Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tonskat uuteen viikkoon

21.01.2008 |

Pystytänpä uuden pinon, kun vanha oli venynyt jo niin monisivuiseksi. Tuossa edelliset jutut:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=12073584&p=1&mpage=8&tmod…

Hermionelle vielä jaksamista surun keskellä, toivotaan että uusi plussa tulee pian ja kaikki menisi tällä kertaa hyvin.

Sonterille pahoittelut menkoista, harmi kun tulivat taas :/

Sittikselle myös pahoittelut negasta, varmasti suuri pettymys. Toivottavasti pääsette pian uuteen kiertoon.

AA:lla oli juhlat sujuneet mukavissa merkeissä, kiva kuulla!

Nyt vain peittoja heiluttamaan.

Mikäs piinailijoiden tilanne, Viipuli, Poppis? bd että sieltä saataisiin plussauutisia!!

ON: Menkat ei vielä ole alkaneet, mutta kaipa ne pian sieltä tulee. Alkaisivat vain mahdollisimman pian että päättyisi tämä kierto ja pääsisi uuden alkuun.

Viipero kp 28/25-33

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä.

Yhdyn henkisesti niitten ahdistukseen kelle täti saapui myöskin. Ei niin kiva vieras tässä tilanteessa, mutta kertoohan se et ainaskin jotain toimintaa on kropassa. ;o)

Ull-maij ja Hermione pahoittelut ja jaksamista.

ON: Kaivelin vanhat kalenteri ja tsekkasin noi vanhat kierrot ennen raskautumista. Oli kyllä sellasta vaihteluu pituuksissa. Siinä kierrossa missä tärppäs ovis oli aika kierron lopussa, jotain 21-23pv. Tähän päädyin siksi kun silloin lapsettomuuspolilla miut ultrattiin kp 21 ja siellä oli näkyvissä 19mm follikkeli ja siitä se sit sai alkunsa. Eli saa taas kotvan ootella ennen ku kannattaa ruveta urakoimaan, ettei tuu tekemisen maku koko hommaan.

Nyt unille!!!

Sonteri yk4 kp 6/31-33

Vierailija
2/51 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei mitään uutta! Tänään on kp26 eikä mitään " hyviä" oireita..=) Eilen oli hermo ihan hiton piukalla..ounastelee kyllä menkkojen alkamista?

Viipero: älä nyt niitä menkkoja alkavaksi toivo! =D bd

Muillekin vaan plussatoiveita!!

t. poppis kp26/28-35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiperolle ja Poppikselle täällä peukut pystyssä! bdbdbdb Kun noita plussauutisia on aina vaan niin IHANA lukea=)

Kaima, sulla oli tosi makea juhlamekko:)) Mistä löysit sen? Taisit erottua aika lailla eduksesi kekkereissä. Nyt uusi kierto ja uudet kujeet eiks je?! Ja shamppakaljat hetkeksi piiloon:)

Täällä vaan taustaillaan ja eletään hengessä mukana, nyt menossa eka pilleritön kierto ja kp20 elellään, saas nähdä onko tulossa 25 vaiko 42 päiväinen... Toivottavasti tasoittuisi, kun ollaan ajateltu elellä varmojen päivien kanssa keväälle saakka, tosin eilen kyllä lipsahti joten jos ovis käsillä niin.... *jaiks*

Eipä muuta, plussatuulia puhaltelen teille +++++++++++

Aurora & O 11,5kk

Vierailija
4/51 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein taas testin kun menkkoja ei näy, ja negahan sieltä paukahti. Edellinen nega siis kp27. Ovistuntemukset meni taas ihan pieleen, luulin että ovis oli kp12 tai 13 vihlonnoista päätellen, mutta nyt näyttäis siltä että se on ollut aikaisintaan kp15 (jos menkat tänään alkais), tai myöhemmin. Tunnistaako kaikki muut oviksen ajankohdan ihan selvästi? Pitäisi varmaan kokeilla ovistestejä. Tosin ollaan ainakin vielä jaksettu pöllytellä peittoja otollisina aikoina joka toinen päivä, mutta mua se kyllä jo alkaa kyllästyttämään..

