Vaimo valehtelee juttuja tällä palstalla
Paljastuipa että vaimo käy kirjoittamassa tälle foorumille ihan satujuttuja, elikkä VALEHTELEE!
Kommentit (54)
Ja minä olen ollut satoja kertoja nainen 24v., vaikka olen 57v. mies.
Saanko kysyä, mistä tiedät, onko tämä ollut juuri vaimosi? Mistä tiedät, minkä viestin hän on kirjoittanut? ;)
Älä 24 puutu sivuseikkoihin, sen vaan tietää
(ja joskus näkee sivuhistoriasta)
Kivaa. Meikäläisen äitikin on täällä. Nauroin hänelle teininä kun pyöri täällä.
Nyt olen täällä itse, vaikken ole kenenkään äiti.
TERVEISIÄ ÄITI, TERVEISIN 22V TYTTÄRESI TAMPEREELTA
Meillä vaimo on työttömänä ja työnhaku on tainnut jäädä ihan sillä kun täällä päivät viettää. Minä saan tehdä pitkää päivää ja elättää koko katraan. Täällä sitten taitaa kertoilla olemattomia juttuja ja kuvittelee sitten ittekin niiden olevan totta. Pitäiskö pistää hoitoon?
Miehenä olen järkyttynyt palstan sisällöstä. Tämänhän pitäisi olla vauva-keskustelupalsta ja käsittäisin että täällä kuuluisi keskustella perheeseen liittyvistä ja kasvatuksellisista kysymyksistä. Se sijaan saan huomata, että suurin osa aiheista liittyy jollain tapaa seksuaalisuuteen ja vielä mitä perversseimmillä tavoilla. Kysyn; millainen äiti ja nainen lukee tai kirjoittaa tämän tyyppiselle keskustelupalstalle. Ovatko nämä aiheet sovilaita edes näinä kohtuuttoman vapauden aikoina?
Hyvä että toit asian tietoomme! Nyt kaikki varokaa tuota valehtelevaa naista!
Voi, piru. minä olen niin rehellinen ihminen, etten valehtele edes täällä!
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 18:38"]
Miehenä olen järkyttynyt palstan sisällöstä. Tämänhän pitäisi olla vauva-keskustelupalsta ja käsittäisin että täällä kuuluisi keskustella perheeseen liittyvistä ja kasvatuksellisista kysymyksistä. Se sijaan saan huomata, että suurin osa aiheista liittyy jollain tapaa seksuaalisuuteen ja vielä mitä perversseimmillä tavoilla. Kysyn; millainen äiti ja nainen lukee tai kirjoittaa tämän tyyppiselle keskustelupalstalle. Ovatko nämä aiheet sovilaita edes näinä kohtuuttoman vapauden aikoina?
[/quote]
ja aiheet ovat houkutelleet sinut seuraamme. tervetuloa!
Sattuipas sopivasti tämä keskustelu. Vaimo nimittäin kirjoitteli äsken että seurailee mua vessaan. No ei seuraa!
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 18:38"]
[/quote]
Olet ymmärtänyt Ihan Oikein av-palstan tarkoituksen, tänne tullaan kauhistumaan, provosoimaan ja provosoitumaan. Hyvä =)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 18:17"]
Vaimo ei anna piparia aamuisin. Oli kuulemma tänne sellaisen väitteen kirjottanut. Tunnusti äsken.
[/quote]
Tänä aamuna annoin! ;) Turha enää kirjotella tänne tollasia mussu!
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 17:59"]Kerro totuus vanukkaista.
[/quote] :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 19:49"]
Onneksi kaikki muut kuitenkin kirjoittavat pelkän totuuden. Eiku...
[/quote]
Tänne voi aivan rauhassa kirjoittaa myös totuuden kaiken soopan sekaan. Kukaan ei nimittäin ota sitä tosissaan eikä siihen usko. Aivan sama mitä tänne kirjoittaa. Tai ei aivan sama, pääasia taitaa olla että kaikkia naurattaa edes joskus.
Nytpä tiedän S.... missä luuhaat päivät! Turha keksiä tekosyitä miks kotityöt jäävät taas mulle iltaan!!!
Käväisen äkkiä mukuloiden kanssa hiekkiksellä ja yritän samalla keksiä jotain uutta valehdeltavaa.. ;)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 18:07"]
Mä olen ollut muun muassa prostiuoitu, mies, mielenterveysongelmainen ja omaitseni. Mutta en sentään noita kaikkia yhdellä kertaa.
[/quote]
Joka kerralla kuitenkin mt-ongelmainen.