajattelin vaan varmistaa etten mä nyt kuitenkaan pelkästään työnantajaa ajattele.
ei mitään uutta tänne, ei tunteita suuntaa tai toiseen.
aa kp20/26
Pahoitteluita negoista ja täti perkuleen vierailuista. On se kurjaa ettei se ota tuulta alleen tuo raskautuminen.
Mulla on silleen kurja tilanne että jos en nyt parin seuraavan kuun aikana tule raskaaksi niin mun tarvii siirtää unelmaa kauemmas, on pakko vaan lähteä töihin. Talon rakennuspuuhat alkaa maaliskuussa ja siihen tarvitaan rahaa, miehen palkka ei millään pidempään riitä kun koko ajan saa miettiä mitä sitä ostais ja riittääkö rahat.
Olen pienessä yrityksessä enkä koe reiluna työnantajaa kohtaan että menisin puoleksivuodeksi töihin ja jäisin taas äippälomalle, sijaisen hankkiminen on työlästä ja opettaminen vielä työläämpää.
sellaista tänne tälläkertaa plussatuulia kaikille ja poppikselle tsemiä odotteluun.
aa 16/26 ja ae