Alkais jo ne riivatun menkat!!!

Toivottavasti muita piinailijoita onnistaisi paremmin! +++

Viipero kp30/25-33

Vierailija
5/51 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän se täti nyt viivyttelee, tulisi jo!! Tämä se vasta rasittavaa onkin kun ei pääse ollenkaan uuteen kiertoon. Ihan niin kuin se ei muutenkin tuntuisi pitkältä.. :/

Missäs Poppis ja Viipuli, tulkaas päivittämään tilannetta, huhuu!?

Malttamaton Viipero kp 31/25-33

Vierailija
6/51 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinailijoiden, VIIPERON, POPPIKSEN ja VIIPULIN tilanneta jänskäämässä! *bdbdbd*

VIIPERO, älä nyt hiivatissa niitä menkkoja toivo ;) Tiedän kyllä tunteen, ettei haluaisi liikaa innostua mahdollisesta raskaudesta, jottei tipahtaisi kovin korkealta, mikäli menkat alkaisivatkin, mutta älä nyt siltikään toivo niitä menkkoja, joohan :D Jospa ovis on ollut myöhemmin ja hedelmöitys on tapahtunut myöhemmin ja siksi testi oli (vielä) nega? Eihän sitä tiedä ;)

Plussatuulia +++

Han

Vierailija
7/51 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olis periaatteessa pitänyt alkaa menkat, mutta mitään ei näy eikä kuulu. Pissasin tikkuunki huvikseni aamulla, mutta eipä sekään räjäyttänyt tajuntaa..=) Mie vaan oottelen. =)

bdbdbdbd kaikille piiniksille! =)

t. poppis kp28/28-35?

Vierailija
8/51 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi yritys, sanoi ettei mun viestiä voi laittaa ketjuun, ihme masiina.

piinailijoille tsemppiä, ehkä se sieltä kirkastuu.

Kaima mä osin puvun VIP juhlapukupalvelusta

meillä ei taida olla kauheesti piinailtavaa kierron lopussa bongasin eilen hienot ovislimat ja myös tiistaina oli vähän jo sinnepäin, mutta mies on ollut niiiin väsynyt ettei ole jaksanut. Mä olin eilenillalla niin vit.......tunut etten sanonut edes hyvääyötä

nyt kahville

aa 12/26, ehkä jotain toivoa vielä

Vierailija
9/51 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on monta piinailijaa. Voi kun tulisi paljon plussia taas meidän pinoon.

Viipero. Älä heitä vielä kirvestä kaivoon ;) Ties vaikka se plussa yhtäkkiä tulisikin jostain puun takaa.. bd bd

Mullakin alkaa pikkuhiljaa olemaan fiilikset paljon korkeammalla kun jälkivuoto on loppunut jo lähes kokonaan. Sain myöskin jälkitarkastuksen varattua ja se on 13 päivä ens kuuta. Siihen asti pitäis vielä olla ilman pupuilua :/ Me kun ei osata käyttää kumia;)

Tällä kertaa taidan kuumeilla vähän varovaisemmin enkä edes odota että nyt raskautuisin niin nopeasti. Eihän sitä tiedä kuinka sekaisin hormonit on kaiken tän jälkeen. Niin ja sitten se raskaus vielä pelottaa, ja silti vaan haluaisin olla pian taas raskaana. Aika ristiriitaista...

Niin ja me lähdetään miehen kanssa kaksin risteilylle kuhertelmaan 22 ens kuuta. Vähänkös odotan sitä. Mä en edes muista koska oltais oltu viimeks jossain kaksin :)

Plussaonnea kaikille hirmuisesti toivottelen!

Hermione kp?

Vierailija
10/51 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=D87093] Onpas myräkkä tuolla ulkona! Hirmuisesti tulee ja luntakin on tullut varmaan kolme metriä:D Eipä olla poitsun kanssa tänään nokkiamme ulos työnnetty!

