Tonskat uuteen viikkoon
Pystytänpä uuden pinon, kun vanha oli venynyt jo niin monisivuiseksi. Tuossa edelliset jutut:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=12073584&p=1&mpage=8&tmod…
Hermionelle vielä jaksamista surun keskellä, toivotaan että uusi plussa tulee pian ja kaikki menisi tällä kertaa hyvin.
Sonterille pahoittelut menkoista, harmi kun tulivat taas :/
Sittikselle myös pahoittelut negasta, varmasti suuri pettymys. Toivottavasti pääsette pian uuteen kiertoon.
AA:lla oli juhlat sujuneet mukavissa merkeissä, kiva kuulla!
Nyt vain peittoja heiluttamaan.
Mikäs piinailijoiden tilanne, Viipuli, Poppis? bd että sieltä saataisiin plussauutisia!!
ON: Menkat ei vielä ole alkaneet, mutta kaipa ne pian sieltä tulee. Alkaisivat vain mahdollisimman pian että päättyisi tämä kierto ja pääsisi uuden alkuun.
Viipero kp 28/25-33
Kommentit (51)
Kandille piti sanomani että siskoni sai myös keskenmenon vajaa kolme vuotta sitten, hänellekkin tehtiin kemiallinen tyhjennys ja hän tuli heti seuraavasta kierrosta raskaaksi, sunnuntaina menen viettämään pojan 2 v juhlia, joten eikun etiäpäin sanoi mummo lumessa.
voimia ja tsemppiä !
aa
Kiva kuulla että olet kuitenkin ihan valoisalla mielellä vaikka on kurja päivä menossa :)
Mulla kerkes kummallakin kerralla kohtu tyhjenemään sen Mifegynen ansiosta, mutta jouduin silti ottamaan ne Cytotecit varmuuden vuoksi. Pahin vaihe eli se että kaikki tuli ulos kesti vain n. 20-30 min, ja silloin olin tosi kipeä. Mutta sen jälkeen se rauhottu heti sellaiseksi menkka kipuiluksi. Tosi heikko olo oli sitten kaks päivää sen jälkeen mutta sitten olin jo aikalailla kunnossa.
Mulla on kanssa ajatukset jo lähinnä tulevassa ja kovasti toivon että tulisin mahdollisimman nopeasti uudelleen raskaaksi. Toki vieläkin kirpasee ajatella sitä keskenmenoa mutta ei tunnu enää lainkaan niin pahalta. Jokaisella on vaan se oma tapa selviytyä näistä asioista. Mä en ole muutenkaan mikään kovin herkkä ihminen, mikä on mielestäni hyvä juttu :)
Kummallista on se että mulla on ihan ovis oireita ollut eilisestä asti, ja tänään mielestäni bongasin jopa ovislimaa... Ei silti yritetä ennenkuin menkat on tullut ja jälkitarkastus on tehty. Haluan pelata varman päälle tässä asiassa. Ettei tuu uutta keskenmenoa sen vuoksi..
Mutta onhan se kivaa jos kroppa on alkanut toimimaan :)
Plussatuulia paljon kaikille!
Hermione
Tuli kovat supistukset ja sen päätteeksi ensin vedet, sitten se alkio. Tulipahan bongattua sekin. On kovin kaukana ihmisvauvasta vielä noilla viikoilla, suotta pelkäsin että traumoja tulisi.
Nyt on just ne Hermionen kuvailemat menkkakivut, mut vahvoilla särkylääkkeillä saa kyllä olon aika normaaliksi. Kiva muuten kuulla, että sulla jo ovisoireet palailevat :) Siitä se lähtee!
Eipä mulla muuta. Olo on edelleenkin henkisesti ihan hyvä. Taisi tulla surut surettua jo alkuviikosta, kun osasin odottaa pahinta. On niin helpottavaa saada homma hoidettua, ja kroppa normaalitilaan. Eilen söin jo homejuustoa ja graavilohta :)
Mä bongasin alkion sillon ekalla kerralla. Mutta nyt tällä kertaa se tuli niin rytinällä kaikki ulos etten huomannut mitään vesien menoa enkä sitä alkiota. Verta tuli niin järkyttävä määrä ja tunsin vaan että jotakin isoja klönttejä tuli ulos.
Mä oon vaan kuullu kaikkia kauhujuttuja noista lääkkeellisistä tyhjennyksistä. Että alkio ei oo tullut millään ulos ja Cytotecia on jouduttu laittamaan aina vaan lisää ja sitten kuitenkin kaikki on päättynyt kaavintaan. Brrr.. kylmäväreet menee ihan pelkästä ajatuksesta.
Olisitko sä saanut jäädä sairaalaan hoitamaan sen loppuun?
Mulle ehdotettiin sitä mutta halusin hoitaan sen ehdottomasti kotona miehen kanssa. Onneks mun äiti tuli vielä meille silloin hoitamaan Miloa, niin me saatiin miehen kanssa olla aikalailla rauhassa.
Pikaisia paranemisia toivotellen Hermione :)
Mukava kuulla että Kandi olet jo positiivisin mielin katseet uudessa yrityksessä.
Poppikselle pahoittelut menkoista :/ Onpa se nyt kumma kun ei plussia ole näkynyt täällä pitkään aikaan. Nyt kaikille kovasti tsemppiä ja niitä viivoja tikkuun!! +++
Etenkin AA:lle ekstrapeukutukset että vihdoin tärppäisi!!!
