Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko outoa ottaa omat

Vierailija
17.11.2008 |

wc-tarvikkeet mukan kylään vierailun ajaksi, kun heillä ei niitä ole?

Kyse parin päivän vierailusta. En tarkoita shampoita, vaan tulitikkuja&raikastinta.

Mies kun käy pxxxxlla , sinne ei voi mennä tuntiin. Minusta olisi vain huomaavaista

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän vessantuuletusräppänä kannattais pestä ja puhdistaa, jos teillä on tuommoista.

Jos miehes haisee ihan hirveältä niin ehkä sen kannattais harkita jotain ruokavaliotakin?

Vierailija
2/8 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muuten, miehesi kantsis tsekata ruokavalionsa! Jos on pötsi kunnossa, ei noin pahoja hajuhaittoja tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaa kun kokeilee vähälaktoosisia tuotteita, ainakin meillä tehosi

Vierailija
4/8 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua oksettaa se katku mikä syntyy kun yhdistetään tulitikun käry paskanhajuun. Yök.

Vierailija
5/8 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua oksettaa se katku mikä syntyy kun yhdistetään tulitikun käry paskanhajuun. Yök.

kai se rikin haju syö paskan hajun?

Vierailija
6/8 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vatsavaivainen ja syön jo täysin maidotonta ruokaa. lisäksi olen poistanut muitakin ruokia ruokavaliostani jotka aiheuttavat väänteitä. minulla on aina pieni raikastin suihke mukana käsilaukussa sillä hätä voi yllättää ihmeellisissäkin tilanteissa. On toisenkin mukavampi mennä vessaa sen jälkeen ettei tarvitse olla hengittämättä...tästä vessan ilmanvaihdosta kun aina ei voi olla varma ja kyllä meilläkin uudessa talossa silti haju on vielä jonkin aikaa ison hädän jälkeen ilmassa vaikka kuinka on uudet ilmanvaihtovehkeet.

Vierailija
7/8 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne yhdistyy. Ensi alkuu rikki peittää kakan, mutta hetken päästä haisee vielä pahemmalta.

PESKÄÄ OIKEESTI SE TUULETUSLUUKKU! Ihmisillä on välillä hirveitä ruskeita kuolleita kärpäsiä täynnä olevia tuuletusluukkuja. Ei ihme, että haisee...

Vierailija
8/8 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsilaukussa lisäksi vessaharja.