Vaimo valehtelee juttuja tällä palstalla
Paljastuipa että vaimo käy kirjoittamassa tälle foorumille ihan satujuttuja, elikkä VALEHTELEE!
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 09:43"]
Tämä on aivan ratkaiseva asia. Oma mies ei itse ole harrastanut tai edes kuullut että sellaistakin jotkut tekevät. Vahvistakaa nyt te alkuperäiset telakoitumisesta raportoineet, jooko, pliis!!
[/quote]
Miehesi ja hänen ystävänsä ovat selvästikin jotenkin estyneitä. Kannattaisiko vihjaista, että menisi terapiaan keskustelemaan asiasta?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 17:57"]
Vaimo valehtelee juttuja tällä palstalla
Paljastuipa että vaimo käy kirjoittamassa tälle foorumille ihan satujuttuja, elikkä VALEHTELEE!
[/quote]
ap:n vaimo tässä, juu älkää siis uskoko tota äijää, kunhan hourii. Nyt prkl Seppo-Pertti lopetat ton stalkkaamisen!!! Ja sohvalla saat nukkua.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 09:53"]
Tämä on aivan ratkaiseva asia. Oma mies ei itse ole harrastanut tai edes kuullut että sellaistakin jotkut tekevät. Vahvistakaa nyt te alkuperäiset telakoitumisesta raportoineet, jooko, pliis!!
[/quote]
Miehesi ja hänen ystävänsä ovat selvästikin jotenkin estyneitä. Kannattaisiko vihjaista, että menisi terapiaan keskustelemaan asiasta?
[/quote]
Telakoitumista voi käsittääkseni harjoitella myös toimintaterapiaryhmissä. Voisi olla helpompaa aloittaa samanlaisten estyneiden raukkojen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 10:14"]
[/quote]
[/quote]
Telakoitumista voi käsittääkseni harjoitella myös toimintaterapiaryhmissä. Voisi olla helpompaa aloittaa samanlaisten estyneiden raukkojen kanssa.
[/quote]
Samaa voisi kyllä suositella niille mammoille, jotka eivät käytä tavatessaan edes kotimaista kurkkua tai kesäkurpitsaa yhdistämään pimpsojansa. Vaikea käsittää, että kaikki naiset eivät ole koskaan kokeilleet naisten välistä telakoitumista.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 10:14"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No pointteri sinne telakoitumistoimitaterapiaryhmään sitten, pliis. Joutuuko lähtemään Turkuun asti? Itse sijaitsemme Espoossa, niin että sitten siihen pitäisi vähän panostaa, mutta olkoot, panostetaan sitten, kun kuvittelin naineeni vapaamielisen miehen
Kuka uskaltaa tunnustaa, mitä tuli täällä viime päivinä valehdeltua?? ;)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 19:30"]Mä laitan koko ajan pimppi-aloituksia tänne, koska mies ei jaksa pitkän duunipäivän jälkeen enää panna ja mua panettaa ihan helkutisti koko aja!
[/quote]
Oletko minä? Menisin kyllä vieraisiin, mutta tiedän että mies suuttuisi pelkästä ehdotuksesta. Sitten se panisi mua viikon säälistä pakottamalla itsensä ja sen jälkeen pihtaaminen taas jatkuisi. Tänään se vihjasi että mä voisin saada kuulemma tänään munaa, uskon kyllä että nuorella miehellä vielä menee muna vähän herkäksi viiden päivän aikana, mutta ei sekään saa tyydyttää muhun niitä halujaan 2 kertaa viikossa, jos en minäkään saa haluamaani viittä kertaa viikossa. Ei ole reilua että harrastetaan vähän seksiä, toinen saa tarpeeksi ja toinen ei. Katsotaan kun se muutaman vuoden päästä alottaa muutamien viikkojen säännölliset työmatkat ulkomaille, jospa silloin minä nuori nainen saisin nauttia seksistä ja ottaa rakastajan. Pelkään että menee nuoruus hukkaan.
Av-palsta tuli tutuksi 21- vuotiaana. Itse lueskelin ja mies kaverinsa kanssa kirjoitteli kaikkea kukkua. Tänne tai radio nrg.n chattiin.
Sitten oli esikoisen vauva aika, jolloin tuli kirjoitettua jotain fiksuakin... Nyt ei ole 10-vuoteen napannut kirjoittaa tarua eikä totta, mutta sitäkin hauskempi on lukea muiden tekstejä.
Rouva oli satuillut tänne aikansa kuluksi kiusaamistarinan ja tuli hervottomat naurut lukiessa!
Kuule, ihan ihme alotuksia laitan tänne välillä minäkin. Oonkkohan ihan terve?? ;)
Mulla on kone, mutta tiskaan silti käsin. Pesualtaan lisäksi on käytössä kantikas vati sekä kumikäsineet. Homma käy tosi nopeasti eikä tarvitse kerätä likaisia astioita seisomaan koneeseen päiväkausiksi. Likaiset astiat ja luukun aukaiseminen tuntuu ällöttävältä.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 19:30"]Mä laitan koko ajan pimppi-aloituksia tänne, koska mies ei jaksa pitkän duunipäivän jälkeen enää panna ja mua panettaa ihan helkutisti koko aja!
[/quote]
Oletko minä? Menisin kyllä vieraisiin, mutta tiedän että mies suuttuisi pelkästä ehdotuksesta. Sitten se panisi mua viikon säälistä pakottamalla itsensä ja sen jälkeen pihtaaminen taas jatkuisi. Tänään se vihjasi että mä voisin saada kuulemma tänään munaa, uskon kyllä että nuorella miehellä vielä menee muna vähän herkäksi viiden päivän aikana, mutta ei sekään saa tyydyttää muhun niitä halujaan 2 kertaa viikossa, jos en minäkään saa haluamaani viittä kertaa viikossa. Ei ole reilua että harrastetaan vähän seksiä, toinen saa tarpeeksi ja toinen ei. Katsotaan kun se muutaman vuoden päästä alottaa muutamien viikkojen säännölliset työmatkat ulkomaille, jospa silloin minä nuori nainen saisin nauttia seksistä ja ottaa rakastajan. Pelkään että menee nuoruus hukkaan.
Ei ole siitä kysymys.
Muuten saa valehdella ihan miten lystää, juuri nämä tavallisimmat: tulot, asumismuoto, oma muoto jne. jne.
Mutta sen telakoitusmisjutun haluaisin tietää: Onko sekin valetta!?!?!