Täällä on petipuuhat aloitettu taas hyvissä ajoin. Joka toinen päivä yritetään jälleen jaksaa (mies kyllä jaksaa, minä jaksan kun on pakko.)
Greippimehua olen myös litkinyt samoin kuin tein kolmannessa kierrossa, tosin tuloksetta silloin. Nyt päätin taas kokeilla. Olihan se kuitenkin mukana siinä edellisessä plussakierrossakin. Limaa bongasin jo eilen, mutta ovista en varmaan taaskaan tule huomaamaan, tai siis viime kierrossahan luulin vihlontojen perusteella sen olleen kp 11 tai 12, mutta kierto oli kuitenkin 30 päiväinen.. Mites monta päivää sitä limaa voi tulla ennen ovista? Onko täällä ketään asiaan perehtynyttä?
Viipero kp11/25-33, yk5
[color=D87093] Löytyihän tämä meidän pino jostain vielä:) Hyvä Viipero, että kirjoittelit ja nostelit!
Eipä mulla mitään asiaa kyllä ole... Tai noh, plussapöllytyksiä toivottelen kyllä kaikille! Eipä ole plussajunaan ihan tässä lähipäivinä kukaan päässytkään:( Liian nopsaa on juna aseman ohi puksuttanut, joten soitin tuossa justiinsa konduktöörille ja pyysin vähän hidastamaan tahtia:D Lupasi kovasti yrittää ottaa meidät kaikki kyytiin ensi pysäkiltä!
Jepsjeps, ovistestejä tuossa jo tilailin viime viikolla ja greippimehua olen jo muutamana päivänä litkinyt. Punaviinipötikkä pitäisi vielä ostaa... Sitten ei toivottavasti tarvitakaan enää muuta kuin pupuilua ja rutkasti onnea! Eiköhän näillä eväillä pitäisi pikkukakkonen lähteä aluille:D Toivotaan ainakin näin!
Huomenna alkaisikin sitten taas uusi viikko, uudet kujeet! Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille ja talvisia plussatuulahduksia!
~ ♥ ~ Viipuli, kp 8/30 ~ ♥ ~
täällä on menossa viimeiset piinailupäivät, toiveet ei kyllä oo kauheen korkeella, mutta pientä kipinää aina löytyy.
+++++tuulia kaikille, pitäkää peukkuja mulle pystyssä.
aa kp 23/26
Pahoittelut minun puolestanikin!! Tiedän saman kokeneena, miten rankka tuo prosessi on, mutta auttaa varmasti, jos jaksaa noin positiivisesti käsitellä tapahtunutta =)
Mulla alkoi vuoto juuri paria päivää ennen np-ultraa ja kun soitin sairaalaan, sanoivat että odotetaan sinne ultraan. Menin sinne sitten tosi kipeenä ja vuoto oli jo alkanut kunnolla. Sain sitten cytotecia ja olin muutaman tunnin sairaalassa. Tänä aikana tyhjennys oli aika totaalinen ja todella raju.
toivon sinulle joka tapauksessa voimia ja onnea uuteen yritykseen =)
Kaikille muillekin piinailijoille paljon +++++++
AA, täällä ollaan taas peukut pystyssä bd bd
mykis
Viime perjantaina tuli vihdoin se epikriisi kotiin. Tässä mainitaan että vasen tuuda ja ne jotku fimriapäät siistit, ei mitään vikaa tämän mukaan... voi toivon niin kovasti että se vasen nyt toimisi ja voitas saada toinen pieni ilman hoitoja.
Täällä taitaa olla menkat lähestymässä. Olispa kyllä hieno jos tuossa viimeistään la alkaisivat. Sitten olisi enään yksi kierto odottelua ja saisi taas yrittää.
Anteeksi nyt omanapaisuus, pitää mennä poikaa kaitsemaan :)
T: Ull-Maij 25/??
ihmeesti noi hyppäs tuonne vaikkei pitänytkään
U-M tsemppiä teille, toivottavasti toinen putki toimii niinkuin pitää ja pääsette odottamaan pikkuista ilman hoitoja.
tähän napaan ei kuulu oikeestaan mitään uutta, kp24/26 menossa lämmöt 37,17 mittarin mukaan tosin päivällä mitattu ei aamulla.
Ihmettä tässä kovasti toivon mutta pelottaa taas että tulen alas rytinällä, milläköhän sen pettymyksen taas kestää ??
aa 24/26
Mulla oli tänään käynti sairaalassa, sain ne cytotecit (vai mitä ne on). Lääkäri ultrasi munasarjatkin - ainakin oikea oli kuulemma kaunis, ja follikkelit rivissä odottamassa :) Vasen vähän piileskeli jossain, täytyy katsoa jos jälkitarkastuksessa olisi ultra.
Nyt täällä odottelen pahempia kipuja ja enemmän verta - toistaiseksi ollaan vasta poikkeuksellisen kivuliaiden menkkojen tasolla (tosin yksi panacod jo turruttaa oloa). Kipu kuitenkin lisääntyy koko ajan, joten eiköhän tästä vielä aikamoinen tuskien päivä tule... No, sitten on homma ohi, ja päästään uuteen kiertoon :)
Positiivista mieltä kaikille, mä ainakin olen jo ihan orientoitunut tulevaan. Turha surra kauheasti sellaista, mille ei enää voi mitään. (Enkä tarkoita tällä, ettei saisi surra keskenmenoa, mut itselle parasta terapiaa on positiivinen ajattelu tulevasta kuumeilusta.)
Kandi, onkohan tämä nyt sitten kp1?!