Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo valehtelee juttuja tällä palstalla

Vierailija
24.04.2014 |

Paljastuipa että vaimo käy kirjoittamassa tälle foorumille ihan satujuttuja, elikkä VALEHTELEE!

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 18:07"]

Mä olen ollut muun muassa prostiuoitu, mies, mielenterveysongelmainen ja omaitseni. Mutta en sentään noita kaikkia yhdellä kertaa.

[/quote]

Joka kerralla kuitenkin mt-ongelmainen.

Vierailija
22/54 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaikki muut kuitenkin kirjoittavat pelkän totuuden. Eiku...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen ollut satoja kertoja nainen 24v., vaikka olen 57v. mies.

Vierailija
24/54 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä, mistä tiedät, onko tämä ollut juuri vaimosi? Mistä tiedät, minkä viestin hän on kirjoittanut? ;)

Vierailija
25/54 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä 24 puutu sivuseikkoihin, sen vaan tietää

(ja joskus näkee sivuhistoriasta)

Vierailija
26/54 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap mitä vaimo on tänne valehdellu, please!!!

Vierailija
27/54 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa. Meikäläisen äitikin on täällä. Nauroin hänelle teininä kun pyöri täällä.

Nyt olen täällä itse, vaikken ole kenenkään äiti.

TERVEISIÄ ÄITI, TERVEISIN 22V TYTTÄRESI TAMPEREELTA

Vierailija
28/54 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo on työttömänä ja työnhaku on tainnut jäädä ihan sillä kun täällä päivät viettää. Minä saan tehdä pitkää päivää ja elättää koko katraan. Täällä sitten taitaa kertoilla olemattomia juttuja ja kuvittelee sitten ittekin niiden olevan totta. Pitäiskö pistää hoitoon?

Vierailija
29/54 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen järkyttynyt palstan sisällöstä. Tämänhän pitäisi olla vauva-keskustelupalsta ja käsittäisin että täällä kuuluisi keskustella perheeseen liittyvistä ja kasvatuksellisista kysymyksistä. Se sijaan saan huomata, että suurin osa aiheista liittyy jollain tapaa seksuaalisuuteen ja vielä mitä perversseimmillä tavoilla. Kysyn; millainen äiti ja nainen lukee tai kirjoittaa tämän tyyppiselle keskustelupalstalle. Ovatko nämä aiheet sovilaita edes näinä kohtuuttoman vapauden aikoina?

Vierailija
30/54 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että toit asian tietoomme! Nyt kaikki varokaa tuota valehtelevaa naista!

Vierailija
31/54 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, piru. minä olen niin rehellinen ihminen, etten valehtele edes täällä!

Vierailija
32/54 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 18:38"]

Miehenä olen järkyttynyt palstan sisällöstä. Tämänhän pitäisi olla vauva-keskustelupalsta ja käsittäisin että täällä kuuluisi keskustella perheeseen liittyvistä ja kasvatuksellisista kysymyksistä. Se sijaan saan huomata, että suurin osa aiheista liittyy jollain tapaa seksuaalisuuteen ja vielä mitä perversseimmillä tavoilla. Kysyn; millainen äiti ja nainen lukee tai kirjoittaa tämän tyyppiselle keskustelupalstalle. Ovatko nämä aiheet sovilaita edes näinä kohtuuttoman vapauden aikoina?

[/quote]

ja aiheet ovat houkutelleet sinut seuraamme. tervetuloa!

Vierailija
33/54 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuipas sopivasti tämä keskustelu. Vaimo nimittäin kirjoitteli äsken että seurailee mua vessaan. No ei seuraa!

Vierailija
34/54 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 18:38"]

[/quote]

Olet ymmärtänyt Ihan Oikein av-palstan tarkoituksen, tänne tullaan kauhistumaan, provosoimaan ja provosoitumaan. Hyvä =)

Vierailija
35/54 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 18:17"]

Vaimo ei anna piparia aamuisin. Oli kuulemma tänne sellaisen väitteen kirjottanut. Tunnusti äsken.

[/quote]

Tänä aamuna annoin! ;) Turha enää kirjotella tänne tollasia mussu!

Vierailija
36/54 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 17:59"]Kerro totuus vanukkaista.

[/quote] :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
37/54 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 19:49"]

Onneksi kaikki muut kuitenkin kirjoittavat pelkän totuuden. Eiku...

[/quote]

Tänne voi aivan rauhassa kirjoittaa myös totuuden kaiken soopan sekaan. Kukaan ei nimittäin ota sitä tosissaan eikä siihen usko. Aivan sama mitä tänne kirjoittaa. Tai ei aivan sama, pääasia taitaa olla että kaikkia naurattaa edes joskus.

Vierailija
38/54 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytpä tiedän S.... missä luuhaat päivät! Turha keksiä tekosyitä miks kotityöt jäävät taas mulle iltaan!!!

Vierailija
39/54 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Vierailija
40/54 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käväisen äkkiä mukuloiden kanssa hiekkiksellä ja yritän samalla keksiä jotain uutta valehdeltavaa.. ;)