Viipero: Voi että, kun se nega vielä plussaksi muuttuisi:) Peukut edelleen pystyssä! Tai jos ei plussaa tule, niin ymmärtäisi se tätsy edes sitten tulla paikalle! Ärsyttävää, kun joutuu tuollalailla odottelemaan...

Poppikselle samat sanat kuin Viiperolle!

AA: Voin kyllä kuvitella, että ärsyttää kun mies ei jaksa puuhailla juuri otollisimpaan aikaan:( Tosi tyhmää...

Hermione: Hienoa kuulla, että olet pikkuhiljaa toipumassa surullisesta keskenmenosta ja lippu alkaa olla jo ihan korkealla:) Tsemppiä edelleen! Ja toi risteilysuunnitelma kuulostaa enemmän kuin kivalta!

Oma napa: Mä hölmö taas testailin ihan liian aikaisin...siis tänään. Ja negahan sieltä pärähti ruutuun:( En ole ihan täysin vielä kuitenkaan kirvestä kaivoon heittänyt (mutta melkein), sillä kp:t ovat tänään vasta 26/30-34 (?)...eli eipähän se mahdollinen raskaus vielä oikein olisikaan voinut näkyä. Olen jo kuitenkin varautunut siihen, että tämä ei vielä se tärppikierto ollut... Lopetinhan imetyksenkin kokonaan vasta kierron puolivälissä (joskin voihan sitä imetyksen aikana raskaaksi tulla, mutta se ei kai ole niin yleistä).

Eli nokka on täällä jo pääosin suunnattu kohti yrityskiertoa nro 3. Plääh.

Kaikille Tonskille mukavaa torstai-iltaa ja yötä!

~ ♥ ~ Viipuli, kp 26/jotain ~ ♥ ~

Vierailija
11/51 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietään peukkuja piinailijoille, et plussatuulet puhaltas oikein kovaa.

Meillä onneks mies on ollut ihan mukan tässä yrityksessä ja jaksaa pupuilla sillon ku on tärppipäivät. Mie tikutan ovista kun se tahtoo olla siellä loppukierron puolella niin laskureihin on turha luottaa. Nyt alotin omenaviinietikkakuurin, josko siitä jotain hyötyy ois. Mieskin ottaa ihan kannustuksen vuoks. ;o) Tiiä vaikka sillekin ois jotain apua.

Aika nopeesti se pettymys sit taas haihtu, vaikka se täti pannahinen tässäkin kuussa muisti minnuu. No jospa sitten ens kuussa pysyis loitolla. Voipi olla, että kohta on niin paljon mietittävää, ettei tää projekti oo ihan ykkösenä mielessä. Muutetaan parin kuukauden päästä ihka omaan taloon Itä-Suomeen. Nytkin menee kovasti aikaa valitessa sisustusmateriaaleja.

Viipero olit lopettanut vasta imetyksen. Minkä ikäinen siun esikko on? Ite nimittäin imetän täyttä päätä ja toivon tosiaan, et raskautuisin siitä huolimatta. Meijjän poika on kohta 6,5kk. Nyt kaks hammasta ja piti sit mennä tänään kokeilee niitä äipän tissiin. AUTS!!!

Semmosta tänne!!

Sonteri kp9/31-33 yk4

Vierailija
12/51 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni nick väärin se oli Viipuli joka oli vast ikään imetyksen lopettanut.

Vierailija
13/51 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=D87093] Nukuin ihan tosi huonosti viime yönä...nyt väsyttää:/ Koko yön päässä vain pyörivät kaikki raskausasiat (jännittää mm., että milloin oikein tärppää), opiskelujutut jne. Sain myös eilen kuulla, että hyvältä ystävältäni oli kuollut läheinen ihminen ja se mietitytti, suretti:( Niin, ja sitten vielä aura-autojen metelöinti myös häiritsi! Poitsuhan sitten päätti myös herätä tänään aikaisin eli klo 5.30 :/ Tulipahan melkoinen valitusvirsi tästä mun aloituksesta...

