Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muumivaipat!

Vierailija
21.01.2008 |

onko hyviä?+ meille ei pampersit sovi ja liberoissa mua ällöttää se irtoava geeli...

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lidlin vaipat on hyviä - ja halpoja.

muumit falskas meillä.

Vierailija
22/32 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumissa Suomalaisuus iso plussa +

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cien-teippivaipat ovat paljon halvempia kuin muut teippikset, ja ovat toimineet meillä 1-vuotiaalla yhtä hyvin kuin kalliimmatkin. Cien-housikset taas ovat yhtä hintavia kuin muutkin merkit, joten niistä meillä käytössä kohtuuhintainen erittäin hyvin hoikalle pojalle istuva Luxun Moomin Walkers.

Vierailija
24/32 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lähinnä yöllä. Jäykkyydestä on ihan turha puhua jos vaippaa vertaa kestoihin :o) Muumit ovat toimineet ihan niin kuin pitääkin (meillä pulleita vauvoja, jos sillä nyt on jotain merkitystä). Muumit ovat KOTIMAISIA, siksi olen niitä suosinut.

Vierailija
25/32 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeinpä kaikki merkit on tullut testattua ja toi Muumi tosiaan ainoa, josta en oikeasti tykkää yhtään! Kankeita ja jäykkiä ja tuntui ettei hengitä yhtään!

Minusta Cien ja Pampersin active fit parhaita teippivaippoja.

Housuvaiposta Liberot.

Vierailija
26/32 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksella suositan Pampersia tai Lidlin Cien vaippoja.

Pienemmillä käytin itse Pampersia ja isompana siirryin noihin Cienin vaippoihin.

Vierailija
27/32 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muumi vaipat aiheutti vaippa ihottumaa et jopa neuvola käski vaihtamaan muuhun mut mun pojalla ei oo muiden kanssa ollu mitään ongelmaa

Vierailija
28/32 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumeja käytin alle 1-vuotiaalla kolmen paketin verran, kun tarjouksesta ostin.

Olivat mielestäni melko kovia ja haisivat tosissaan pissalle. Malli on kummallinen, ikäänkuin liian matala alaselän kohdilta. Ohivuoto tuli heti, jos tyttö pissasi paljon kerralla, eikä pikkuhiljaa liritellen.

Pampersin housuvaipat ovat sopineet paremmin meidän pullukalle tytölle, että laiheliinille pojalle.

Vierailija
29/32 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muumivaipat osoittautuivat käytössä parhaimmiksi, joten niitä käytettiin.

Vierailija
30/32 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vanhan ketjun. Mikäs vaippamerkki nyt on hyvä ? Missäs maassa liberot ja pambersit valmistetaan ?

Vierailija
31/32 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä muumi vaipat aiheutti vaippa ihottumaa et jopa neuvola käski vaihtamaan muuhun mut mun pojalla ei oo muiden kanssa ollu mitään ongelmaa

Meillä sama. Libero on hyvä, mutta nyt testissä on Lupilu, kun ostamme kaiken muunkin Lidlistä. Lupilu ei istu ihan yhtä hyvin kuin Libero, mutta ei ainakaan aiheuta vaippaihottumaa. Lisäksi Muumi-vaipat ovat todella kalliita, saatiin lahjaksi useampi paketti, mutta yhtäkään pakettia ei saatu loppuun, kun vauvan pylly meni ihan vereslihalle!

Vierailija
32/32 |
06.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Muumit ovat olleet lapselle parhaat, eivätkä ole pahan hintaisiakaan. Libero touch oli myös ok, mut ne comfortit eivät toimineet. Pampersit ovat olleet kokeilemistamme huonoimmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi