Mun mielenterveys rakoilee..olen siis tämä "pää hajoo" tyyppi
Joku ehkä muistaa:-) pää pyörällä mietin että mikä mulla on...nytki vatsassa tunne että joku liikkuu HALOO eihän toi oo normaalia...pelkään millo napsahtaa! Epävarmuus pahinta....:-(
Mutta tässä sitä ollaan tilanteessa joka on itseaiheutettu omalla hölmöydellä.
Mua väsyttää hirveesti. ..luulen et on henkistä väsymystä:-(
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 16:30"]
Joku ehkä muistaa:-) pää pyörällä mietin että mikä mulla on...nytki vatsassa tunne että joku liikkuu HALOO eihän toi oo normaalia...pelkään millo napsahtaa! Epävarmuus pahinta....:-(
[/quote]
Älä vain mielialalääkkeisiin turvaudu. Ne eivät ole ratkaisu.
J-P
[/quote]
Joo en tod. Ehkä tää sit helpottaa ku tietää että oonk raskaana vai onko tauti...ap
Ai se oli sitä. Vähän epäilinkin. Sehän selkenee ajan kuluessa.
J-P
Niinhän ne selviää ha kayheet mörköt oon pääni sisään tehny näistä vaihtoehdoista:-(
Ei siellä mikää muu liiku kun ilmavaivat. Pierase.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 17:33"]
Niinhän ne selviää ha kayheet mörköt oon pääni sisään tehny näistä vaihtoehdoista:-(
[/quote]
Ok. Sua jännittää/pelottaa, että oot raskaana? (Ne möröt, eli ajatukset)
J-P
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 17:33"]
[/quote]
J-P
[/quote]
Juuri näin
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 17:40"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 17:33"]
[/quote]
J-P
[/quote]
Juuri näin
[/quote]
No, otat sitten vastaan sen, mitä on tullakseen, jos tulee. Eiks niin.
J-P
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 17:40"]
[/quote]
J-P
[/quote]
Juuri näin
[/quote]
No, otat sitten vastaan sen, mitä on tullakseen, jos tulee. Eiks niin.
J-P
[/quote]
Niin..enhän muutakaan voi. Jos olen raskaana -→abortti, jos on seksitauti→hoitoon.Ja sen jälkeen jumakauta haarat kiinni loppuelämäks!! Ap
Abortista sä saat vain lisää mielenvaivaa. Hylkäisit sen ajatuksen.
J-P
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 18:04"]
Se on ainoa vaihtoehto.
[/quote]
Tiedät itsekkin, että se ei ole ainoa vaihtoehto ja siksi kai sinä tännekkin avaudut, kun olet epävarma. Eikö niin?
J-P
On se tässä tapauksessa. . Tai sitten vedän itteni hirteen. Olen sen varmasti ansainnut. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 18:21"]
On se tässä tapauksessa. . Tai sitten vedän itteni hirteen. Olen sen varmasti ansainnut. Ap
[/quote]
Kukaan ei ansaitse sellaista loppua. Tee tässä tapauksessa oikea ratkaisu, siis se, mikä on oikein. Ei helpoin. Elämäsi on keveämpää, kun ei ole mitään peruuttamatonta tunnolla.
J-P
Ymmärsin mitä tarkoitit....mutta en pystysiihen
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 18:40"]
Ymmärsin mitä tarkoitit....mutta en pystysiihen
[/quote]
Varmaan on joku tai joitain asioita, jotka voi muuttaa sun mielen. Saako kysyä, mitä ne olisi?
J-P
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 18:48"]
Ei ole..
[/quote]
Ok. En mä sua tuomitse, olipa ratkaisusi sitten mikä tahansa.Toivon vaan, että sä teet ratkaisun, jonka kanssa on hyvä elää. Ja kyllä sä varmaan vielä punnitset asiaa. Sä oot muuten melko ainutlaatuinen ihminen. Sä kykenet keskustelemaan tästä aiheesta ihan kiihkottomasti.
J-P
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 18:48"]
Ei ole..
[/quote]
Ok. En mä sua tuomitse, olipa ratkaisusi sitten mikä tahansa.Toivon vaan, että sä teet ratkaisun, jonka kanssa on hyvä elää. Ja kyllä sä varmaan vielä punnitset asiaa. Sä oot muuten melko ainutlaatuinen ihminen. Sä kykenet keskustelemaan tästä aiheesta ihan kiihkottomasti.
J-P
[/quote]
Heh..tosi uniikki;-) kiitos sulle "olkapäästö"..tää on tosiaan sellainen asia josta kukaanei saa tietää. Uskon että pystyn elämään tekoni kanssa ja ehkä joskus antamaan hölmöilyni anteeksi itselleni.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 16:04"]Ap miksi et oo tehny r-testiä?
[/quote]
No kun on tuore tapaus ja menkkojen pitäs alkaa parin viikon päästä kai sen voisi kuitenkin jo tehdä? Ap
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 16:30"]
[/quote]
Älä vain mielialalääkkeisiin turvaudu. Ne eivät ole ratkaisu.
J-P