SONTERI: Meidän poika on 10 kk ikäinen ja tosiaan nyt lopettelin tässä ihan äskettäin imetyksen. Olen kyllä kuullut, että ihan hyvin voi imetyksenkin aikana tulla raskaaksi, mutta saattaa se ihan pikkuisen pienentää raskautumismahdollisuuksia (tai riippuuhan se myös siitä, kuinka paljon imettää vuorokaudessa). Peukut pystyyn sinne teille! Toivottavasti tästä kierrosta plussa tulisi:)!!! Niin, ja et ole ainut, joka sekoittaa mun ja Viiperon nimimerkit:D

Hitsit, kun noi testit polttelevat tuolla kaapissa! Päätin kuitenkin, etten tänään testaa *puree hammasta yhteen* Mä oon kyllä sellainen testi-Pirkko, että en malttaisi millään olla testailematta, jos testejä vaan käden ulottuvilta löytyy:D Ei pitäisi ostaa niitä varastoon ollenkaan! Huomenna aamulla taidan testata, jos ei tätsy sitä ennen yllätä. Ei vaan ole minkäänmoisia raskausoireita, joten voipi olla, ettei plussaa vielä tänne osoitteeseen pärähdä:/

Iloista viikonloppua kuitenkin kaikille! :)

~ ♥ ~ Viipuli, kp 27/jotain ~ ♥ ~

Vierailija
14/51 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin nyt tänne, en kyllä tiedä miksi, ehkä vähän niinku hakemaan vauvakuumetta...? Mies haluaisi toisen lapsen, mä vielä epäröin ja jahkailen. Onko täällä ketään muuta samassa tilanteessa? Ja nyt mä sitten oikeestaan yritän saada itselleni vauvakuumeen=)

Pillereitä syön edelleen ja ajattelin niitä vielä lisääkin hakea.

Alkuperäinen " suunnitelma" meillä oli, että viime lokakuisten häiden jälkeen yritetään toista, mutta mä siitä suunnitelmasta sitten peräännyin.

Kyllä mä oikeestaan toisen lapsen haluaisin, ottaisin vaikka heti, mutta se kaikki oheistuote, raskaus, synnyttäminen ja imettäminen, ei tällä hetkellä vaan nappaa yhtään. Mutta kyllä se mieli vielä muuttuu, siitä olen aivan varma.

NapNap

Vierailija
15/51 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on tuo alkuviikko menny vähän itsesääliä potien ;o) Kyllä siitä jo pikkuhiljaa toipuu. Nyt aamulla tein vielä testin kun ei niitä menkkoja ole näkynyt ja selvä nega taas. Soitin neuvolaan ja ensviikolla on aika ultraan ja gyne tutkimuksiin, saadaan nyt ainakin selvittelyprosessi alulle.

Kai tässä nyt on jonkin kolauksen saanut, kun sitä niin suunniteltiin, että millon sen toisen aika on. Nyt kun ollaan yritetty jo1v4kk ja se keskenmeno välissä, niin kyllä sitä katuu että niin " ylimielisesti" suunnitteli että millon meille sopii sen toinen tenavan tulla. No, täytyy olla todella onnellinen että edes yksi ollaan aikaiseksi saatu, kaikki kun eivät sitä ensimmäistäkään saa.

Näillä mietteillä mennään.

Plussa tuulia kaikille ja piinailijoille peukkuja!!!

Sittis

Vierailija
16/51 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=D87093] Negahan se testiin sitten taas molskahti:( Ärsyttää ja surettaa:( Oltaisiin jo niin kovasti toivuttu pikkuista masuun kasvamaan...

Tätiä ei vielä näy, mutta saisi nyt pian tulla, ettei joudu turhaan odottelemaan!

