Miehet, seksiä ruoan jälkeen?
Tein miehelle ilmeisesti liian hyvät pöperöt lauantaina, kun jäin ilman munaa ruoan jälkeen. Syy kuului: maha on liian täys. No heräsi sitten keskustelu miehen kanssa siitä että voiko tommosta käyttää syynä, ja kuinka moni mies kieltäytyisi seksistä vastaavassa tilanteessa.
Valaiskaa minua arvon herrat :).
Nimim. eräs hyvinkin halukas nuori nainen
Kommentit (8)
Oksennushan siinä tulisi jos mies kampeaisi siihen päälle :) Meillä myös miehellä sama juttu. Kun syö liian hyvin niin turha odotella munaa. Maha täynnä ei vaan jaksa. Mutta jokunen tunti syömisen jälkeen, niin sitten jaksaa taas. Mietippä itse: Jos syöt itsesi ihan ähkyksi, niin lähdetkö samantien monen kilometrin juoksulenkille? Rupeat punnertamaan? hyppimään jne? Tuskimpa :)
Mä söin kyllä kanssa, ja maha oli täynnä. Mutta ei se vaikuta mitenkään siihen että panettaako mua vai ei. Ja pystyn harrastamaan seksiä silloinkin. Olen vähän turhankin halukas.
t. ap
Ratsastit kuin viimeistä päivää pillu savuten?
Vierailija:
Mä söin kyllä kanssa, ja maha oli täynnä. Mutta ei se vaikuta mitenkään siihen että panettaako mua vai ei. Ja pystyn harrastamaan seksiä silloinkin. Olen vähän turhankin halukas.t. ap
Vierailija:
Ratsastit kuin viimeistä päivää pillu savuten?
Tuohon pulmaan voisi varmaan suositella liukkaria. Auts. Saakai noita hankaumia pienemmästäkin palovammoista puhumattakaan.
En juu minäkään kyllä nyt ihan ensimmäiseksi kyllä sänkyyn ole hyppämässä jos olen syönyt vaikka perunoita ja jauhelihakastiketta. Johan punainen liha pierettää niin, että menee monta tuntia ennenkuin vatsa rauhoittuu! Tosi romanttista sitten rupsutella siinä...
oli " tapana" (juu, siitä tuli " traditio" , joka ei tuntunut rutiinilta) töiden jälkeen kotiin tullessa SYÖDÄ nälkäänsä hyvin...sitten päivälevolle = kiimaista paneskelua ja sen jälkeen nokoset...siitä kun herättiin, lähdettiin kuntosalille...(kerran eräänä hiljaisena iltana sielläkin nautimme toistemme vartaloista /asumisetuja pienellä paikkakunnalla/), kotiin ja pesulle ja taas toistemme kimpussa...oh-hoh...oi niitä aikoja...aamulla tyytyväisenä töihin..seuraavaa yhteistä hetkeä odotellen...
Ei sitä verta joka paikkaan riitä yhtäaikaa. Massu täynnä ja veri on elimistössä sulatteluhommissa. Tiiviin ajatteluprosessin aikana ei taas ota eteen kun veri on kuupassa. Maratonin jälkeen ei taaskaan onnistu kun veri on kintuissa.