Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paras pankki?

Vierailija
02.09.2025 |

Olen miettinyt että vaihtaisin pankkia, mikä on mielestäsi paras pankki Suomessa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä hakee pankilta, mitä tarvitsee. Minä en tarvitse kuin rahojen säilytyspaikan ja maksunvälittäjän.

Vierailija
2/11 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskä ja äiskä auttaa. (Eihän kukaan aikuinen kysele mammapalstalla tuollaista.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan Nordea tai S-pankki, kummassakin tuntuu olevan jatkuvasti tallettajien varat vaarassa, milloin mistäkin tietoliikenne syystä.

Vierailija
4/11 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

NORDEA

Vierailija
5/11 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tapauksessa se oli Nordea, joka tarjosi yritykselleni lainaa parhailla ehdoilla.

Vierailija
6/11 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito Sp on ollut hyvä, S pankki lisänä, mutta sinne tulee vain S bonukset. Säästötileinä myös Svea ja Norwegian.

Vierailija
7/11 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaihtelee. Olen tässä ollut asuntovelallinen noin 25 vuotta ja selvästi huomaa, että välillä jossain pankkiryhmässä tehdään päätös: nyt houkutellaan meille keskituloisia kansalaisia ja palvellaan heitä hyvin. 

Toisissa pankeissa taas keskituloisia kohdellaan samaan aikaan välinpitämättömästi, koska he eivät ole sitä halutuinta asiakasainesta.

Mutta kas, menee muutama vuosi ja sitten tuotakin välinpitämätöntä pankkia alkavat taas keskituloiset kiinnostaa, ja tarjotaan hyvät edut.

Olen tässä vuosikymmenien aikana sen verran monta kertaa kilpailuttanut pankit, kun olen ostellut asuntoja ja tehnyt remontteja, että tiedän, mistä puhun. Minulla ei ole suuria pääomia ja omaisuus on kiinni seinissä, joten on helppo aina huomata, mikä pankki oikeasti haluaa tällaisen ihmisen asiakkaakseen. Olen tämän koko ajan ollut myös työssäkäyvä ja hoitanut raha-asiani hyvin. 

Vierailija
8/11 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian rahasi vain häviävät tililtäsi. Voro vei, sanoo pankki. Minkäs voi. Itse teit virheen. Miljoonia hävinnyt suomalaisten tileiltä, eikä takaisin saa. Sukanvarsi on varmin. 

Vierailija
9/11 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tarpeista. 

Jos on näitä asiakkaita että kantaa vain hiekkaa salin lattialle, kaikki käy. 

Sitten jos monipuolisemmin tarvitsee palveluita  niin sitten op, nordea ja danske 

jos taas sijoittaa myös ulkomaille niin OP tippuu pois. Nordea ei ole luotettava kumppani ulkomaille sijoittajalle joten jäljelle jää danske. 

Minulla oli pitkään asiakkuus Nordeassa ja vähintään kerran kuussa jotain häikkää ulkomaisten sijoitusten suhteen. Nyt kun olen ollut dansken asiakkaana, ongelmia ei ole ollut kertaakaan. Toki nordean verkkopankki on paljon nätimpi ja selkeämpi kuin dansken mutta tämä on pieni hinta siitä että esim rahat tulevat varmasti ajallaan. 

Vierailija
10/11 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukka paras paikka varoille, eikä tarvitse selitellä mihin varat käyttää  kun ottaa omia rahojaan käyttöön.

Vierailija
11/11 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ollut Danskebank, sekä yritys että yksityisasiakkaana. Netti ja korttimaksaminen toimii kuin ns. junan vessa . Aina

Aikoinaan lainakin tuli nikottelematta, Op ei edes  vastannut kyselyyn