Ensi kiertoon otan käyttöön järeämmät aseet! Ovistestit, greippimehu sekä punaviini! Tuo resepti on aikaisemminkin tuottanut tulosta (keskenmennyt raskaus sekä rakas poitsu) :)

Noh, eipä tässä vielä oikein kannata/saa masistella, kun vasta yk 3 lähtee pian käyntiin. Toivottavasti se on sitten se meidän onnenkierto<3

Tänään meille tulee iltaa istumaan miehen veli ja hänen avovaimo. Tehdään varmaan jotain hyvää ruokaa, käydään ulkoilemassa, saunotaan ja pelaillaan jotain lautapelejä:) Kivaa!

Mites muille Tonskille kuuluu? Joko Viiperon ja Poppiksen luokse on tätsy löytänyt vai onko jotain parempia uutisia:)? Entäs muut?

Plussaonnea kaikille hirmuisesti ja lumista viikonloppua!

~ ♥ ~ vähän surullinen Viipuli, kp 28/jotain ~ ♥ ~

Vierailija
17/51 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kannustuksesta ja tsemppauksesta, mutta kyllä se täti tosiaan tänne löysi, jo pian edellisen viestini jälkeen. Ja hyvä niin, ei kierto venynyt sentään ylipitkäksi vaan oli ihan kohtuullinen 30pv.

Viipuli, voi kurjuus, pahoittelut negasta :(

Toivottavasti Poppikselta tulisi edes parempia uutisia!?

Sittis, mulla on ihan samanlaisia mietteitä, tosin meillä nyt on paljon vähemmän yritystä takana, mutta kuitenkin.

Viipero kp 3/25-33, yk5

Vierailija
18/51 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää uusi aihejako on ihan sekottanut mun koneen ja nää palstat ei enää pysy kirjanmerkeissä. Eli tännekin päästäkseen pitää klikkailla n. 4 kertaa..voitteko kuvitella?! =D

Pahoittelut Viiperolle menkoista! =/

Viipulille pahoittelut negasta, mutta voihan se vielä muuttua?

Mähän testasin negan kp28 ja nyt ois menossa kp32 ja mitään ei vieläkään kuulu..Kai sitä vois testailla kohta uudestaan? Pöh..

Plussailua kaikille!!bd

t. poppis kp32/28-35

Vierailija
19/51 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun vaan negoja tupsahtelee nyt kaikille :( Pahoittelut kaikille negan testaajille.

Joo ei tää lasten yrittäminen ihan helppoa hommaa ole. Mä en ainakaan enää uskalla luottaa mihinkään nopeasti raskautumiseen enää enkä edes sitten siihen raskauteenkaan, että kaikki menisi hyvin....

Sittis. Mulla on kanssa aikalailla samanlaisia mietteitä kun sulla. Siitä itseäni tässä viime ajat olen parjannut. Mä kanssa ajattelin jotenkin vaan että haluan ehdottomasti kesävauvan ja että on suuri epätodennäköisyys että joudun vielä uudestaan keskenmenon kokemaan. Nyt tavallaan syytän itseäni tästä keskenmeosta kun noin ajattelin.

Tällä hetkellä vain toivon että edes joskus vielä saisin terveen lapsen ja kokea sen syntymisen ihmeen :/

ON. Mä aloitin jo omenaviinietikka kuurin. Kun sillä on muitakin hyviä vaikutuksia esim. auttaa painonhallinnassa ja tekee hyvää kuivalle iholle. Niin ja jos se siitten auttaisi siinä raskautumisessakin :D

Voi että kun ne menkat alkaisi! Niin saisi vähän jotakin mahdollisuuksia edetä asiassa. Odottavan aika on kyllä tosi pitkä. Ihan täydellistä olisi jos menkat tulisi ennen laivareissua. Se on helmikuun 22 päivä. Laivalla saisi ainakin touhuilla ihan rauhassa ;)

Jaahas, jos jatkaisi kotihommia vaihteeksi. Plussa onnea hirmuisesti kaikille ja hyvää päivän jatkoa!

Hermione kp????

Vierailija
20/51 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa tökki noi kirjamerkit yks päivä. Mä poistin ensin kaikki ja sitten laitoin ne uudestaan. Mulla se ainakin auttoi. Kokeile sitä :)